Top/flop stammen

DeletedUser

Guest
Nja dit is best wel een mooi moment als je er zo naar kijkt. De meeste zullen naar verschillende stammen gaan waardoor er meerdere sterke stammen komen en het niet alleen peace en duck meer is. Ik zie al veel potentie bij MOB
 

DeletedUser67066

Guest
LivniBaka 11.07.16 20:17
Beste,

Jij bent 1 van de gelukkige die een deel mag worden van onze geweldige stam, [ALLY]VEGETA[/ALLY].

Dankzij jou actieve speel houding, ideale ligging en natuurlijk jou kracht. Ben jij een wel gewaardeerde speler om een sterke schakel in onze stam te zijn.

Het was makkelijker om je eerst uit te nodigen zodat ik je niet over het hoofd zou zien.
Er zullen zeker grote stammen komen lobbyen en ik hoopte de eerste te zijn.
Mijn excuses als u dit als een amateuristische zet heeft gezien!

Graag uw antwoord op onze uitnodiging.

Met vriendelijke groeten.
[PLAYER]LivniBaka[/PLAYER]
Stam-Oprichter [ALLY]VEGETA[/ALLY]

Na veel verdriet van de val van Duck! ben ik tenminste weer 1 van de gelukkige :cool: Duck! werd het niet. Nu dan maar gelukkig worden bij VEGETA denk ik :D

Groetjes,
Sebastiaan
 
Reactiescore
273
Dus... Victorious.
Je heft de stam Duck! op, om een nieuwe stam te maken die praktisch dezelfde leden hebben.
Kon je dan niet beter gewoon de leden ontslaan die geen toegevoegde waarde hadden?
 

DeletedUser70435

Guest
Dus... Victorious.
Je heft de stam Duck! op, om een nieuwe stam te maken die praktisch dezelfde leden hebben.
Kon je dan niet beter gewoon de leden ontslaan die geen toegevoegde waarde hadden?

Neen.
Voor ons geldt, nieuw begin is nieuwe stam. Duck! was Duck! niet meer en dus hebben we besloten vanaf 0 terug te beginnen. Daarbij komt ook nog het feit dat kicken nog een tikkie lulliger is. Stammen komen en gaan, maar wij zullen doorgaan :wink:.

Wel lekkere communicatie bij jullie trouwens, aangezien een lid van jullie dit gisteravond al aan me vroeg :biggrin:
 

DeletedUser

Guest
Kan ik me wel in vinden. De interne inactiviteit had Duck! anders op den duur doodgebloed en omdat niet iedereen van het originele Duck! er meer in zit lijkt het me alleen maar juist om een nieuwe stam te beginnen, al dan niet met deels de zelfde leden. +1
 
Reactiescore
273
Neen.
Voor ons geldt, nieuw begin is nieuwe stam. Duck! was Duck! niet meer en dus hebben we besloten vanaf 0 terug te beginnen. Daarbij komt ook nog het feit dat kicken nog een tikkie lulliger is. Stammen komen en gaan, maar wij zullen doorgaan :wink:.

Wel lekkere communicatie bij jullie trouwens, aangezien een lid van jullie dit gisteravond al aan me vroeg :biggrin:


Bedankt voor de duidelijke uitleg. Stuk beter als wat Artificial voor antwoord gaf.

Enneuh, we zijn geen roddelkrant hoor. 't is niet zo dat als een van jullie iets tegen een lid van ons zegt, dat dit gelijk op de forums geplaatst wordt met als titel "BREAKING NEWS!"
 

DeletedUser70435

Guest
Bedankt voor de duidelijke uitleg. Stuk beter als wat Artificial voor antwoord gaf.

Enneuh, we zijn geen roddelkrant hoor. 't is niet zo dat als een van jullie iets tegen een lid van ons zegt, dat dit gelijk op de forums geplaatst wordt met als titel "BREAKING NEWS!"

Er bestaat zoiets als een skypechat waar dingen in gezegd worden? :tongue:
 

DeletedUser76153

Guest
Bedankt voor de duidelijke uitleg. Stuk beter als wat Artificial voor antwoord gaf.

Enneuh, we zijn geen roddelkrant hoor. 't is niet zo dat als een van jullie iets tegen een lid van ons zegt, dat dit gelijk op de forums geplaatst wordt met als titel "BREAKING NEWS!"

Dat weiger ik te geloven, skype?
 

DeletedUser56541

Guest
.Beast heeft vast nog wel plek! Heb gehoord dat je daar in ruil voor 1 leem uitgenodigd wordt!
 
Bovenaan