Spotprenten

DeletedUser61134

Guest
Het is vrij duidelijk aan de manier van posten dat je gewoon een aandachtshoer bent en niet zoveel voorstelt. 'Maar ik ben een meisje!!1!1' Don't care.

Het is mij vrij duidelijk dat ik als ik aandacht wou wel wat beters kan verzinnen dan tegen mensen op AF praten :p
Maar waar slaat dat laatste op? Neerbuigend gedrag naar vrouwen moet je op de wallen zijn.
Sla je later je vrouw ook ? Of trap je liever? :p
 

DeletedUser61134

Guest
Ach had ook beter moeten weten van iemand die het normaal vindt om met kanker te schelden, doodsverwensingen uit en hoopt dat er zsm aansagen komen in NL. Dan ben je gewoon niet helemaal 100.

Doodswensen? Nee nergens gedaan. Zeg gewoon dat ik me er niet druk om zou maken ;)
En ik maak me gewoon niet druk om dingen die Europa zelf uitgelokt heeft door bombardementen :p
Als je een oorlog begint kan je reactie verwachten.

Oh die mensen hebben een andere mening, snel bommen erop.
En dan janken als ze iets terug doen :p
 
Reactiescore
7.944
Het is mij vrij duidelijk dat ik als ik aandacht wou wel wat beters kan verzinnen dan tegen mensen op AF praten :p
Maar waar slaat dat laatste op? Neerbuigend gedrag naar vrouwen moet je op de wallen zijn.
Sla je later je vrouw ook ? Of trap je liever? :p

Dit soort posten maken je dus dat irritante stuk vreten waar iedereen het over heeft. Als mijn vrouw later ook zo is, dan zal ik haar inderdaad slaan.
 
Reactiescore
2.039
Firedrakan xD
Ik vind mensen zoals SjoerT en Elko erger dan die ziekte hoor
:p

Verzonden op:
22:34
Van:
Firedrakan xD
Ik krijg liever kanker
Van:
Firedrakan xD
Dan dat ik hun het leven gun
:p

k doei
 

DeletedUser61134

Guest
Ja iedereen zijn eigen mening toch?
We leven in een vrij land toch?

En Global wat maakt jouw post 1 spat beter dan de mijne?
Iemand een aandachtshoer noemen alleen omdat ik een andere mening heb dan jou?
Volgens mij zei ik gewoon de waarheid tegen Elko.
 

DeletedUser

Guest
Hmm beetje waardeloos gedrag, had beter verwacht.
Hopen op aanslagen? Je bent niet goed in je hoofd, mochten er doden in je familie komen door zo'n aanslag, hoop je dan nog steeds op meer aanslagen of ben je dan het huilende meisje?
 

DeletedUser61134

Guest
Hmm beetje waardeloos gedrag, had beter verwacht.
Hopen op aanslagen? Je bent niet goed in je hoofd, mochten er doden in je familie komen door zo'n aanslag, hoop je dan nog steeds op meer aanslagen of ben je dan het huilende meisje?

Indien dit een terroristische aanslag is ligt nog altijd de schuld bij onze regeringen.
Ik blijf erbij dat 10.000den onschuldige doden door Amerika, rusland en Europe in Syrië erger is.
En dan gaan zeuren over grenzen dicht voor vluchtelingen...

Ja zou het kut vinden als het een bekende overleefd, maar volgens mij is dit 15-20 jaar terug aangesticht door Amerika omdat de olietoevoer bedreigt werd..
Het woord terrorisme is niet eens juist.
De enige die terreurdaden plegen zijn wij en die acties van het westen worden soms gewraakt.
 

DeletedUser4771

Guest
War is sweet for those who haven't experienced it
Pindar

Europa ook zelf uit gelokt met bommen? Volgens mij heeft het alleen met het simpele feit te maken dat mensen die in iets geloven, verwachten/eisen dat andere dat ook geloven. Zuiver de wereld van de ongelovige. Calm the fuck down zou ik zeggen en laat iedereen gewoon z'n eigen manier van leven bepalen.
 

