Firm vs Mono

DeletedUser77014

Guest
---
Oorlogsnaam:
Muggenverdelger

Verklaring:
Omdat jullie zo irritant zijn als de muggen in mijn slaapkamer.
Veel plezier, hou het fair en veel succes aan alle
270c.png


Voor de sfeer
---


uisrlqsqq8zod.png

1.
Stamnaam: Monopoly
Tag: Mono
Aantal leden: 19
Punten van de 30 beste spelers: 8.049.518
Totaal aantal punten: 8.049.518
Puntengemiddelde: 423.659
Rang: 1
Verslagen tegenstanders: 36.581.900 (1.)
70527_large


2.
Stamnaam: Assignment
Tag: Firm
Aantal leden: 19
Punten van de 30 beste spelers: 4.587.717
Totaal aantal punten: 4.587.717
Puntengemiddelde: 241.459
Rang: 3
Verslagen tegenstanders: 16.140.831 (3.)
73410_large

Statistieken zullen nog toegevoegd gaan worden.

https://gyazo.com/27ad173df663416443fa28412d9df6ce

---
Mono vs Firm, een oorlog dat eigenlijk al aan de gang was voordat dit officieel bekend werd gemaakt aan de buitenwereld. Maar er zit natuurlijk een reden achter deze late oorlogsverklaring.

De geschiedenis tussen deze 2 stammen gaan enkele weken terug de tijd in naar de oprichting van deze 2 stammen. In het kort; Mono, momenteel de nummer 1 stam is ontstaan uit verschillende stammen met hierdoor verschillende clusters dat niet aan elkaar verbonden zijn. Dit is een grote gok en vroeg of laat zal er een plan moeten komen om deze clusters dicht te maken. Toen Mono vorm begon te krijgen ontstond de stam Firm. Een stam dat precies tussen deze 2 clusters ligt en de verbintenis van deze clusters verstoorde.

Een langzame en trage oorlog begon, dorpjes werden veroverd aan beide zijden en er was geen reden voor paniek. Maar opeens, Cacturne werd van de kaart geveegd. Deze actie kwam uit het niets en zo snel Cacturne groeide, verdween hij ook. Mono deed nog een laatste actie: het internen van Cacturne, alsof er nog wel interns bij konden komen. No1Rules lag daar opeens met 270 graden front tegen Firm aan. Terwijl er aan de andere kant ook hevig werd gestreden: Sixteen and Pregnant lag onder vuur! Hevig werd er gestreden en de ODD van 16 steeg en bleef maar stegen. OS kwam van alle hoeken uit de wereld en met succes. Er konden meerdere massa's worden tegengehouden. No1Rules hield alles uit de kost om de aanvallen die hij binnen kreeg ook te stoppen; fakes, clears, edels en katas in groepen van maar liefst 300 stuks kwamen op zijn dorpjes af. Dodgen en niet meer dan dat deed, met als gevolg: boerderijen < 30.

Dit was het punt dat Mono er klaar mee was, er moet een tegenaanval worden ingezet! Het Forum werd vol gepraat met ideeen, plannen, troepen en tijden en daaruit volgde deze oorlog in combinatie met een massa die nog lang gaat duren.

Onze ligging ziet er veel belovend uit, al is Firm de enige die momenteel rake klappen hebben uitgedeeld en meerdere malen met succes! Heel Mono wenst Firm nu succes in deze mogelijke donkere tijden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77324

Guest
Firm, Jullie, pussy's kunnen nooit winnen.

Xx Mootje
 

DeletedUser69389

Guest
Het niveau van de verklaringen wordt ook met de wereld slechter zeg......
 
Reactiescore
1.696
Succes beide teams, al hoop ik stiekem op FIRM, dat was namelijk ook de naam van mijn stam op wereld 3
 

DeletedUser75767

Guest
Succes beide teams, al hoop ik stiekem op FIRM, dat was namelijk ook de naam van mijn stam op wereld 3
Ondertussen weet ik wel dat je in Firm hebt gespeeld op wereld 3, elke week 2x hetzelfde lezen is bijna zo vermoeiend als de oorlogtopics doornemen.
 

DeletedUser75778

Guest
Ja er kan dan ook gewoon gezegd worden: jullie liggen in de weg, we willen jullie edelen.

Is ook niet echt interessant. ;)

Zeg vriend, we zijn hier op een politiek en propaganda forum. Als je het niet interessant vind om posts te maken, waarom maak je er dan überhaupt een? Het is echt belachelijk hoe slecht de oorlogstopics tegenwoordig zijn. Het is juist hartstikke leuk om elkaar letterlijk en figuurlijk in de haren te vliegen, daar is het forum overigens zelfs voor bedoeld. Op dit soort posts zit niemand te wachten, bespaar je de moeite. Of kom met iets leuks.
 

DeletedUser77014

Guest
Je kon ook gewoon succes wensen of zelf een oorlog beginnen? :rolleyes:

Wie zegt dit: Als je het niet interessant vind om posts te maken ?
Zei alleen dat de verklaring dan een beetje saai zou zijn
 

DeletedUser61651

Guest
Lees anders die is van PH (toch?) op w43 ^^ Dat was volgends mij een mooie
 

DeletedUser75778

Guest
Je kon ook gewoon succes wensen of zelf een oorlog beginnen? :rolleyes:

Wie zegt dit: Als je het niet interessant vind om posts te maken ?
Zei alleen dat de verklaring dan een beetje saai zou zijn

En in het andere topic maakte je dat je wegkwam omdat de posts te lang waren. Verder was mijn punt vooral dat je je bevindt op een politiek forum waar propaganda gevoerd wordt. Steek eens wat moeite in een leuke post. Lijkt me dat dit een grote oorlog is en dat verdient een mooi topic.
 
Bovenaan