Flop/Top spelers

DeletedUser73904

Guest
Het is gewoon zo dat er altijd gebasht wordt op een rang 1, ook al is er helemaal niks nuttigs om op te bashen wordt er wat gezocht zoals nu. Helemaal omdat het de fucking start is. Dit accepteren wij gewoon, wij weten wel beter :cool:
 

DeletedUser

Guest
Het is gewoon zo dat er altijd gebasht wordt op een rang 1, ook al is er helemaal niks nuttigs om op te bashen wordt er wat gezocht zoals nu. Helemaal omdat het de fucking start is. Dit accepteren wij gewoon, wij weten wel beter :cool:

Geen probleem, neem die rang 1 toch snel genoeg over. :D
 

DeletedUser73904

Guest
Maakt nu nog niet uit, als wij over een tijdje er maar weer staan :)
 
Reactiescore
276
Anders moet je eventjes een emmertje langst je bed zetten zodat je het vol kan huilen.. Jezus wat een belabberde post zeg, je weet van niks. The Many-Faced God was een account van A. die heel de beginfase alleen heeft moeten doen, daarna zijn ik en Barmhartige Samaritaan erbij gekomen. Door de achterstand die je opgelopen hebt kon je sws nietmeer degelijk meedraaien.. Beide accounts (Many-Faced en Kill them all) waren zo goed als inactief op een gegeven moment dus hebben we besloten dat het beter was om samen te streven naar één degelijk account.

Dat jij ligt te huilen over boostaccounts of over fusieaccounts heeft niks te maken met dit geval.. Het is puur een gebrek aan draaien van beide accounts en daardoor de nood aan een oplossing. Draait goed uit en daar ben ik blij om. Ik heb daar trouwens niks met te maken, ik zit in Rhodos. Maar als je met modder wilt gooien moet je wel zorgen dat je als 'Ex Nr 1' zelf niet overkomt als een iemand met het IQ van een bevroren fishstick.

teentjes.png

Mooi stukje over mijn IQ, lekker relevant ook. Is de boerderij al hoger dan 25 inmiddels?
 

DeletedUser3435

Guest
Ik zou daar anders toch graag buiten blijven
Tuurlijk, net zoals dat iedereen liefst met zo een 'klein mogelijke' clear zoveel mogelijk rendement zou willen halen.. Gaat om het principe dat je zit te huilen over andere terwijl je blijkbaar 3 dorpen hebt kunnen pakken die bij wonder zo goed als gratis waren.
 
Reactiescore
86
'Je'? Je bedoelt hij:p. Overigens is dat toch niet zo heel vreemd, ook zonder interns e.d.? Kwestie van goed edelen. Heb genoeg legit starts gezien waarin de eerste paar dorpen zo goed als gratis zijn.
 
Reactiescore
1.075
Tuurlijk, net zoals dat iedereen liefst met zo een 'klein mogelijke' clear zoveel mogelijk rendement zou willen halen.. Gaat om het principe dat je zit te huilen over andere terwijl je blijkbaar 3 dorpen hebt kunnen pakken die bij wonder zo goed als gratis waren.

wel grappig idd dat zijn eigen dorpen ook zo goed als free waren :D
 
Reactiescore
276
Het wordt pijnlijk duidelijk waar Krepox die geweldige forumreputatie aan te danken heeft.

daarna zijn ik en Barmhartige Samaritaan erbij gekomen
Ik heb daar trouwens niks met te maken, ik zit in Rhodos.

Niet te volgen dit?

Tuurlijk, net zoals dat iedereen liefst met zo een 'klein mogelijke' clear zoveel mogelijk rendement zou willen halen.. Gaat om het principe dat je zit te huilen over andere terwijl je blijkbaar 3 dorpen hebt kunnen pakken die bij wonder zo goed als gratis waren.

Het waren dan ook alle drie helemaal geen goede dorpen (click). Vanwege al die items leek het mij verstandig om deze dorpen dan maar zelf uit te bouwen, in plaats van te wachten tot de originele eigenaars dat zelf eens gingen doen.

Gratis een 3.5k dorpje krijgen van je billemaatje, vanaf de start van de wereld gepland, of een zwakke speler uitschakelen die toevallig naast jou gespawned is, zijn twee compleet verschillende zaken. Welk punt wilde je hier precies maken?

Met de opmerking over mijn ODA sta je standaard buitenspel, zeker bij mij. Op alle werelden waar ik ooit gespeeld heb stond ik vanaf een gegeven moment steevast nummer 1 in de verslagen tegenstanders. Meest recente wapenfeit hier (click). Verder ben ik voor ODA afhankelijk van wat mijn omgeving doet.