DeletedUser61134

Guest
War is sweet for those who haven't experienced it
Pindar

Europa ook zelf uit gelokt met bommen? Volgens mij heeft het alleen met het simpele feit te maken dat mensen die in iets geloven, verwachten/eisen dat andere dat ook geloven. Zuiver de wereld van de ongelovige. Calm the fuck down zou ik zeggen en laat iedereen gewoon z'n eigen manier van leven bepalen.

Als Amerika/europa nog altijd niks had gedaan was de taliban nog altijd weggeveegd door de buurlanden.
Als je een oorlog begint moet je gewoon de consequenties durven aan te zien.

En je laatste zin is een levensles voor velen hier. Mensen die een anders mening niet respecteren ;)
 
Reactiescore
2.039
Indien dit een terroristische aanslag is ligt nog altijd de schuld bij onze regeringen.
Ik blijf erbij dat 10.000den onschuldige doden door Amerika, rusland en Europe in Syrië erger is.
En dan gaan zeuren over grenzen dicht voor vluchtelingen...

Ja zou het kut vinden als het een bekende overleefd, maar volgens mij is dit 15-20 jaar terug aangesticht door Amerika omdat de olietoevoer bedreigt werd..
Het woord terrorisme is niet eens juist.
De enige die terreurdaden plegen zijn wij en die acties van het westen worden soms gewraakt.
Van:

Firedrakan xD
Tijd dat aanslagen in NL komen
Firedrakan xD


Leert mensen zoals jou
:p
(cwl)
(cwl)

Hier zeg je toch echt wat anders.
 

DeletedUser4771

Guest
Als Amerika/europa nog altijd niks had gedaan was de taliban nog altijd weggeveegd door de buurlanden.
Als je een oorlog begint moet je gewoon de consequenties durven aan te zien.

En je laatste zin is een levensles voor velen hier. Mensen die een anders mening niet respecteren ;)

Het is ook lastig om een mening te respecteren als de argumentatie zo eenzijdig is als jij hier doet;). "Als je een oorlog begint moet je gewoon de consequenties durven aan te zien."

Komt wel iets meer bij kijken. Waarom wordt er uberhaupt een oorlog gestart. Betekend dat dat het normaal moet zijn dat ergens in de wereld waar mensenrechten op zo'n grove manier worden geschonden dat de rest alleen toekijkt? Het gaat om perspectief. Iedereen kijkt uit een ander raam en ziet de wereld die voor zijn/haar situatie het meest van toepassing is. Je mag toch hopen dat geweld dan niet de eerste oplossing is. Mensen slimmer dan jij en ik hebben zich er over gebogen. Tuurlijk is praten een eerste optie. Beetje lastig alleen als je met iemand rond de tafel moet die jou wilt doden omdat je andere geloofsovertuigingen hebt. De hele wereld 1 geloof. Net zo realistisch als alle landsgrenzen opheffen:rolleyes:.
 

DeletedUser61134

Guest
@Dutchgangster

Doe je nou zo dom of?
Ik zeg aanslagen, geen aanduiding op terroristisch of niet.
De aanslagen op Europa verdienen wij na alles wat wij hun aangedaan hebben.
Teller staat op wat?

1 miljoen vs 1000 doden? Laat de boel maar ff wakkerschudden dat mensen in het midden-oosten het verdienen om te vluchten na alles wat WIJ hun aangedaan hebben.

@Legitius

Ik was kortaf geef ik toe, maar 500den jaar terug ging het hier hetzelfde.
Ik ben van mening dat je niet maar eeuwig bommen moet gaan gooien.

Je zit dan niet bij de kern, de kern is het geloof en dat kan je niet wegbombarderen.
Daarvoor heb je opleidingen en kennis nodig wat Europa kan bieden en overtuiging.
Maar dan word toegang voor vluchtelingen bedreigt.
Ja economisch gewoon terugsturen, maar mensen die echt vluchten mag je deze kans niet ontnemen/
 
Reactiescore
2.039
Ach hou toch op. Een ieder die in die chat zat kan zien dat je het nu allemaal probeert te verbloemen, terwijl je gister nog zulke praatjes had over 'hoe kut NL wel niet is' , met 'al die schapenneukers hier' etc etc etc
 
Reactiescore
1.075
latest
 
Bovenaan