Oorlog enzo

Reactiescore
973
En verder schaam ik me nergens voor dat ik dorpen heb verloren in een 4/5 tegen 1. Zak eens snel de grond in jullie.

Van een stam die 4x zo klein is. Dorpenverlies op zo'n front waarbij vrij makkelijk een enorme overmachtspositie benut kan worden, veelal dorpen in eerste instantie verliezen is niks meer dan slordig. Buiten dat verwacht je van een voormalig eerst nog rank 1 speler toch echt meer dan wat het account bij de eerste beste tegenstand laat zien. Fijn dat je er niet voor schaamt, vrij nutteloos op een spelletje, maakt het daarentegen nog wel een matige/slechte prestatie.

Ik denk dat mijn post duidelijk meldde dat ik het wel door had Pomsky. Ik geef alleen te weinig fucks om Fire! om me daar zorgen over te maken.

Oh, ik wist niet dat een fuck om Fire geven en nadenken in dezelfde categorie vallen.
 

DeletedUser

Guest
Als rimmer heb je toch altijd beperktere middelen dan de core-leden van de stam. Die spelers waar ik tegen speel hebben daar geen last van en evenmin van regels omtrent CF's. Daar pleuren ze er zo 10 van in m'n eiland dat al lastiger te verdedigen is. Een NAP die verbroken wordt en tegen ons keert, vakantie periode, een DU die op BB gaat.

Verder heb ik geen ene .Howlin nodig om me te vertellen of ik/we een goede of slechte prestatie geleverd hebben. Ik kan zelf prima conclusies trekken. Ik vind veerkracht ook een kwaliteit die goede spelers hebben, net zoals een wereld goed kunnen starten..
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
Als rimmer heb je toch altijd beperktere middelen dan de core-leden van de stam. Die spelers waar ik tegen speel hebben daar geen last van en evenmin van regels omtrent CF's. Daar pleuren ze er zo 10 van in m'n eiland dat al lastiger te verdedigen is. Een NAP die verbroken wordt en tegen ons keert, vakantie periode, een DU die op BB gaat.

Verder heb ik geen ene .Howlin nodig om me te vertellen of ik/we een goede of slechte prestatie geleverd hebben. Ik kan zelf prima conclusies trekken. Ik vind veerkracht ook een kwaliteit die goede spelers hebben, net zoals een wereld goed kunnen starten..

Had Meow een nap met XB? Of begrijp ik het hier verkeerd, dat kan ook

Als je geen behoefte hebt aan de mening van andere over of jij een goede of slechte prestatie levert. Ga dan niet op het AF aub.
 
Reactiescore
973
Als rimmer heb je toch altijd beperktere middelen dan de core-leden van de stam. Die spelers waar ik tegen speel hebben daar geen last van en evenmin van regels omtrent CF's. Daar pleuren ze er zo 10 van in m'n eiland dat al lastiger te verdedigen is. Een NAP die verbroken wordt en tegen ons keert, vakantie periode, een DU die op BB gaat.

Ja, en dat is omdat de rim overduidelijk een stuk makkelijker is dan bijvoorbeeld het front gebied tussen Fire/Meow. Erg leuk al die omstandigheden, veranderd weinig aan het feit dat het een slechte prestatie is. Waarom zou je in de rim een NAP nodig hebben als je de rank 1 stam bent op een groot account, waarom zou je een DU nodig hebben en vakantie geld voor elke stam en speler en is daarbij dus volledig irrelevant.

Verder heb ik geen ene .Howlin nodig om me te vertellen of ik/we een goede of slechte prestatie geleverd hebben. Ik kan zelf prima conclusies trekken. Ik vind veerkracht ook een kwaliteit die goede spelers hebben, net zoals een wereld goed kunnen starten..

Schijnbaar niet, sinds je het afdoet als zo'n lastige situatie waardoor je dorpen verloor.. De realiteit is dat er gewoon prutswerk is geleverd op Royalist/meow en dit momenteel iets wordt gecompenseerd. Veerkracht om terug te komen is een prima eigenschap, wilt niet zeggen dat het de eerdere situatie geen prutswerk meer is. Conclusies trekken is overduidelijk niet je sterkste punt, ofwel heb je wel erg lage standaarden.
 

DeletedUser

Guest
Ik laat me niet zeggen dat ik lage standaarden heb door iemand die het woord 'schijnbaar' niet eens fatsoenlijk gebruikt. Dat gaat me wat te ver. Verder heb ik al gezegd dat jouw mening me niets interesseert. Ik postte een filmpje muziek Pim. Had niet verwacht dat er allemaal Fire! leden tegen me aan zouden schreeuwen daarvoor. Blijkbaar is dat al genoeg tegenwoordig om een dozijn lullige reacties terug te krijgen. Gezellige stam moet dat zijn.
 
