Rate de speler

DeletedUser

Guest

Punten:

2de met 10,341,729 punten. Keurige rang, geen eerste dus niet perfect. Daarom 9.5/10

ODA:

4de met 100,116,850 verslagen tegenstanders als ODA, is een prima score verder, niets op aan te merken. 9/10

Ligging:

112303eeff4b358fb8a7dd8b3a43424f.png
Core ligging, zo op het eerste gezicht weinig groeimogelijkheden en weinig front, maar moet nog een stuk geinternd worden waarna ook het front weer open ligt wat uiteindelijk genoeg zal zijn tot het einde van de wereld, daarom 7.5/10

Stam:

Seau. staat 1ste met 227.744.397 punten. Deze stam zal de wereld gaan winnen en heeft geen negatieve reputatie. Kortom, het is gewoon de beste stam over het verloop van w42 gebleken, daarom 10/10

Reputatie:

Account heeft een goede reputatie. Soms bekend als troll. De een houd er van en de ander kan het niet uitstaan. Vanwege wat gemixte feelings hier en daar een 8.5/10

Totaalscore: 8.9/10

Rate: Definition of Insanity
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Jij bent zeker de leukste thuis :p
 

DeletedUser

Guest
Aangezien hij wel moeite stopt in een rate. Ookal is het zijn eigen account, er is tenminste nog over nagedacht.

Nu gewoon iemand Definition of Insanity raten, liefst iemand die er niet speelt natuurlijk!

Die is al gereet. Geef jouw W42 account maar op voor een rate dan krijg je er eentje.
 

DeletedUser

Guest
Als ik er eentje had, mocht hij natuurlijk gerated worden. Daarom geef ik nu dit account op:

Triggerbullet

Ik wilde alleen een reet geven voor jouw account, omdat je er zoveel waarde aan hecht. Overigens vindt ik het een idioot moment om Triggerbullet te raten. Die mensen spelen niet meer/niet meer serieus op deze wereld. Zulke voorvallen krijg je natuurlijk als je moderator bent van een wereld waar je zelf niet speelt.
 

DeletedUser70435

Guest
Ohja, een acc raten waar niemand meer speelt is een goed idee!

Ik wilde alleen een reet geven voor jouw account, omdat je er zoveel waarde aan hecht. Overigens vindt ik het een idioot moment om Triggerbullet te raten. Die mensen spelen niet meer/niet meer serieus op deze wereld. Zulke voorvallen krijg je natuurlijk als je moderator bent van een wereld waar je zelf niet speelt.


Kan ik niet weten aangezien je niet eens mag spelen op een wereld waar je moderator bent. Rate dan maar netjes gewoon DoI.
 
Reactiescore
30
Henry schiet is op met die 100% dominantie
 

DeletedUser70435

Guest
Mooi prentje, heb hem even in het goede topic gezet voor je. Nu graag een rate :)
 
Bovenaan