De conclussie die in ieder geval getrokken kan worden is dat mijn post bij jou een gevoelige snaar geraakt heeft, aangezien deze niet eens aan jou gericht was maar jij er wel vol ingaat met een wall vol getypte kots en random beledigingen.

wel grappig idd dat zijn eigen dorpen ook zo goed als free waren :D

Ga jij nog een keer wat zinnigs posten, of dien je uitsluitend ter verhoging van de postcount op het forum?
 

DeletedUser3435

Guest
'Je'? Je bedoelt hij:p. Overigens is dat toch niet zo heel vreemd, ook zonder interns e.d.? Kwestie van goed edelen. Heb genoeg legit starts gezien waarin de eerste paar dorpen zo goed als gratis zijn.
Je kan geluk hebben natuurlijk maar hij lijkt mij dan niet de juiste persoon om zielig te gaan doen en te klagen over anderen.. Beide situaties komen uiteindelijk op hetzelfde neer.

Ragey, lieve jongen. Ik reageer nog op je gelul, nu even geen tijd.
 

DeletedUser27722

Guest
Los van the many faced gods, ben ik er anders wel redelijk zeker van dat Kill them all en Uthred sowieso gingen fuseren, los van inactiviteit.
Waarom? Simpel, degene die kill hem all ook op AF noemt speelt op Uthred, niet op zijn eigen account, dus het gevolg kon men al raden.

Voor de rest niets mis met fusies inderdaad.
 

DeletedUser

Guest
The Many-Faced God was een account van A. die heel de beginfase alleen heeft moeten doen, daarna zijn ik en Barmhartige Samaritaan erbij gekomen. Door de achterstand die je opgelopen hebt kon je sws nietmeer degelijk meedraaien.. Beide accounts (Many-Faced en Kill them all) waren zo goed als inactief op een gegeven moment dus hebben we besloten dat het beter was om samen te streven naar één degelijk account.

Dat jij ligt te huilen over boostaccounts of over fusieaccounts heeft niks te maken met dit geval.. Het is puur een gebrek aan draaien van beide accounts en daardoor de nood aan een oplossing. Draait goed uit en daar ben ik blij om. Ik heb daar trouwens niks met te maken, ik zit in Rhodos.

Onzin.
 
Reactiescore
1.075
Los van the many faced gods, ben ik er anders wel redelijk zeker van dat Kill them all en Uthred sowieso gingen fuseren, los van inactiviteit.
Waarom? Simpel, degene die kill hem all ook op AF noemt speelt op Uthred, niet op zijn eigen account, dus het gevolg kon men al raden.

Voor de rest niets mis met fusies inderdaad.

ik heb geen fusie gedaan met kill em all hoor:p
 
Reactiescore
1.075
Gratis een 3.5k dorpje krijgen van je billemaatje, vanaf de start van de wereld gepland, of een zwakke speler uitschakelen die toevallig naast jou gespawned is, zijn twee compleet verschillende zaken. Welk punt wilde je hier precies maken?

Met de opmerking over mijn ODA sta je standaard buitenspel, zeker bij mij. Op alle werelden waar ik ooit gespeeld heb stond ik vanaf een gegeven moment steevast nummer 1 in de verslagen tegenstanders. Meest recente wapenfeit hier (click). Verder ben ik voor ODA afhankelijk van wat mijn omgeving doet.

ook wij hebben gewoon 2 zwakke spelers die toevallig naar ons gespawned zijn geedeld ?

Wat je wilt bereiken met het feit dat je vaak een hoge ODA hebt, geen idee, dat heb ik ook op zowat al mijn werelden, overigens gaat dat ook over een langere periode en niet over de beginfase.
 

DeletedUser73904

Guest
Dat is waar, Joris speelt hier sinds de start.

Ik snap btw je punt over ODA ook niet helemaal. Jij geilt erop om nu in de top van de ODA ranglijst te staan? Jij toch echt liever dan ik hoor, wat een zaadstart heb je dan als je meteen (een groot deel van) je clear kwijt bent. Liever gewoon goedkoop de noobdorpjes edelen dan hoog staan in die fucking ODA ranglijst en je clear half kwijt zijn, dat komt later in de wereld wel joh neem dat maar van mij aan :rolleyes:

En kijk btw eerst eens naar onze ligging voordat je je oordelen velt, aangezien wij ook gewoon totale noobs in onze omgeving hebben die maximaal 20k hebben gefarmt op 1 dag :O

Dat bedoelde mijn co Steff (Alex Lannon) eerder ook met zijn opmerking dat het niveau in de core laag is. Dat is gewoon zo, kijk voor de grap onze ligging eens. Ligt nagenoeg geen fatsoenlijke speler in de buurt.
 
Bovenaan