W46: Discussie over de situatie

DeletedUser54559

Guest
Echt he! Dacht ik mis wat, effe kijken maar helemaal niets dus :p
 
Reactiescore
1.853
Toch wil ik nog graag even meedelen dat SDM de wereld had gewonnen als die banwave er niet was geweest.
 

DeletedUser76166

Guest
Mooi man, ik wil graag even melden dat Templar er nog was geweest als er geen banwave was geweest
 
Reactiescore
1.853
Ik wil niet gemeen zijn, maar voor wat ik heb doorgekregen aan info over hoe jullie account stond, waren jullie er ook zonder banwave niet veel langer meer geweest.
 

DeletedUser73497

Guest
Ik wil niet gemeen zijn, maar voor wat ik heb doorgekregen aan info over hoe jullie account stond, waren jullie er ook zonder banwave niet veel langer meer geweest.

Volgens mijn info vertel je toch alleen maar onzin net als je befaamde GA lijst ;)
 
Reactiescore
1.853
Volgens mijn info vertel je toch alleen maar onzin net als je befaamde GA lijst ;)
Hoe de fuck kan een GA lijstje nu onzin zijn, het is iemands persoonlijke, subjectieve kijk op iets. Doe aub iets meer moeite voor een comeback.

Verder leuk dat je het voor je huidige co opneemt, maar het is gewoon een feit dat zijn account al slecht stond voor de banwave. Mijn posts dan afdoen als 'alleen maar onzin' zal daar niks aan veranderen.;)
 

DeletedUser73497

Guest
Zeer subjectief ben je nu ook niet geweest als je maar twee namen noemt in heel je lijst ;)
 
Reactiescore
1.853
Zeer subjectief ben je nu ook niet geweest als je maar twee namen noemt in heel je lijst ;)
En in welk opzicht zou de mate van diversiteit in mijn lijstje iets afdoen aan de subjectiviteit? Wat is je punt eigenlijk precies?
 
Reactiescore
241
Zeer subjectief ben je nu ook niet geweest als je maar twee namen noemt in heel je lijst ;)

Hier heeft deze jongen wel een punt, er had maar één naam moeten staan.

en Jonathan weet welke ik bedoel ;) xx
 
Reactiescore
241
Hahahaha :D
 
Bovenaan