[Speeltopic] WvW #248: 'Those we don't speak of'

DeletedUser72524

Guest
Toch goed nagedacht, wellicht als swsdavid burger is (moet hij zelf aangeven) dat het mogelijk is.
 

DeletedUser66944

Guest
Moest swsdavid ooit sterven kunnen we wel sander zo bewijzen aangezien hij burger claimt.
 

DeletedUser77103

Guest
Burger claimen op de eerste pagina? Die discussie is een paar potjes geleden al geweest en is niks voor sander om te doen.
Dk praat zich wel heel makkelijk eruit nadat hij tegengas krijgt op zijn oh-zo-goede-idee van slechts 1 persoon..

Verder succes iedereen!
 

DeletedUser72524

Guest
Moest swsdavid ooit sterven kunnen we wel sander zo bewijzen aangezien hij burger claimt.

Fine by me!

Burger claimen op de eerste pagina? Die discussie is een paar potjes geleden al geweest en is niks voor sander om te doen.
Dk praat zich wel heel makkelijk eruit nadat hij tegengas krijgt op zijn oh-zo-goede-idee van slechts 1 persoon..

Verder succes iedereen!

Waarom stem je niet op mij als je het afwijkend vindt?
 
Reactiescore
2.177
Ik heb me zojuist uitgeschreven voor deze ronde.

Waarom?


Ik zie net dat ik inwoner ben, dus bm kan worden. Hierbij stel ik me dus beschikbaar voor burgemeester :)

In vorige potjes heb ik er een paar gehad waar ik het toch wel goed deed (en natuurlijk wat mindere).
Waarom nu wel en in vorige potjes niet? Heel simpel, ik kan niet concurreren met spelers zoals blue, mm etc.

Mijn stem zal gaan naar BI of DK, kijkend naar hun posts dit potje.
 

DeletedUser74005

Guest
Vanaf 7 pagina's per dag schrijf ik trouwens verhaaltjes :cool: Dus lekker actief zijn deze ronde!!

Daarnaast praat ik eerst nog even met Lytho, voordat hij zich definitief uitschrijft.
 

DeletedUser67517

Guest
Beetje rare gedachtegang van DK.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66944

Guest
Beetje rare gedachtegang van DK. Wilt hij dat de Bengel en heks hun krachten snel verliezen?

bengel verliest zijn krachten toch niet?

Bovendien is er ook een gebouw die 2x de nachtacties kan tegenhouden dus als we later claimen kunnen we 3 dagen na elkaar de lunches tegengaan.
 
Reactiescore
264
Hoi allen. Suc7 met dit potje !!

Burger claimen op de eerste pagina? Die discussie is een paar potjes geleden al geweest en is niks voor sander om te doen.
Dk praat zich wel heel makkelijk eruit nadat hij tegengas krijgt op zijn oh-zo-goede-idee van slechts 1 persoon..

Verder succes iedereen!

Waarom probeer jij 14 die claimt nu al verdacht te maken?!?!?!

Beetje rare gedachtegang van DK.

Lees de rollen door in plaats van je post te bewerken -__- . Je maakt je wel een beetje verd9 hierdoor !!
 

DeletedUser38451

Guest
Nee hoor, hij maakt zich niet verdegen, doordat weg te halen. Gewoon niet zo slim.
 

DeletedUser62766

Guest
Daar gaan we weer :). Op een leuk potje. BM's voor mij zijn DK of Time. Rever nog nooit mee gespeeld, maar als ik soms het VF lees komt hij op me over als een intelligente kerel.

Dank dank, ik ga mijn best doen. Sowieso maar met weinig mensen samengespeeld denk ik, alleen DK en Lytho denk ik zo?
 

DeletedUser62766

Guest
Anyway, Lytho lijkt niet mee te spelen dus ik kies voor Dark-Knight
 
Reactiescore
264
Ik kijk nog even naar morgen zoals het er nu op lijkt gaat mijn bm stem naar planb en mijn lynch stem naar mylove maar ik weet het allemaal nog niet zeker
 
Reactiescore
264
Oh wat jammer, in ieder geval als ik mocht stemmen zou mijn stem waarschijnlijk naar PlanB gaan.
 

DeletedUser74597

Guest
Ik had ook graag de BM me willen uitkiezen maar ben kasteelheer :eek:.
 
Bovenaan