Top/Flop spelers

DeletedUser77486

Guest
Zeg ook niet dat alles gestackt staat of permanent gestackt staan.
Maar rapportjes als dit zijn geen uitzondering bij een scout ronde
https://nl48.tribalwars.nl/public_report/42a272e798b24517b79dc3380956fcde

Geen uitzondering? Jouw "scoutrondes" bestaan voor 99% uit aanvallen met 5 scouts, die er natuurlijk niet doorheen komen. Dan lijkt me dit dus wel een uitzondering :).

Daarnaast lijkt het me logisch dat een heel front stacken niet mogelijk is, en ook niet nodig is. Denk dat je dat best wel kunt begrijpen :)
 

DeletedUser77302

Guest
Geen uitzondering? Jouw "scoutrondes" bestaan voor 99% uit aanvallen met 5 scouts, die er natuurlijk niet doorheen komen. Dan lijkt me dit dus wel een uitzondering :).

Daarnaast lijkt het me logisch dat een heel front stacken niet mogelijk is, en ook niet nodig is. Denk dat je dat best wel kunt begrijpen :)

Ben benieuwd naar je defskills
 

DeletedUser76972

Guest
Hier wil ik even op terug komen. Klaarblijkelijk zaten we niet op de zelfde golflengte. Wat ik dus bedoelde is dat het enige ding wat wij gekregen hebben van enthalpy, een screen was van een pm met jou, waarin jij aangaf dat Macnate jou info gegeven had.

Dit is wat we van Enthalpy hebben gekregen.

Zoals je ziet geeft die geen info weg over jullie stam, maar waarschuwt hij ons gewoon dat we macnate niet echt te vertrouwen moeten nemen. Aangezien hij de info doorspeelt naar Overlord. Wat je hier kan zien. Dit is de link in de pm van Overlord. Die pm gaat nog verder waar in macnate wel aangeeft dat die wel mee wil doen. Terwijl die ondertussen wel de info gaat doorspelen.
Let op ik vind dit niet echt een backstab, dom van ons om zo met 'info' te strooien, maar ik vind dit zeker ook geen zuiver spel.

Ik kan wel ergens verstaan dat je je wat bedrogen voelt met de overstap van Enthalpy, maar voor hem leek dat de beste optie, alleen de timing was wat jammerlijk. Daarin geef ik je gelijk.

En bij deze dus ook mijn onderbouwing waarom ik, persoonlijk, macnate een zielige speler vind.

Enthalpy begon net een gesprek waarin hij ongeveer hetzelfde uitlegde.
Die overstap naar guard had ik nogal hoog zitten. Al die tijd en moeite in dat account gestoken en dan plots naar de vijand overstappen? Bij zijn afscheid was ik er goed pist over. Mede ook omdat hij als prev member precies wist welke dorpen ik naar die screen had laten stacken, hoeveel troepen er stonden etc. Als gerust stelling zei hij destijds echt NOOIT iets van info zou laten doorlekken. Daar deden we het toen maar mee, totdat jij hier opeens vertellen dat je screenshots en info van hem heb gehad. Dan ga ik meteen van het ergste uit.
 

DeletedUser76972

Guest
Geen uitzondering? Jouw "scoutrondes" bestaan voor 99% uit aanvallen met 5 scouts, die er natuurlijk niet doorheen komen. Dan lijkt me dit dus wel een uitzondering :).

Daarnaast lijkt het me logisch dat een heel front stacken niet mogelijk is, en ook niet nodig is. Denk dat je dat best wel kunt begrijpen :)

99% zijn 5 scouts en bij 1% zijn het er wat meer xd
Ga nu maar eens lang en goed nadenken waarom :D
 
Reactiescore
6
Enthalpy begon net een gesprek waarin hij ongeveer hetzelfde uitlegde.
Die overstap naar guard had ik nogal hoog zitten. Al die tijd en moeite in dat account gestoken en dan plots naar de vijand overstappen? Bij zijn afscheid was ik er goed pist over. Mede ook omdat hij als prev member precies wist welke dorpen ik naar die screen had laten stacken, hoeveel troepen er stonden etc. Als gerust stelling zei hij destijds echt NOOIT iets van info zou laten doorlekken. Daar deden we het toen maar mee, totdat jij hier opeens vertellen dat je screenshots en info van hem heb gehad. Dan ga ik meteen van het ergste uit.

Ja ik had het verkeerd verwoord, ik wou direct met de link komen, maar ik vond hem even niet.

Verder als het je iets van troost mag zijn wil ik je even meedelen dat wij van Guard destijds Enthalpy ook gesteund hebben met os. VV wouden we maar konden we toen nog niet pakken doordat de vv van Enthalpy buiten de stam ging en dat wou hij niet.

Iedereen op Guard! :p

Wat kan ik zeggen, hoge bomen vangen veel wind zeker?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser76316

Guest
En soms vallen ze om. :p
Nee, Guard is een zeer mooie stam, alleen ook heel kwetsbaar. Cluster moet nog helemaal gedicht worden...
 
Reactiescore
6
En soms vallen ze om. :p
Nee, Guard is een zeer mooie stam, alleen ook heel kwetsbaar. Cluster moet nog helemaal gedicht worden...
Kan inderdaad gebeuren, wel makkelijk dat de andere stammen zo een beetje in een underdog rol geduwd worden.

Je kan het ook anders zien, door dat ons cluster nu nog niet gedicht is, hebben we nog veel ruimte en groeimogelijkheden.

Nog geen enkel account ligt nu of in de toekomst vast, en jumpen is ook niet nodig.
 

DeletedUser76269

Guest
Ik heb nooit en te nimmer iemand van jullie benaderd om Heaven aan te gaan pakken. :)

Oke, degene waarvan deze info kwam heeft verkeerd gecommuniceerd, waardoor ik nu in de screenshots duidelijk kan lezen dat het inderdaad niet het geval was. Dus mijn excuses voor deze valse beschuldiging. Ik heb screenshots gekregen en daar staat inderdaad iets anders.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan