Top/flop spelers

DeletedUser65242

Guest
Wat een gezever over die interns allemaal. Beide kampen zullen wel dorpen internen links rechts, maar beide stammen hebben nou ook niet een schrikbarend laag ODA ofzo. Zullen dus ook genoeg gevochten hebben.

Toch leuk dat je mijn hele post betreft de interns van meow de afgelopen maand negeert. vind het met al die interns dan ook niet zo heel gek dat jullie maar 1 speler in de top7 hebben betreft ODA score

Lekker selectief gekozen, ook totaal niet objectief. Das net zo objectief, als dat ik zou zeggen: Meow heeft 9 spelers in de op 16 ODA. :p
 

DeletedUser65242

Guest
En wat probeer je hiermee te zeggen?

Dat zijn post nergens op slaat door te zeggen dat Meow maar 1 speler in de top 7 heeft. Aangezien dit totaal niet representatief is voor de ODA scores. Aangezien hij hem precies afkapt voor een rijtje Meow spelers.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.853
Dat zijn post nergens op slaat door te zeggen dat Meow maar 1 speler in de top 7 heeft. Aangezien dit totaal niet objectief is voor de ODA scores. Aangezien hij hem precies afkapt voor een rijtje Meow spelers.
Hoe kan dit niet objectief zijn? Het is een feit. Weet je überhaupt wel wat het woord 'objectief' inhoudt?
 
Reactiescore
1.149
Dat Keepers of Hell on fire is!
 

DeletedUser73972

Guest
Juh, ik zit ze elke dag lastig te vallen dat ze moeten opschieten met de rim zodat we richting core samen kunnen optrekken richting Meow. Die intentie bedoel je? Of denk je dat iedereen een IB mentaliteit heeft om onnodig in de rim te blijven hangen?

K, fijn stukje

Dus je vergelijkt een vijand die stopt om vv vragen met een intern/slaafjes stam van 4 mil, waarbij er al 4 mil van is geinternd? Hoe precies is dat überhaupt grootschaliger dan een 1 mil acc om vv te vragen omdat die schijnt te stoppen.

Dus jij denkt dat arulenus de enige dorpjes zijn door 1 acc van +1 mil te vergelijken met alle interns die de andere stam ooit gedaan heeft? Denk dat jouw vergelijking niet op gaat in deze situatie, ook al wil je hem laten overkomen als de mijne, nergens heb ik dat gezegd ;)


Ik heb ze opgesomd voor je.

Goede manier om iemand te rekken, als je het tenminste goed zou doen. Ik vraag met wat je het niet eens bent, je geeft een linkje naar 'niets'. Fijn idee, maar de volgende x maar even correct doen eh!
 
Reactiescore
1.149
Dikke grootmacht jonge! :cool: :edelman:
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
kkeb7tnmyqewn.png

Goed, even een algemene reactie vanuit Noire.

Steff sprak Laurens aan op skype dat hij wilde stoppen en de VV wilde afgeven. Daarom stuurde Angela deze PM.

Steff gaf daarna aan dat hij toch doorwilde.

Het plan om Auru aan te vallen lag inderdaad al langer op tafel. Maar dat we eerst Kiektjai pakten omdat die dorpen gratis waren, dat is bullshit. Zowel de dorpen van Kiektjai als die van Auru moesten wij gewoon aanvallen, clearen en pakken.
 
Reactiescore
973
Dus jij denkt dat arulenus de enige dorpjes zijn door 1 acc van +1 mil te vergelijken met alle interns die de andere stam ooit gedaan heeft? Denk dat jouw vergelijking niet op gaat in deze situatie, ook al wil je hem laten overkomen als de mijne, nergens heb ik dat gezegd ;)

Het is jouw vergelijking Rupeltard. :rolleyes: Je vergelijkt het gehaat op de Meow interns op Noire die het grootschaliger wilt doen, dat je het zelf niet goed kan formuleren is niet mijn probleem indien je iets anders bedoelde.

Goede manier om iemand te rekken, als je het tenminste goed zou doen. Ik vraag met wat je het niet eens bent, je geeft een linkje naar 'niets'. Fijn idee, maar de volgende x maar even correct doen eh!

Als ik moet specificeren wat ik niet eens ben met je posten, ben ik langer dan een week bezig. Dan is een link naar al je posten wat makkelijker inderdaad. :rolleyes:

Maar goed, in deze discussie. Je hele gejank over een gebroken speler die je als intern wilt bestempelen van Fire is gewoon treurige p&p (als je het dat überhaupt kan noemen). Buiten dat verreweg interessant gespreksstof is en daarbij toch al een gedoemde rim speler was door zijn ligging. Oftewel pure haatzaaierij richting Fire. :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser73972

Guest
Het is jouw vergelijking Rupeltard. :rolleyes: Je vergelijkt het gehaat op de Meow interns op Noire die het grootschaliger wilt doen, dat je het zelf niet goed kan formuleren is niet mijn probleem indien je iets anders bedoelde.



Als ik moet specificeren wat ik niet eens ben met je posten, ben ik langer dan een week bezig. Dan is een link naar al je posten wat makkelijker inderdaad. :rolleyes:

Maar goed, in deze discussie. Je hele gejank over een gebroken speler die je als intern wilt bestempelen van Fire is gewoon treurige p&p (als je het dat überhaupt kan noemen). Buiten dat verreweg interessant gespreksstof is en daarbij toch al een gedoemde rim speler was door zijn ligging. Oftewel pure haatzaaierij richting Fire. :rolleyes:

persoonlijke belediging, niet mijn probleem.
persoonlijke belediging.

persoonlijke belediging, persoonlijke belediging :rolleyes:

to the point. persoonlijke belediging,
treurig ( fancy duits woord ) . niet interessant.
ween dat de andere de haatzaaier is.
------------------

Weeeeeell then...
 

DeletedUser72857

Guest
persoonlijke belediging, niet mijn probleem.
persoonlijke belediging.

persoonlijke belediging, persoonlijke belediging :rolleyes:

to the point. persoonlijke belediging,
treurig ( fancy duits woord ) . niet interessant.
ween dat de andere de haatzaaier is.
------------------

Weeeeeell then...

Maar inhoudelijk ingaan op een reactie van bvb Jordi, dat is alweer teveel gevraagd.
 

DeletedUser73972

Guest
Maar inhoudelijk ingaan op een reactie van bvb Jordi, dat is alweer teveel gevraagd.

ik reageer op zowat elke post, op teveel zelf, skip ik even jordi zijn post voor de oninhoudelijke bashpost van howlin en neem je de woorden 'alweer' in de mond... ja hoooorrr.

op het feit na dat ik niet weet wat kiektaj opeens in die post komt doen ben ik het gewoon eens met jordi zijn post? Zowat de enige die op een normale manier gereageerd heeft & zijn bronnen gecheckt alvorens zaken proberen te weerleggen / beschuldigingen te uiten, dan geef ik hem graag het plezier dat zijn post daar blijft staan zodat iedereen deze kan interpreteren voor zichzelf zonder een hele discussie erachter die niemand nog leest, vol van persoonlijke verwijten / haatposts.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Wat een noob hij negeert Jordi:eek:
 
Bovenaan