Oorlog enzo

DeletedUser

Guest
Het gaat niet (alleen) over dit oorlogstopic. Ik uit mijn frustratie naar de manier waarop Fire hiermee omspringt. Jullie kunnen dit humor vinden, ik vind dat niet, we zullen daar dan vast op een verschillend niveau zitten :redface: De humor die ik wel kan volgen is die van Chip, neem daar eens een voorbeeld aan.

Van meow uit is er het voorstel gegaan naar Fire leiding om samen een mooie inleiding te geven aan de oorlog, zijnde samen een oorlogsverklaring maken en samen een topic starten ervoor. Dit wordt door Fire compleet genegeerd en even later wordt er snel snel de oorlog aangekondigd door Fire met een inhoud waar je van denkt "alle een noobstam met kinderen heeft ons de oorlog verklaard, leuk" en dan ook nog eens een "humoristisch" oorlogstopic starten om het allemaal nog meer in het belachelijke te trekken.

Precies een stel kinderen die snel snel deze dingen doet zodat ze eerst zijn... daar vind ik niks grappig aan.

Er is wel gereageerd op dat verzoek, namelijk dat we daar geen behoefte aan hadden. Jullie hebben meer dan genoeg tijd gehad om een topic te schrijven of een oorlogsverklaring de deur uit te doen maar deden dat niet. Wij hebben niet zo'n behoefde heel veel moeite ervoor te doen dus krijg je dit.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.493
Waarom zou je een oorlogs topic maken als er van de vijand maar 1 serieuze poster is? En laat dat dan net Warre zijn ook nog
 

Deleted User - 24028

Guest
Er is wel gereageerd op dat verzoek, namelijk dat we daar geen behoefte aan hadden. Jullie hebben meer dan genoeg tijd gehad om een topic te schrijven of een oorlogsverklaring de deur uit te doen maar deden dat niet. Wij hebben niet zo'n behoefde heel veel moeite ervoor te doen dus krijg je dit.
Als het jullie niks uitmaakte had je even goed kunnen wachten tot wij het gedaan hadden... Ik vind de manier waarop dat is gebeurd professioneel.

Waarom zou je een oorlogs topic maken als er van de vijand maar 1 serieuze poster is? En laat dat dan net Warre zijn ook nog
Wat heeft het aantal forumposters in godsnaam te maken met of er een mooi topic moet komen of niet. Zo een topic dient in eerste instantie al om andere geïnteresseerde te laten zien hoe deze wereld er voor staat. Dat er dan later weinig verder gepost doet omdat 1 partij weinig AF posters heeft doet er toch niet toe voor de beginpost...
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.493
Je snapt toch wel dat niemand uren werk gaat steken in een topic, terwijl en dan 1 reactie op komt van uit vijandige kant? En die is dan van jou en waarschijnlijk nog zeikerig ook. Dan komt John nog een keer langs met een zeer nuttige opmerking. Heb je mooi alles voor niks geschreven. Ik wens jou veel plezier maar wij beginnen er niet aan
 

DeletedUser74267

Guest
Er waren wel 2 serieuze posters, maar Martijn lijkt van de aardbodem verdwenen :eek:.
 

Deleted User - 24028

Guest
Je snapt toch wel dat niemand uren werk gaat steken in een topic, terwijl en dan 1 reactie op komt van uit vijandige kant? En die is dan van jou en waarschijnlijk nog zeikerig ook. Dan komt John nog een keer langs met een zeer nuttige opmerking. Heb je mooi alles voor niks geschreven. Ik wens jou veel plezier maar wij beginnen er niet aan
Ik heb net gezegd dat het helemaal niet gaat om de reactie van de vijandige stam er op en dan post jij dit o_O
 

DeletedUser75236

Guest
Een kat in een zak tegen de muur? Dat dit topic er zelfs nog staat... Stel je bent vader en je kind zegt hey papa kijk wat ik heb geleerd op TW forum!
Maarja als je ziet wie het post snap je het niveau al gelijk natuurlijk
 

DeletedUser34772

Guest
wij vonden het tijdverspilling, jullie mogen gerust nog een topic maken
 

Deleted User - 24028

Guest
Een topic kan je altijd maken, een deftige oorlogsverklaring ingame is te laat want dat hebben jullie al verpest...
 