Reactiescore
973
Ik laat me niet zeggen dat ik lage standaarden heb door iemand die het woord 'schijnbaar' niet eens fatsoenlijk gebruikt. Dat gaat me wat te ver. Verder heb ik al gezegd dat jouw mening me niets interesseert. Ik postte een filmpje muziek Pim. Had niet verwacht dat er allemaal Fire! leden tegen me aan zouden schreeuwen daarvoor. Blijkbaar is dat al genoeg tegenwoordig om een dozijn lullige reacties terug te krijgen. Gezellige stam moet dat zijn.

Wat doe je überhaupt op het AF dan als het je niets interesseert? Maar ok, fijn dat het je niks interesseert dat ik gelijk heb. Oh en schreeuwen, ik postte enkel pas toen jij je eigen falen onterecht begon te nuanceren alsof het dorpenverlies onoverkomelijk was. Als je daar vervolgens daarentegen wel terechte tegenreacties op krijgt, ga je huile huile dat het lullige reacties zijn, triestig. Als dat het huidige niveau in Meow is, ben ik inderdaad blij dat ik in Fire zit. ;)
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
fd8b2051eef6dfc52647e03b2cfcd2ff.png
 

DeletedUser

Guest
Wat doe je überhaupt op het AF dan als het je niets interesseert? Maar ok, fijn dat het je niks interesseert dat ik gelijk heb. Oh en schreeuwen, ik postte enkel pas toen jij je eigen falen onterecht begon te nuanceren alsof het dorpenverlies onoverkomelijk was. Als je daar vervolgens daarentegen wel terechte tegenreacties op krijgt, ga je huile huile dat het lullige reacties zijn, triestig. Als dat het huidige niveau in Meow is, ben ik inderdaad blij dat ik in Fire zit. ;)

Dit is m'n laatste post richting jou. Het AF interesseert me namelijk wel, maar jouw mening nu juist niet. Daar zit een verschil in. Daarom vond ik het wel bijvoorbeeld jammer dat Roald zo'n flauwe post maakte. Zijn mening vind ik wel interessant.
 
Reactiescore
973
Dit is m'n laatste post richting jou. Het AF interesseert me namelijk wel, maar jouw mening nu juist niet. Daar zit een verschil in. Daarom vond ik het wel bijvoorbeeld jammer dat Roald zo'n flauwe post maakte. Zijn mening vind ik wel interessant.

Flauw, hij maakt een terechte opmerking over je pronk post dat je wat rimmers momenteel edeld die eerst jou edelde.. Alles op het AF dat je niet aanstaat neerzetten als flauw, interesseert me niet of die mening boeit me niet is, kan er niks anders van maken dan, triestig. Wellicht moet je de schuld is bij je zelf leggen door zo'n uit de hoogte opmerking te maken terwijl er amper iets te pronken valt verplaats iedereen als de boeman neer te zetten zodra je er reacties op krijgt. ;)
 

DeletedUser

Guest
Flauw, hij maakt een terechte opmerking over je pronk post dat je wat rimmers momenteel edeld die eerst jou edelde.. Alles op het AF dat je niet aanstaat neerzetten als flauw, interesseert me niet of die mening boeit me niet is, kan er niks anders van maken dan, triestig. Wellicht moet je de schuld is bij je zelf leggen door zo'n uit de hoogte opmerking te maken terwijl er amper iets te pronken valt verplaats iedereen als de boeman neer te zetten zodra je er reacties op krijgt. ;)

Als 100+ dorpen in een kleine 3 dagen al niet meer iets is om te pronken, wat kan je als speler dan nog wel goed doen. Jezus, en dan word ik een droeftoeter genoemd. Die rimmers hebben/hadden bakken met def thuis staan. Het hele oosten lieten ze bijv. gewalst omdat daarvan alle def bij het Royal front stond. Wij hebben gewoon onze tijd goed afgewacht en juist toegeslagen toen het het goede moment was.

Dat we te veel dorpen zijn verloren de laatste week weet ik ook wel. Ik moest veel werken helaas, dus die schuld ligt volledig bij mij dan. Maar ik ga me niet verontschuldigen omdat ik blij was dat ik harde klappen terug kon geven, na zwaardere momenten zoals 40 uur lang non-stop online zijn toen de aanvallen begonnen drie weken geleden en mijn team nog niet terug was van vakantie. Die negativiteit van Fire! schuif ik dus inderdaad weg als gezeur, al zal er vast een kern van waarheid inzitten, is het nogal erg makkelijk praten zonder kennis van de gebeurtenissen. XB heeft nu in ieder geval een flinke klap gehad weer en ik ben best tevreden.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Als 100+ dorpen in een kleine 3 dagen al niet meer iets is om te pronken, wat kan je als speler dan nog wel goed doen. Jezus, en dan word ik een droeftoeter genoemd.

Die 100+ dorpen kon je alleen pakken omdat je eerder de pan in ging door die noobs. Je moet je al schamen dat je edellimiet uberhaupt dus dik boven de 120 is gekomen op een LH wereld. Dat jij dan een comeback maakt met al die edels, en het nog altijd als prestatie ziet is vrijwel sneu. Je mist de hele tijd al het punt dat er word gemaakt.
 
Bovenaan