Smileys - wedstrijdidee

DeletedUser65921

Guest
Ik denk dat Teun het al in de gf chat heeft gevraagd, maar aangezien dit misschien overzichtelijker is:

Wat zouden jullie ervan denken als we een kleine wedstrijd organiseren om nieuwe af smileys te ontwerpen?
Deze zouden dan tw thema moeten hebben, ik denk bijvoorbeeld aan een smiley met een ridderhelm of een bijl vast, of...
Natuurlijk hangt er ook een prijs aan vast voor de winnende set smileys en de eeuwige roem dat je smileys op het forum gebruikt kunnen worden.

Op deze manier komt er misschien ook direct iets meer activiteit hier :)

Laat maar weten wat jullie denken!
 

DeletedUser32240

Guest
Jammer genoeg ga ik hier geen tijd voor hebben, moet heel een appartement in orde gaan brengen (ververn, decoratie, kleine herstellingen e.d)
 

DeletedUser76234

Guest
ik ga het waarschijnlijk ook niet in 1 keer doen , ik denk niet dat er een vroege deadline zou zijn , wel?
 

DeletedUser76153

Guest
Is hier genoeg animo voor? Ik ga hier in ieder geval nog eens naar kijken :)
 
Reactiescore
746
Ik bump dit nog een keertje.

Zijn er nog steeds mensen die geïnteresseerd zijn? :)
Met de aankomende 10de verjaardag van TW.nl kan het leuk zijn dit in een nieuw jasje te steken? ;)
 
Reactiescore
746

DeletedUser63918

Guest
Bumping it again.
Ik heb uit een knuffelbare rode bron gehoord dat er binnenkort een vernieuwd platform komt. Dit betekent dat we ons als designers door het gehele forum kunnen laten zien, hoe? De smileys.

We zoeken nog steeds nieuwe Tribalwars smileys. Grepolis like, als het waren. Smileys met een helm bijvoorbeeld.
Maar..
Als we deze hebben, naar tevredenheid ofcourse, mogen er ook een paar non-related smileys komen. (Denk aan een kappa slimey) Voor al onze 'memers'. Wie wil die nu niet gebruiken?

Dus, kortom. Smileys maken in een TW jasje, geeft de optie op de non tw related smileys.

65479926.jpg
 

DeletedUser71075

Guest
Bumping it again.
Ik heb uit een knuffelbare rode bron gehoord dat er binnenkort een vernieuwd platform komt. Dit betekent dat we ons als designers door het gehele forum kunnen laten zien, hoe? De smileys.

We zoeken nog steeds nieuwe Tribalwars smileys. Grepolis like, als het waren. Smileys met een helm bijvoorbeeld.
Maar..
Als we deze hebben, naar tevredenheid ofcourse, mogen er ook een paar non-related smileys komen. (Denk aan een kappa slimey) Voor al onze 'memers'. Wie wil die nu niet gebruiken?

Dus, kortom. Smileys maken in een TW jasje, geeft de optie op de non tw related smileys.

65479926.jpg

Heb je afmetingen? :p
 

DeletedUser71075

Guest
Smileys zijn 18x18 pixels. Dus de verhouding moet gelijk blijven (vierkant). Voor de beste kwaliteit kun je ze maken op 18x18, dan vindt er geen verkleining plaats.

Thanks, ik zal als ik tijd heb maar eens wat proberen ;)
 

DeletedUser63918

Guest
Eerst de TW related smileys, anders komt er zeker geen aapje!
hkjwxoepvaops.png
 
Bovenaan