Top/flop stammen

DeletedUser76055

Guest
Namens heel Deca. gecondeleerd met het verlies van de dorpen van Bougieboy!
 

DeletedUser77215

Guest
Geachte heer, geachte mevrouw

Het is erg dezer dagen... Stabs, naps, bans, stakingen en veel geruzie.

Zonde, hoe wij, spelers die het schone spel der Tribalwars allen aanbidden, zo met elkander in de clinch liggen.
Haat en afgunst teisteren wereld 46.

Daarom ben ik er, Guust Flater, slachter van draken, temmer van leeuwen en vorst der vorsers, om de rust weer te herstellen op wereld 46.

Het ziet er naar uit dat Deca. vrij spel krijgt na een grootschalige banreeks binnen SiQ. Jammer toch? Wie heeft zich nu echt kunnen bewijzen? Wie was nu de held van W46? Jurgen? Misschien, hoewel mijn respect voor deze krijger groots is, heeft hij nog niet zijn finale evolutie bereikt. Hij niet alleen, de wereld is nog jong, dus geef hem niet op!

Ooh, waarde lezer, ik stel u met trots mijn geniaal plan voor: POL!
POL!, Politics. Een nieuwe, derde partij. Waar respect, vriendschap en gelijkheid hoog in het vaandel staan.

Ikzelf zal als Pimus Inter Pares het voortouw opnemen en POL! voorttrekken zoals nooit eerder gezien.

U leest het goed, forumbezoeker, in de nabije toekomst staat veel te gebeuren! POL! zal opstaan uit de assen van W46 en zal met ongekende krachten toeslaan! Zijn goddelijke en heroïsche strijders zullen u verpulveren.

NU kan het nog, schaar u achter POL! en wees één der Goden. Schrijf geschiedenis!

POL!, meer dan een stam!

Succes is a state of mind.
 
Reactiescore
241
Het is primus inter pares :rolleyes:
 

DeletedUser77215

Guest
Het is primus inter pares :rolleyes:

Ooh, gij sterveling denkt Guust Flater te betrappen op een spelfout?
Dappere poging, helaas echter faalt gij.

Primus inter pares is de eerste onder gelijk maar de Pimus Inter Pares is de God onder gelijken! Pimus is een nieuw woord dat nog niet in de woordenboeken der Latijnse taal geschreven staat. Weldra zal het opgenomen worden met een betekenis als: "Staat boven Jupiter".
 
Reactiescore
241
Hahaha, maar wanneer komt deze stam dan?
 

DeletedUser77215

Guest
POL!

sdmjhf.png
 

DeletedUser75839

Guest
Geachte heer, geachte mevrouw

Het is erg dezer dagen... Stabs, naps, bans, stakingen en veel geruzie.

Zonde, hoe wij, spelers die het schone spel der Tribalwars allen aanbidden, zo met elkander in de clinch liggen.
Haat en afgunst teisteren wereld 46.

Daarom ben ik er, Guust Flater, slachter van draken, temmer van leeuwen en vorst der vorsers, om de rust weer te herstellen op wereld 46.

Het ziet er naar uit dat Deca. vrij spel krijgt na een grootschalige banreeks binnen SiQ. Jammer toch? Wie heeft zich nu echt kunnen bewijzen? Wie was nu de held van W46? Jurgen? Misschien, hoewel mijn respect voor deze krijger groots is, heeft hij nog niet zijn finale evolutie bereikt. Hij niet alleen, de wereld is nog jong, dus geef hem niet op!

Ooh, waarde lezer, ik stel u met trots mijn geniaal plan voor: POL!
POL!, Politics. Een nieuwe, derde partij. Waar respect, vriendschap en gelijkheid hoog in het vaandel staan.

Ikzelf zal als Pimus Inter Pares het voortouw opnemen en POL! voorttrekken zoals nooit eerder gezien.

U leest het goed, forumbezoeker, in de nabije toekomst staat veel te gebeuren! POL! zal opstaan uit de assen van W46 en zal met ongekende krachten toeslaan! Zijn goddelijke en heroïsche strijders zullen u verpulveren.

NU kan het nog, schaar u achter POL! en wees één der Goden. Schrijf geschiedenis!

POL!, meer dan een stam!

Succes is a state of mind.

Nou hup wanneer komt POL! dan kunnen wij overwegen of wij onze geweldige stam moeten verlaten om aan zo´n project deel te nemen :D

Jack-Schedel
 
Bovenaan