Rapportjes

DeletedUser70435

Guest
Afspraken worden gemaakt om na te komen, zien wij eruit als stabbers? Denk het niet.
 
Reactiescore
273
Denk dat mijn stamgenoten zelfs daar tegen zouden stemmen :p

Reden waarom ik geen kata oorlogen wil, is omdat dat zo veel meer tijd kost dan ''gewone'' oorlogen zonder kata's...
Ik speel tribalwars voor mijn plezier. Om dan een week te stressen omdat je die muur levels niet meer omhoog kunt doen door de kapotte boerderij, daar heb ik geen zin in.
Als dat werkelijk gaat gebeuren ga ik vol defensief spelen, en jullie veel succes wensen :D
 

DeletedUser72568

Guest
En ook ff vakantieregels, ik wil geen incomings tijdens de vakantie, wanneer ik examens heb en laten we ook maar meteen ff geen aanvallen sturen tijdens de rest van het jaar. :D

En farmregels, minstens buiten een radius van 100 van een dorp van de tegenstander. Nog regels/afspreken vergeten? :3
 
Reactiescore
323
Denk dat mijn stamgenoten zelfs daar tegen zouden stemmen :p

Reden waarom ik geen kata oorlogen wil, is omdat dat zo veel meer tijd kost dan ''gewone'' oorlogen zonder kata's...
Ik speel tribalwars voor mijn plezier. Om dan een week te stressen omdat je die muur levels niet meer omhoog kunt doen door de kapotte boerderij, daar heb ik geen zin in.
Als dat werkelijk gaat gebeuren ga ik vol defensief spelen, en jullie veel succes wensen :D
Vandaar dat ze ook massaal in mijn cluster zitten te edelen, de noobs :eek:
 

DeletedUser75329

Guest
4eded502f7472502882f2998a355cada.png



Gewoon omdat het kan, verdedigen met je edelman :D
Jammer dat ik dit nooit op spelers tegenkom..
 

DeletedUser52046

Guest
Ff een leuk rapportje

a990505fc15bbe1e35c2ec7706e278bd.png


Sinds wanneer worden clears verstuurd met 1 ram om de muur neer te halen??
 

DeletedUser76153

Guest
Ff een leuk rapportje

a990505fc15bbe1e35c2ec7706e278bd.png


Sinds wanneer worden clears verstuurd met 1 ram om de muur neer te halen??

Ik moet trouwens zeggen goed van je dat je jouw eigen dorp hebt weggehaald, want we kunnen natuurlijk niet zien dat het 010 is dat is aangevallen. :*
 
Bovenaan