DeletedUser34772

Guest
Een topic kan je altijd maken, een deftige oorlogsverklaring ingame is te laat want dat hebben jullie al verpest...

want die is o zo belangrijk natuurlijk

oorlog is er enkel zodat je de stats kan bijhouden
 

Deleted User - 24028

Guest
Je bedoelt de stats die sinds dag 1 al een vertekend beeld geven ?
 
Reactiescore
1.148
In deze oorlog zijn ze nog niet vertekend toch? ;)
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Het gaat niet (alleen) over dit oorlogstopic. Ik uit mijn frustratie naar de manier waarop Fire hiermee omspringt. Jullie kunnen dit humor vinden, ik vind dat niet, we zullen daar dan vast op een verschillend niveau zitten :redface: De humor die ik wel kan volgen is die van Chip, neem daar eens een voorbeeld aan.

Van meow uit is er het voorstel gegaan naar Fire leiding om samen een mooie inleiding te geven aan de oorlog, zijnde samen een oorlogsverklaring maken en samen een topic starten ervoor. Dit wordt door Fire compleet genegeerd en even later wordt er snel snel de oorlog aangekondigd door Fire met een inhoud waar je van denkt "alle een noobstam met kinderen heeft ons de oorlog verklaard, leuk" en dan ook nog eens een "humoristisch" oorlogstopic starten om het allemaal nog meer in het belachelijke te trekken.

Precies een stel kinderen die snel snel deze dingen doet zodat ze eerst zijn... daar vind ik niks grappig aan.

Genegeerd? Ik heb Martijn allang laten weten dat ik er niet op in ga.

Is niet de eerste keer he dat je gewoon met wat onjuiste feiten gooit.
 

Deleted User - 24028

Guest
In deze oorlog zijn ze nog niet vertekend toch? ;)
Niet echt nee, op 1 dorpje na (dacht dat het er meer waren). Vond het wel lachen dat de oorlog dinge was aangemaakt en er toen dorpen van Meow aan Fire werden gegeven :D

Genegeerd? Ik heb Martijn allang laten weten dat ik er niet op in ga.

Is niet de eerste keer he dat je gewoon met wat onjuiste feiten gooit.
Excuses, dat heb ik verkeerd uitgesproken. Nuja genegeerd en het antwoord "wij hebben hier geen interesse in" is al bijna hetzelfde he.. Het komt er op neer dat hoe het nu gelopen is Meow aankondigt het deftig te willen gaan doen en jullie zo iets hebben dat moet voor ons niet dus we pakken snel de kans daarvoor af door zelf snel snel de oorlog te verklaren...
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Snel de kans pakken? Ik heb dat vorige week donderdag gezegd. Praat niet zo poep man. Ik heb gewoon aangegeven geen interesse te hebben om een degelijke topic te schrijven samen met Meow. Wat houdt jullie tegen om daarna iets zelf te schrijven? Helemaal niks.
Het is tevens niet hetzelfde. Ik heb dus gewoon duidelijk antwoord gegeven op de vraag en totaal niet genegeerd. Dat is precies het tegenovergestelde.

Dat jij je aan dit topic irriteert is gewoon nog erger.

En je maar afvragen waarom mensen zich aan je ergeren?
 

Deleted User - 24028

Guest
Ik zeg dat het zo is overgekomen, niet dat het zo bedoelt was. Maar je hebt dat donderdag gezegd, en vrijdag hebben jullie de oorlog verklaard. Ga je nu zeggen dat wij op 1 dag tijd dat topic dan maar hadden moeten maken ofwat. Dus ja dat noemt ik snel de kans van Meow afpakken nadat Meow met de beste bedoelingen jullie er over aanschreef. Again zo is het overgekomen, dat jullie de oorlog verkondigde op die tijd is neem ik aan omdat jullie eerste massa dan begon. Is dus gewoon pech de tijd daarop, maar het blijft een beetje brut en komt verkeerd over.

Ik irriteer me niet speciefiek aan dit topic, dat je dat nog niet door hebt... dus ik vraag me idd af waarom jullie je ergeren aan mij omdat ik zeg dat dit overkomt alsof jullie snel snel de oorlog verklaard hebben om ons voor te zijn.
 
Bovenaan