Top/Flop stammen

DeletedUser

Guest
Ja mooie actie op CM, 40 dorpen gepakt mooi zo. Dat het opedelen genoemd word Tja, zijn wat dorpen die zomaar opgeedelt werden ja. Maar niet alle 40. Deffen op muur 0 is inderdaad duur (ookal is het maar met 3 dorpen gebeurd) maar als we niets doen kom je stoefen met opedelen dus wat wil je precies? Zal toch nooit goed zijn wat er gebeurd in jullie ogen. Dus proficiat met je 40 dorpen.
Voor de rest gaan jullie zagen over stacked dit dat jullie doen net hetzelfde? Dus waarom zelfs zagen of zelfs zeggen dat hij moet zwijgen omdat hij stacked stond?

Stond die niet stacked lagen jullie daar weer over te zeveren en zo blijft de bal rollen.

Was zeker wel meer dan bij 3 dorpen..
 

DeletedUser71618

Guest
Ik zeg dat de eerste dag het er wel wat weg van had ja. De 2e dag was er inderdaad geen sprake van omdat veel edels werden geblockt ;)

Neuh niet echt geblockt, vooral recaps. Waarvan veel offjes nu ook dood zijn.

2 verwijten dus die dikke bullshit zijn, Thx voor je mening over de zaak Edward.

-40 = opedelen ?
Voor smalle phalanx-clusters is -40 wel erg veel ja, en zou ik het bijna vergelijken met de definitie die jij van opedelen wil hanteren hier.
 

DeletedUser77648

Guest
Neuh niet echt geblockt, vooral recaps. Waarvan veel offjes nu ook dood zijn.


Voor smalle phalanx-clusters is -40 wel erg veel ja, en zou ik het bijna vergelijken met de definitie die jij van opedelen wil hanteren hier.
Bjarne is beast :D
 

Deleted User - 24028

Guest
Ons zie je niet zagen over overstacked, het betekende immers dat jullie ergens anders krap zaten. De enige kritiek die ik heb geuit is over zijn houding, waarbij het leek alsof hij het deffen een prestatie vond. Excuses als ik dat verkeerd opvatte. Het is ook zo dat er dus wel degelijk iets mis liep aan jullie kant, als 1 account zo dik gestackt staat en een ander helemaal niet. Allicht de situatie niet helemaal goed ingeschat. Kan uiteraard gebeuren.
Dat er iets mis liep kan je wel stellen ja. Er is zelfs subtiel al gezegd wat, en toch steek jij je kop in het zand en blijf je hier verkondigen waardoor jij denkt dat het komt alsof je het weet (iets wat mij verweten wordt). Ik heb er geen probleem mee dat je dat doet, want jij bent natuurlijk gewoon aan het vissen. Maar als ik dat doe wordt het mij verweten maar als een eigen stammie het doet dan mag het weer natuurlijk ;)

Voor smalle phalanx-clusters is -40 wel erg veel ja, en zou ik het bijna vergelijken met de definitie die jij van opedelen wil hanteren hier.
Natuurlijk is het veel. Maar het gaat er om dat wanneer wij het woord opgeedeld gebruikten toen we al boven de 100 zaten tegen bier kregen wij commentaar als "hahaha opgeedelt, niet zo overdrijven, dit is niet opgeedeld" en nu pakken jullie er 40 en komen jullie zelf met die woorden aanzetten.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
40 dorpen met 1 massa verliezen is schandalig slecht. Zeker als je de safe van christie vergelijkt met het front.
 

DeletedUser

Guest
Jaa maar misschien pakken ze doe dorpen weer terug en weten wij dat nog niet.. :rolleyes:
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Als zijn offensieve kwaliteiten even goed zijn als zijn defensieve, zie ik het somber in voor CM.
 
Reactiescore
2.303
Als zijn offensieve kwaliteiten even goed zijn als zijn defensieve, zie ik het somber in voor CM.
Kunnen wij dat dan ook niet zeggen van jou deffkunsten vergeleken met je off kunsten? :p
 
Reactiescore
499

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Kunnen wij dat dan ook niet zeggen van jou deffkunsten vergeleken met je off kunsten? :p

Hoezo? Ik heb geen off kunsten, mijn aanvallende kwaliteiten draait om cf's te maken en mensen zo kapot te maken. Dus, qua tactiek zit het goed hier :eek:
 
Bovenaan