[Speeltopic] WvW #248: 'Those we don't speak of'

DeletedUser74597

Guest
joker sorry dat ze opeens dachten dat je slecht was door mijn schrijven ,er zat inderdaad wel iets achter.

Ik dacht dat je die dag eruit zou gaan:D.
 

DeletedUser66944

Guest
joker sorry dat ze opeens dachten dat je slecht was door mijn schrijven ,er zat inderdaad wel iets achter.

Ik dacht dat je die dag eruit zou gaan:D.

Ik zag joker eerder aan als goedje vanaf het moment dat je hem wees op de beulactie. Als jullie beiden slechtjes zouden geweest zijn dan zou dit in de chat zijn gezegd en niet in het topic :D
 

DeletedUser

Guest
joker sorry dat ze opeens dachten dat je slecht was door mijn schrijven ,er zat inderdaad wel iets achter.

Ik dacht dat je die dag eruit zou gaan:D.

Ja godsamme zeg, je hebt wat losgemaakt in die sander:p

Ik dacht ook dat ik er uitging haha, maar MyLove had me gered de eerste dag :D
 

DeletedUser67517

Guest
Heel deze ronde hebben mensen me lopen te verdenken gvd. Meer dan toen ik wel wolf was.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Moet wel zeggen, dat er 1 wolf bij mocht.

Nee, dan zouden er 6 mogelijke wolven zijn geweest. Dat is veel en veel te veel. De goedjes hebben dit potje gewoon goed gespeeld. Het is ook wel zo dat alles meezat voor de goedjes.

Niet dat ik denk dat hij er zich kon uitpraten, lynch ging zijn kant uit, raaf stemmen stonden op hem & ook het doodsdrankje stond op hem :p

Hij was heel erg dood ja:p

Goede verdeling van Gijs, vind ik. Lekker weinig speciaaltjes, waardoor claimen lastig was, heel veel burgers. Zowel wolven als goedjes met sterke beroepen.

Ik heb slechts 1 foutje opgemerkt bij Gijs (en dan heb ik het niet over een schandelijk lelijke pleonasme in 1 van z'n verhalen:p). Hij heeft prima geleid verder, chapeau!
 

Deleted User - 2265087

Guest
Heel deze ronde hebben mensen me lopen te verdenken gvd. Meer dan toen ik wel wolf was.

:p

Trouwens mensen; als ik op dag 2 nog niet word verdacht, ben ik goedje. En geen enkele beetje nadenkende infectiewolf infecteert mij. Dus het is niet logisch om op dag 4 out of nowhere op mij te gaan stemmen:p
 

DeletedUser75763

Guest
Zonde dat capri er achter kwam dat priester niet werkt bij pyromaan. Denk dat we anders een goede kans hadden gehad als koppeltje.
 

DeletedUser58625

Guest
Het zou gewoon moeten werken, het is niet omdat die rol zelf uitgevonden is dat er opeens een uitzondering op het priesterdrankje hoeft te komen. Volgens mij is het het ook gewoon vergeten toevoegen in de instellingen waardoor hij het niet over zijn hart kreeg om Mylove dood te laten vallen en dan maar deed alsof de Pyromaan het drankje sowieso zou overleven :p

Alle slechtjes behalve de ketter gaan namelijk dood aan het priesterdrankje, dat is altijd al zo geweest. Dat de heks er ook aan doodgaat is iets wat later werd toegevoegd omdat een priester te sterk zou zijn.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Zonde dat capri er achter kwam dat priester niet werkt bij pyromaan. Denk dat we anders een goede kans hadden gehad als koppeltje.

Een kwestie van de instellingen lezen:p
Maar ik denk het niet, want we waren uiteindelijk sws bij jou, BI, mij of Cona uitgekomen. Cona en ik claimde. Dus jij of BI dood. Dusja:p

Het zou gewoon moeten werken, het is niet omdat die rol zelf uitgevonden is dat er opeens een uitzondering op het priesterdrankje hoeft te komen. Volgens mij is het het ook gewoon vergeten toevoegen in de instellingen waardoor hij het niet over zijn hart kreeg om Mylove dood te laten vallen en dan maar deed alsof de Pyromaan het drankje sowieso zou overleven :p

Alle slechtjes behalve de ketter gaan namelijk dood aan het priesterdrankje, dat is altijd al zo geweest. Dat de heks er ook aan doodgaat is iets wat later werd toegevoegd omdat een priester te sterk zou zijn.

Ik ben het hier wel mee eens. Het maakte de pyro heel erg op. En die rol was al zo op als maar kan.
 

DeletedUser73803

Guest
Nu wil ik toch even duidelijkheid hebben, die priesterrol is tijdens het potje aangepast toch?
Ik weet zeker dat toen ik die rol op dag één las, er gewoon stond dat pyromaan e.d. ook gewoon stierven. Kan ook dat ik paranoïde ben, maar dat lijkt me minder aannemelijk!
Verder, excusez-moi van de tunnelvisie Capri, ik zat er echt diep in :D
 

DeletedUser74005

Guest
Moet wel zeggen, dat er 1 wolf bij mocht.

