Hoeveel Gefarmd?

Reactiescore
54
Wat is jullie criteria voor 'no live' ? Is dat niet pas toepasselijk wanneer je letterlijk geen leven meer hebt? Volgens mij wordt het namelijk te pas en te onpas geroepen. Nu we elkaar niet meer voor abusers uit kunnen maken stappen we over op de volgende trend. Iedereen die het beter speelt is dan maar een no liver in plaats van een pp-abuser. Beetje een simplistische redenering als je het mij vraagt.

je hebt geen leven meer toch als je al op 10k farms zit en solo zal spelen.
maar zoals ambrose al aangaf zit er een goed functionerend team op dat account dus gaat die term inderdaad niet op.
en verder gebruik ik het niet in een aanvallende term zoals je kan lezen.
 

DeletedUser66265

Guest
je hebt geen leven meer toch als je al op 10k farms zit en solo zal spelen.
maar zoals ambrose al aangaf zit er een goed functionerend team op dat account dus gaat die term inderdaad niet op.
en verder gebruik ik het niet in een aanvallende term zoals je kan lezen.
Oh maar mijn post was verder ook niet aanvallend bedoelt. Ik vond de redenering gewoon te kort door de bocht en vroeg mij af of er nog wat meer achter zat. Blijkbaar was dat niet het geval.

Mag ik vragen wie van IAA je was op w 31?
 
Reactiescore
54
oke mooi,

patrick, ik kwam op het account toen het 500k punten had en het account eigenlijk al opgegeven was door een massa op dat moment
 

DeletedUser53985

Guest
Volgens mij is het probleem dat de nieuwe generatie gewend is om alles bij elkaar te kopen.
 
Reactiescore
420
Benieuwd wie vandaag de rover gaat hebben. Hele dag enkel via mobiel online kunnen zijn helaas :(
 
Reactiescore
420
Nee vind ik ook als je al aan vrijwilligerswerk gaat doen dat suckt je leven echt hard!
 

DeletedUser74396

Guest
grappig trouwens dat rang 1 farmen met no-lifen te maken zou hebben.
Ik ben er namelijk vrij zeker van dat er toch wel meerdere accounts 24/7 online zijn. Zijn dat dan geen no-lifers puur omdat ze niet evengoed kunnen starten/farmen?
Als je de verhouding tijd/efficiëntie bekijkt is de top gewoon hardstikke lekker bezig, meer kan er niet op gezegd worden
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.153
Benieuwd wie vandaag de rover gaat hebben. Hele dag enkel via mobiel online kunnen zijn helaas :(

We weten allemaal, jullie inclus dat jullie die gewoon weer gaan hebben. Helaasch :(
 

DeletedUser53985

Guest
Als speler x harder groeit dan speler y, dan speelt speler x vals, no-life, of met pp voordelen.
Dat weet toch iedereen?
 
Reactiescore
3.538
grappig trouwens dat rang 1 farmen met no-lifen te maken zou hebben.
Ik ben er namelijk vrij zeker van dat er toch wel meerdere accounts 24/7 online zijn. Zijn dat dan geen no-lifers puur omdat ze niet evengoed kunnen starten/farmen?
Als je de verhouding tijd/efficiëntie bekijkt is de top gewoon hardstikke lekker bezig, meer kan er niet op gezegd worden

Het moet ook niet zo letterlijk genomen worden dat hij dat zei lijkt mij. Hij zegt toch ook niet dat andere 24/7 accounts geen no-lifers zijn? :p Als ik nu zeg: Noobje dat je toch bent :D Ga je dat dan ook letterlijk nemen? Zou er niet teveel achter zoeken :)
 

DeletedUser74396

Guest
bedoelde het niet op iemand gericht maar eerder op de huidige mentaliteit zoals nom nom nom het perfect uitlegt
 
Bovenaan