Top/flop spelers

Reactiescore
2.303
Wanneer je Meow als internnoobs onder doet, maar zelf alles gratis krijgt is het een beetje hypocriet niet waar dan?

Ik snap niet dat jullie blijven dingen aanhalen waarover het niet gaat maar bon. Ik kan er niet aan doen dat mensen gaan lopen voor ons. Zelf de vvers in meow lopen voor ons.
 

DeletedUser5114

Guest
Ik snap niet dat jullie blijven dingen aanhalen waarover het niet gaat maar bon. Ik kan er niet aan doen dat mensen gaan lopen voor ons. Zelf de vvers in meow lopen voor ons.

Ik wijs je alleen op je hypocrisie meer niet, omdat Meow een openbare MB/DU stam heeft is het makkelijker te achterhalen in welke mate wij internen.
Zoals Matthi met die screenshot van die PM aangaf verdoezelen andere interns, en dat zal vast niet de eerste keer zijn dat dit gebeurd.
 

DeletedUser73972

Guest
Je kunt anders Noire hun oda vergelijken met de spelers van Meow. Oei. Wat heeft Meow daar op te zeggen #internnoobs

dat het gemiddeld oda per speler binnen meow hoger ligt dan dat van eendert welke andere stam. enkel doen sommigen enkele interns ja, en hoeven wij dit niet te verdoezelen / daarbij ook nog eens ODA mee te pakken.

Oke fijn voor jullie, echter wordt Noire al sinds de start als intern noob bestempeld maar de oda staat ferm boven die van Meow spelers.

je haalt het ODA van 1 speler aan om meow als internnoobs af te spreken, terwijl dat acc zijn oda heeft gekregen door een acc dat ze internden en hun troepen liet staan hahaha.

je haalt het gemiddelde oda per speler in de stam aan en dit is hoger dan welke stam dan ook o pde heke wereld, en dat argument is plots invalid. je haalt nog niet eens een acc van bier aan hahaha.

Waar begin ik over het gemiddelde van oda in meow ?
Ik had het op individueel vlak dat Noire hoger staat dan eender welk lid van jullie, nergens zeg ik o wow fire staat gemiddeld hoger? Waarom begin je nu over spelers van bier ? Ik snap niet waarom je blijft andere feiten aan halen. Zo kan ik ook beginnen over het feit dat men ogen soms pieken van een zwembad omdat er te weinig chloor in zit ?

Jij bent degene die maar random shit in deze chain roept Emile. Overigens bestempel je hier zelf Noire als internnoobs. Ik owu niet eens zo ver gaan, maar soit, als gij het zegt. Ben benieuwd of Fire het hier mee akkoord is gezien zij net aan het verdedigen zijn dat Noire niet internt, wat heel jouw redenering dumb as fuck maakt, wat het nu eigenlijk ook al is.

ps(edit): ik mag niet met het gemiddelde ODA aan komen zetten wat juist mijn punt bewijst, maar jij mag plots out of the blue meow komen bestempelen als internnoobs terwijl het daar zelfs niet even close over ging? Je bent een enorme hypocriet met deze posts Emile, en je poging om Fire in het defensief om te draaiien naar Meow in het defensief falen behoorlijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68252

Guest
dat het gemiddeld oda per speler binnen meow hoger ligt dan dat van eendert welke andere stam. enkel doen sommigen enkele interns ja, en hoeven wij dit niet te verdoezelen / daarbij ook nog eens ODA mee te pakken.

De gemiddelde Meow speler is eerder op deze wereld gestart, de gemiddelde Meow speler heeft dus theoretisch gezien een grotere kans gemiddeld groter te zijn qua dorpen, wat ook zo is, waardoor de gemiddelde Meow speler theoretisch gezien over meer clears kan beschikken en dus theoretisch gezien meer ODA kan behalen.

Wel krom dat het dan van jou komt Email, de oda van prins pils is ook alleen maar te danken omdat je zowat alles gratis loopt te clearen, eerst team rocket die runt, dan Vestige die gestopt is dan weer the punisher die stopt, dan the owner die de eerste dag niks heeft gedaan.

Not our problem dat iedereen gaat rennen zodra Prins Pils een aanval opent. Misschien handig voor Meow om voortaan hun vriendjes wat beter te helpen, dat jullie op dag 1 niks konden doen via de vv omdat de bevelen uitstonden valt te begrijpen, maar de op een volgende dagen word er net zo dramatisch gedeft als op dag 1.

