Oorlog enzo

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Lol, iemand van Fire! komt op het AF verkondigen 100 dorpen voor te staan op Meow, iemand van Meow komt iets verkondigen hoe het gaat met een aanval op XB en ineens zijn we droeftoeters. Damn logic.

Maar goed over Pim was het allang duidelijk dat het een droeftoeter was, dus dat hoeft eigenlijk helemaal niet meer gezegd te worden :D

Still love you Pim <3

Dit topic gaat toch ook om Fire vs Meow? Wat heeft XB hier mee te maken?
 

DeletedUser71618

Guest
Lol, iemand van Fire! komt op het AF verkondigen 100 dorpen voor te staan op Meow, iemand van Meow komt iets verkondigen hoe het gaat met een aanval op XB en ineens zijn we droeftoeters. Damn logic.

Wil jij Meow vergelijken met XB dan? Zou jij, na wekenlang dorpenverlies tegen XB en daarna twee dagen eindelijk wat te winnen, vergelijken met een Meow dat na twee grotere aanvallen direct op 2 accs flinke verliezen gemaakt heeft?

Ofwel: zou hij meer recht hebben om zijn winsten tegen XB te posten en daarvoor niet afgezeken mogen worden 'omdat Fire ook stats tegen Meow post'?
 

DeletedUser

Guest
Wat een laag gedoe allemaal zeg. Dit topic heet: ''oorlog enzo'' Het gaat verdomme helemaal niet alleen om Fire! VS MEOW. Dan had je dat in je beginpost moeten vermelden stelletje teletubbies.

En verder schaam ik me nergens voor dat ik dorpen heb verloren in een 4/5 tegen 1. Zak eens snel de grond in jullie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76166

Guest
Ja, een beetje een triest topic vind ik het ook wel ja, en nee, ik hoef geen reactie's dat ik dan zelf maar een topic moet maken, als ik iets doe doe ik het goed en niet half..
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.499
Iedereen met snapt dat dit topic is voor de oorlog tussen Meow en Fire. Had je dat niet door, moet je even achter je oren krabben denk ik
 

DeletedUser

Guest
Iedereen met snapt dat dit topic is voor de oorlog tussen Meow en Fire. Had je dat niet door, moet je even achter je oren krabben denk ik

Ik denk dat mijn post duidelijk meldde dat ik het wel door had Pomsky. Ik geef alleen te weinig fucks om Fire! om me daar zorgen over te maken.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.499
Ik denk dat mijn post duidelijk meldde dat ik het wel door had Pomsky. Ik geef alleen te weinig fucks om Fire! om me daar zorgen over te maken.

Gelukkig was de post niet alleen op jou gericht. Anders had ik je wel geciteerd. Fijn dat je weinig fucks geeft om de stam waar je eigen stam dorpen aan verliest. Nice teamspirit!
 

DeletedUser76166

Guest
Hmm, waarom is weinig fucks geven om je tegenstander slecht voor de teamspirit?
 

DeletedUser75767

Guest
18lvaw.jpg

18lvax.jpg
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Hmm, waarom is weinig fucks geven om je tegenstander slecht voor de teamspirit?

Je moet toch daadwerkelijk iets geven om je tegenstander? Ik bedoel, als Fire! Anne geen bal interesseert, waarom zou hij dan meedoen met evt massa's, of waarom zou hij dan os sturen? Wil maar zeggen.

Oke dit is kort door de bocht, maar het maakt het punt duidelijk.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.499
Je moet toch daadwerkelijk iets geven om je tegenstander? Ik bedoel, als Fire! Anne geen bal interesseert, waarom zou hij dan meedoen met evt massa's, of waarom zou hij dan os sturen? Wil maar zeggen.

Oke dit is kort door de bocht, maar het maakt het punt duidelijk.

I agree
 

DeletedUser77644

Guest
Gelukkig was de post niet alleen op jou gericht. Anders had ik je wel geciteerd. Fijn dat je weinig fucks geeft om de stam waar je eigen stam dorpen aan verliest. Nice teamspirit!

400 dorpen aan jouw tegenstanders geven zou ik nu ook niet omschrijven als goede teamspirit
 
Reactiescore
2.303
Bovenaan