Zou te veel geweest zijn. De goedjes speelden gewoonweg een stuk beter en de slechtjes hebben minder goed gebruik gemaakt van de mogelijkheden, die hun rollen/beroepen hen te bieden hadden. Met het afbranden van huizen kun je zoveel meer nog dan dat Mylove heeft laten zien, maar dat begon ze richting het einde van de ronde ook door te krijgen. Was wat te laat, maar weet ze nu wel voor de volgende keer. (denk hierbij aan; eigen huis afbranden, gebouwen van medewolven afbranden om slechtjes in te dekken, brandweer lunchen etc.. Als namelijk iedere nacht de brandweer de lunch is, kan de pyromaan zijn/haar gang gaan. De BE zat erin om de brandweer te beschermen, maar daar heeft niemand aan gedacht) Daarnaast hadden de wolven zich ook een aantal keer ernstig versproken en zat het ook tegen doordat Reversistance op de dag dat hij gelyncht werd, niet online kwam. Hij had namelijk makkelijk die lynch kunnen voorkomen, aangezien de argumenten tegen hem zwak waren.

Nee, dan zouden er 6 mogelijke wolven zijn geweest. Dat is veel en veel te veel. De goedjes hebben dit potje gewoon goed gespeeld. Het is ook wel zo dat alles meezat voor de goedjes.

Hij was heel erg dood ja:p

Goede verdeling van Gijs, vind ik. Lekker weinig speciaaltjes, waardoor claimen lastig was, heel veel burgers. Zowel wolven als goedjes met sterke beroepen.

Ik heb slechts 1 foutje opgemerkt bij Gijs (en dan heb ik het niet over een schandelijk lelijke pleonasme in 1 van z'n verhalen:p). Hij heeft prima geleid verder, chapeau!

Thnx Capri :)

Het zou gewoon moeten werken, het is niet omdat die rol zelf uitgevonden is dat er opeens een uitzondering op het priesterdrankje hoeft te komen. Volgens mij is het het ook gewoon vergeten toevoegen in de instellingen waardoor hij het niet over zijn hart kreeg om Mylove dood te laten vallen en dan maar deed alsof de Pyromaan het drankje sowieso zou overleven :p

Alle slechtjes behalve de ketter gaan namelijk dood aan het priesterdrankje, dat is altijd al zo geweest. Dat de heks er ook aan doodgaat is iets wat later werd toegevoegd omdat een priester te sterk zou zijn.

Ik moet hierbij ook eerlijk zijn: Mylove had al vrij snel gevraagd wat er zou gebeuren als zij gepriesterd werd. Volgens de rollenomschrijving zou zij niet dood gaan en ik heb dan die omschrijving ook aangehouden. Waarom ik er ook voor gekozen heb om haar niet dood te laten vallen: de rollen die dood gaan aan het watertje zijn allemaal écht wolven. De Pyromaan is officieel geen wolf en zou dus logischerwijs ook niet doodgaan aan het watertje. Echter kan de Pyromaan wél een lunch insturen en in dat opzicht is ze wél een wolf. Ik vond dit dus een behoorlijk moeilijke keuze, maar zal het voor de volgende keer wat verder uitwerken. Ik vond de pyromaan op zich wel een toffe rol en wil 'm er zeker inhouden :)

Ik denk ook dat de Pyromaan leuker is in een potje dat wat langer duurt met 25 à 30 spelers. Dat was in eerste instantie ook het streven, maar er bleken veel mensen ongemotiveerd te zijn en daardoor kon ik maar aan 20 deelnemers komen. Bij een potje dat circa 10 dagen duurt, heeft de Pyromaan een veel grotere invloed en dan is het vgm echt een geweldige rol.

Nu wil ik toch even duidelijkheid hebben, die priesterrol is tijdens het potje aangepast toch?
Ik weet zeker dat toen ik die rol op dag één las, er gewoon stond dat pyromaan e.d. ook gewoon stierven. Kan ook dat ik paranoïde ben, maar dat lijkt me minder aannemelijk!
Verder, excusez-moi van de tunnelvisie Capri, ik zat er echt diep in :D

Je bent paranoïde. Ik heb twee woorden toegevoegd ter verduidelijking, namelijk;

- De Ketterse Weerwolf en alle andere (slechte/goede) rollen zijn immuun voor het watertje van de priester. Wanneer zij het watertje over zich heen krijgen, zal er niks gebeuren.

Dit was om te benadrukken dat de Pyromaan niet zou sterven. Het is geen verandering van de rol, maar eerder een precisering.

Maar bedankt allemaal dat jullie meededen! Ik vond het zelf een leuk potje om te volgen en hoop dat jullie het ook zo ervaren hebben :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan