Top/Flop stammen

DeletedUser

Guest
Anne, logica is normaal toch wel één van je sterkere punten. Problemen maken over een stab is niks nieuws, en al helemaal niks raars. Dat speculeren van Robin ben ik ook geen fan van, maar feit blijft dat Meow zulke reacties uitlokt met zo'n opmerking op het AF. Had wel wat meer van je verwacht.

Ik kan toch wel makkelijk een paar logischere redeneringen bedenken dan deze. Want dit is veel te simpel. Zo werkt niemand in dit spel.
 

DeletedUser74267

Guest
Alleen maar omdat het te simpel is, hoeft het geen tactiek te kunnen zijn. Ik had dat er ook niet achter gezocht, tot je post.
Is er al een inc van poco aangekomen of is Fire! er al achter dat dat niet meer ging gebeuren?

Dit zorgde ook gelijk voor vraagtekens en speculaties die in mijn kleine hoofdje rond begonnen te vliegen.
 

DeletedUser75236

Guest
Stacknub.




De stab trachten te ontwijken d.m.v. rapportjes te vragen? Voor de mensen die je nog serieus namen, als die er überhaupt nog waren, is er eindelijk genoeg bewijs om letterlijk alles wat uit jouw achterlijke mond komt met een berg zout te nemen. Ik heb medelijden met je ouders maatje.

Eahhh alweer 100% persoonlijk spelen :) Het spel lukt je blijkbaar niet zo goed he?
 

DeletedUser74358

Guest
l0l geloof je je eigen onzin eigenlijk nog? Actief mee deed bij de massa op eisbar. Volgens mij liepen er Maximum 27 aanvallen vanuit poco loco. Waarvan je niet eens 1 aanvalsrapport kan laten zien. Omdat Meow ze zo gezegd weg edelt door de drama?

Moest je toch zoveel screens hebben over die aanvallen moet je keer kijken wanneer die dorpen geedelt werden en wanneer jullie gezeik op het AF begon. ;)

En idd Joost naar Meow? Jullie weten meer als ons blijkbaar :D:D:D

Wel interessant, ik moest van jou bewijs linken dat hij daadwerkelijk incomings had gestuurd, maar nu zeg je het zelf ineens? Ik wist wel dat afwachten genoeg zou zijn...
 

DeletedUser75236

Guest
Wel interessant, ik moest van jou bewijs linken dat hij daadwerkelijk incomings had gestuurd, maar nu zeg je het zelf ineens? Ik wist wel dat afwachten genoeg zou zijn...

Afwachten op? Dat de dorpen nog voor jou gezeur overgenomen werden en je tot een week na je eerste gezaag nog steeds geen aanvalsrapport gepost hebt?

Gekke conclusie. Hoezo 100% persoonlijk? Wat verwacht je met zulke uitspraken, "rapportjes of ander onderwerp"?

Fire kan alleen maar mensen persoonlijk onderuit halen, zou je ondertussen wel al zelf moeten weten <3
 

DeletedUser34772

Guest
Niet zo janken. Als je domme posts maakt is het logisch dat daar kritiek op komt.
 

DeletedUser70688

Guest
Het is weer zover, Meow heeft er een cf bij .. 521|571

Trieste zaak dit.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Blij dat we het daar over eens zijn. Voor de mensen die te lui zijn..
Er is al een pm naar de meow leiding, hopelijk zullen zij spoedig actie ondernemen en komt dit niet vaker voor.
 
Reactiescore
1.165
Daar laat Meow zich weer behoorlijk kennen, en weeral lijkt het er op dat de leiding haar leden niet onder controle heeft.
 

DeletedUser

Guest
Kwam een nette pm van Fero, gaat om dodges. Is opgelost netjes gereageerd door fero.

Op de rest van die idiote opmerkingen van xhaynoob reageer ik vanavond of morgen wel als ik de tijd kan vinden.
 

Deleted User - 24028

Guest
Niks aan de hand dus... Maar fire vond het wel weer nodig om wat steken uit te delen voor niks. Typisch.
 
Bovenaan