Ik wijs je alleen op je hypocrisie meer niet, omdat Meow een openbare MB/DU stam heeft is het makkelijker te achterhalen in welke mate wij internen.
Zoals Matthi met die screenshot van die PM aangaf verdoezelen andere interns, en dat zal vast niet de eerste keer zijn dat dit gebeurd.

Jullie beweren dat andere spelers interns verdoezelen, het is echter gebaseerd op speculaties die niet op de waarheid berusten zoals Fire leden hier reeds aangaven.
 
Reactiescore
2.303
Jij bent degene die maar random shit in deze chain roept Emile. Overigens bestempel je hier zelf Noire als internnoobs. Ik owu niet eens zo ver gaan, maar soit, als gij het zegt. Ben benieuwd of Fire het hier mee akkoord is gezien zij net aan het verdedigen zijn dat Noire niet internt, wat heel jouw redenering dumb as fuck maakt, wat het nu eigenlijk ook al is.

ps(edit): ik mag niet met het gemiddelde ODA aan komen zetten wat juist mijn punt bewijst, maar jij mag plots out of the blue meow komen bestempelen als internnoobs terwijl het daar zelfs niet even close over ging? Je bent een enorme hypocriet met deze posts Emile, en je poging om Fire in het defensief om te draaiien naar Meow in het defensief faalt behoorlijk.

Lol mathi
 

DeletedUser76151

Guest
zijn de intenties van de pm die ik postteniet duidelijk dan? overigens kan er nog genoeg via skype besproken zijn, wat ook de logjes die ik gepost heb verklaren :boer:

dit bewijst alleen maar dat de bespelers van Aruneles zijn gaan rennen omdat het hun te heet onder de voeten werd


voor te verdoezelen dat ze zelf een huge intern doen? ik heb al veel gekkere dingen gezien hoor :D

Je kunt blijven speculeren maar hier zit je er toch volledig naast


Neen, kijk het maar na. eergisteren nog gecheckt.

Heb t inderdaad gecheckt, jullie gemiddelde ODA ligt een kleine 500k hoger..

Toch leuk dat je mijn hele post betreft de interns van meow de afgelopen maand negeert. vind het met al die interns dan ook niet zo heel gek dat jullie maar 1 speler in de top7 hebben betreft ODA score

Zijde 1:
Stammen: Meow
Zijde 2:
Stammen: Woef

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 415
Kant 2: 3
Verschil: 412

chart



Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3,629,732
Kant 2: 14,069
Verschil: 3,615,663

chart
 

DeletedUser5114

Guest
Not our problem dat iedereen gaat rennen zodra Prins Pils een aanval opent. Misschien handig voor Meow om voortaan hun vriendjes wat beter te helpen, dat jullie op dag 1 niks konden doen via de vv omdat de bevelen uitstonden valt te begrijpen, maar de op een volgende dagen word er net zo dramatisch gedeft als op dag 1.
Wordt er nog steeds dramatisch gedeft dan, ik dacht dat het eerder was dat het account er dramatisch voorstaat maar dat zal wel aan mij liggen natuurlijk. :rolleyes:

Jullie beweren dat andere spelers interns verdoezelen, het is echter gebaseerd op speculaties die niet op de waarheid berusten zoals Fire leden hier reeds aangaven.
Dus die pm van matthi wijst niet uit dat het verdoezelt word?
En inderdaad ik kan niet hard maken dat het vaker gebeurd maar laten we eens realistisch zijn, natuurlijk gebeurd het zoals het op elke wereld gebeurd.
 

DeletedUser68252

Guest
Wordt er nog steeds dramatisch gedeft dan, ik dacht dat het eerder was dat het account er dramatisch voorstaat maar dat zal wel aan mij liggen natuurlijk. :rolleyes:

Een aantal dodges missen kan altijd gebeuren, er 50 missen op een dag is toch wel bedroevend te noemen. Dat dit dagelijks gebeurt en het account er dan door dit soort acties slecht voor staat is geheel aan Meow en The Owner zelf te danken.

Dus die pm van matthi wijst niet uit dat het verdoezelt word?
En inderdaad ik kan niet hard maken dat het vaker gebeurd maar laten we eens realistisch zijn, natuurlijk gebeurd het zoals het op elke wereld gebeurd.

Eigenlijk helemaal niet, jullie laten slechts een deel van de conversatie zien en proberen daarmee op een slinkse subjectieve manier de mening van buitenstaanders mbt Noire te beinvloeden, Fire spelers hebben hier reeds aangegeven dat er later in de conversatie is aangegeven dat de vv niet zal worden afgestaan, Noire zijn stijgende ODA bevestigd dit nog eens.
 

DeletedUser73972

Guest
dit bewijst alleen maar dat de bespelers van Aruneles zijn gaan rennen omdat het hun te heet onder de voeten werd




Je kunt blijven speculeren maar hier zit je er toch volledig naast




Heb t inderdaad gecheckt, jullie gemiddelde ODA ligt een kleine 500k hoger..

Toch leuk dat je mijn hele post betreft de interns van meow de afgelopen maand negeert. vind het met al die interns dan ook niet zo heel gek dat jullie maar 1 speler in de top7 hebben betreft ODA score
Zijde 1:
Stammen: Meow
Zijde 2:
Stammen: Woef

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 415
Kant 2: 3
Verschil: 412

chart



Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3,629,732
Kant 2: 14,069
Verschil: 3,615,663

chart

Wij hebben een du stam, waar we AL de du's en interns in stoppen, die hebben jullie niet.
Over de hele wereld heeft Meow dus 400 dorpen geinternd (voornamelijk van stoppende spelers)
dit op de 4400 dorpen die we de dag van vandaag bezitten. Nog niet eens 10% is een getal waar ik durf voor uitkomen, al ontken ik niet dat het lager had mogen zijn van mij.

Nice try om weeral de focus van de discussie te verleggen. Wij komen uit voor die interns, so deal with it. Jij probeert ze te verdoezelen om geen gezichtsverlies te lijden, terwijl de logjes en screen die ik postte 100% boekdelen spreken over de intenties die Noire had bij het account AR
 

DeletedUser34772

Guest
Als het een intern was zou Noire niet snachts een blitz uitvoeren meen ik.
 

DeletedUser73972

Guest
Een aantal dodges missen kan altijd gebeuren, er 50 missen op een dag is toch wel bedroevend te noemen. Dat dit dagelijks gebeurt en het account er dan door dit soort acties slecht voor staat is geheel aan Meow en The Owner zelf te danken.

Ga je hier nu de gemiste dodges aanhalen terwijl we er zo 100 of meer hebben voorbij zien komen van het hele bier front? Het acc zit niet eens in Meow, en met reden.

Eigenlijk helemaal niet, jullie laten slechts een deel van de conversatie zien en proberen daarmee op een slinkse subjectieve manier de mening van buitenstaanders mbt Noire te beinvloeden, Fire spelers hebben hier reeds aangegeven dat er later in de conversatie is aangegeven dat de vv niet zal worden afgestaan, Noire zijn stijgende ODA bevestigd dit nog eens.

Ik laat het deel van de conversatie zien wat ik heb binnen gekregen, en het geeft méér dan duidelij kgenoeg aan wat de intenties waren: internen.
 

DeletedUser76151

Guest
Nice try om weeral de focus van de discussie te verleggen. Wij komen uit voor die interns, so deal with it. Jij probeert ze te verdoezelen om geen gezichtsverlies te lijden, terwijl de logjes en screen die ik postte 100% boekdelen spreken over de intenties die Noire had bij het account AR

De intenties die noire had? Noire was al geruime tijd van plan Aru weg te spelen, door de gebeurtenissen rondom kiektai waren ze genoodzaakt hun edels elders aan te besteden.. Inmiddels hadden ze weer genoeg edels waarna de druk bij steff te hoog werd en hij is gaan lopen. Hij gaf aan bij noire ermee te stoppen, waarna de PM van Angela volgde die jij hier hebt gepost.
Even later is besloten de vv alsnog niet af te geven.
 

DeletedUser73972

Guest
De intenties die noire had? Noire was al geruime tijd van plan Aru weg te spelen, door de gebeurtenissen rondom kiektai waren ze genoodzaakt hun edels elders aan te besteden.. Inmiddels hadden ze weer genoeg edels waarna de druk bij steff te hoog werd en hij is gaan lopen. Hij gaf aan bij noire ermee te stoppen, waarna de PM van Angela volgde die jij hier hebt gepost.
Even later is besloten de vv alsnog niet af te geven.

Dus de intentie was: internen, hoor ik je nu zo zeggen? De sluitende bewijzen heb je meer logjes voor nodig dan die ik in mijn bezit heb, maar de logjes die ik heb gepost en de PM spreken gewoon boekdelen over het originele statement, en daar blijf ik bij. Dat je plots de discussie helemaal probeert te verdraaiien naar meow doet dat vermoeden enkel nog maar toenemen.
 

DeletedUser5114

Guest
Een aantal dodges missen kan altijd gebeuren, er 50 missen op een dag is toch wel bedroevend te noemen. Dat dit dagelijks gebeurt en het account er dan door dit soort acties slecht voor staat is geheel aan Meow en The Owner zelf te danken.
Dat er een hoop dodge fouten gemaakt worden, daar kan ik je geen ongelijk in geven althans toen ik erop zat waren er gewoon een hoop foutieve tags, wanneer ik me dan op edels focus ga ik niet alles nog even snel doorlopen.
Toch voor hoe het account erbij staat blijf ik erbij dat er niet zo rampzalig gedeft wordt als jij beweerd, het kan beter natuurlijk maar wanneer kan dit nou niet.
Speler van the owner is er niet meer geweest sinds dag 1 hoor, alleen om de functies uit te zetten die dag 1 rampzalig hebben gemaakt, heb me nogal vergist in deze speler hij kwam altijd goed over op me in pmwisselingen.



Eigenlijk helemaal niet, jullie laten slechts een deel van de conversatie zien en proberen daarmee op een slinkse subjectieve manier de mening van buitenstaanders mbt Noire te beinvloeden, Fire spelers hebben hier reeds aangegeven dat er later in de conversatie is aangegeven dat de vv niet zal worden afgestaan, Noire zijn stijgende ODA bevestigd dit nog eens.

Vooruit misschien is het in deze situatie dan wel degelijk dat het niet gebeurd is, neemt niet weg dat de vraag er van noire kwam.
Zal vast en zeker ook de eerste keer zijn dat ze deze vraag aan account's hebben gesteld, maarja mij maakt het verder ook niet uit, internen hoort er gewoon eenmaal bij vind het alleen zielig dat mensen gaan wijzen terwijl hun eigen handen (waarschijnlijk) even vies zijn.
 
Reactiescore
1.168
Als jij het doel van wegspelen internen vind, ja dan was het doel internen ja. :eek:
 

DeletedUser76151

Guest
Dus de intentie was: internen, hoor ik je nu zo zeggen? De sluitende bewijzen heb je meer logjes voor nodig dan die ik in mijn bezit heb, maar de logjes die ik heb gepost en de PM spreken gewoon boekdelen over het originele statement, en daar blijf ik bij. Dat je plots de discussie helemaal probeert te verdraaiien naar meow doet dat vermoeden enkel nog maar toenemen.

Zie je mij ergens zeggen dat internen de intentie was? nee
 

DeletedUser68252

Guest
Ga je hier nu de gemiste dodges aanhalen terwijl we er zo 100 of meer hebben voorbij zien komen van het hele bier front? Het acc zit niet eens in Meow, en met reden.

Er zit een verschil in gradatie tussen dodges missen (wat uiteraard zonde is) en je account staande kunnen houden en dodges missen en een heel account naar de kloten helpen ermee. Bij Bier is van het 1e sprake, bij Meow en hun grote vriendelijke vriend The Owner is van het 2e sprake.

Ik laat het deel van de conversatie zien wat ik heb binnen gekregen, en het geeft méér dan duidelij kgenoeg aan wat de intenties waren: internen.

Dus de intentie was: internen, hoor ik je nu zo zeggen? De sluitende bewijzen heb je meer logjes voor nodig dan die ik in mijn bezit heb, maar de logjes die ik heb gepost en de PM spreken gewoon boekdelen over het originele statement, en daar blijf ik bij.

Een vergelijking met Jokersbrain is hier wel op zen plaats, man man man. ''Ik heb dit logje gezien en daarom is het een intern, en ik heb gelijk.'' Als leider van een stam zijnde mag ik toch hopen dat je een andere houding zal gaan aannemen in de toekomst, anders zie ik Meow niet heel ver geraken deze wereld als dit de instelling van een leider is.

Hoevaak moet een Fire lid het nog herhalen dat het niet om een intern gaat, wat nog kracht bij word gezet door de verworven ODA van Noire? :)
 

DeletedUser73972

Guest
De intenties die noire had? Noire was al geruime tijd van plan Aru weg te spelen, door de gebeurtenissen rondom kiektai waren ze genoodzaakt hun edels elders aan te besteden.. Inmiddels hadden ze weer genoeg edels waarna de druk bij steff te hoog werd en hij is gaan lopen. Hij gaf aan bij noire ermee te stoppen, waarna de PM van Angela volgde die jij hier hebt gepost.
Even later is besloten de vv alsnog niet af te geven.

Argument dat voor elke intern opgaat: 'he ik was al langer van plan in die richting te edelen, he kijk ik krijg daar gratis dorpjes'

Da kan ik even goed 100% van de interns van meow met dat ruk argument afschrijven hoor hahaha. 'he ik wil jouw richting opedelen, kom in de du stam'
 
Reactiescore
1.168
Tunnelvisie.
 
Bovenaan