Top/Flop spelers

DeletedUser76972

Guest
Wanneer je kijkt naar de kaart zie je dat Guard 1 groot safe gebied heeft.
Zeker met SMCS als hun bg en GM als een mb stam.
 

DeletedUser5071

Guest
Wanneer je kijkt naar de kaart zie je dat Guard 1 groot safe gebied heeft.
Zeker met SMCS als hun bg en GM als een mb stam.

Is SMCS onze BG?
Raar dat ik als leider dat niet weet :eek:
Jij weet meer dan ik
 

DeletedUser76972

Guest
Is SMCS onze BG?
Raar dat ik als leider dat niet weet :eek:
Jij weet meer dan ik

Dan ben je als leider niet goed op de hoogte? :D




En buiten dat ligt SMCS omringt door guard spelers maar wordt er geen enkel dorp overgenomen
Succes met ontkennen
 

DeletedUser68397

Guest
Die BG zal ook wel niet lang meer standhouden mag ik hopen voor hun. :eek:
 

DeletedUser61161

Guest
Wanneer je kijkt naar de kaart zie je dat Guard 1 groot safe gebied heeft.
Zeker met SMCS als hun bg en GM als een mb stam.

Guard heeft ook genoeg front, Rechts LoC en Dest.,Only! en Bit in het zuid-westen.
Genoeg middelen om een aanval op poten te zetten :p

Dan ben je als leider niet goed op de hoogte? :D




En buiten dat ligt SMCS omringt door guard spelers maar wordt er geen enkel dorp overgenomen
Succes met ontkennen

Wauw, Geoffrey is stabber....Guard neemt dus ook al BG's met stabbers?:p
 
Reactiescore
245
geoffrey, the king has been killed by poison? En met ons hebben ze 5-10 dorpjes front ofzo nie zoveel :p
 

DeletedUser7025

Guest
Had niet verwacht dat zo vroeg op de wereld het al weer zo duidelijk zou zijn wat nou "de" topstam van deze wereld is. Alleen maar aan het praten over Guard, Guard en nog eens Guard.
 

DeletedUser68397

Guest
De fronten gaan zich vanzelf wel vormen als de tijd zijn werk doet. Volgens mij gaat .I. ver komen. Wordt niet te veel over gesproken tov andere "top"stammen, mooie ligging,....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dan ben je als leider niet goed op de hoogte? :D




En buiten dat ligt SMCS omringt door guard spelers maar wordt er geen enkel dorp overgenomen
Succes met ontkennen

Berichtje van bijna maand geleden? :confused:
En dan ben je nog zo zeker dat je gelijk hebt, oke :D
 

DeletedUser77248

Guest
Zo ben hier terecht gekomen terwijl ik zelf nooit op dit forum zit! Elkaar zwart maken is hier echt niet nodig!
Ik respecteer 0v3rl0rd als speler en vecht met plezier tegen hem. Ik wil dat het leuk blijft en dat er geen haat komt. Het blijft dan ook een spelletje!

Dus laten we nu aub ophouden met al dat uitmaken van elkaar en allebij ons best doen om het spel te spelen!!!
 

DeletedUser76972

Guest
Zo ben hier terecht gekomen terwijl ik zelf nooit op dit forum zit! Elkaar zwart maken is hier echt niet nodig!
Ik respecteer 0v3rl0rd als speler en vecht met plezier tegen hem. Ik wil dat het leuk blijft en dat er geen haat komt. Het blijft dan ook een spelletje!

Dus laten we nu aub ophouden met al dat uitmaken van elkaar en allebij ons best doen om het spel te spelen!!!

Gaan we doen sqorpia ;)
 
Reactiescore
3.576
Ben met je post erg teleurgesteld in deze speler. Sws was zijn vertrekt uit prev nogal triest gegaan. Nacht voordat hij over hopte kreeg hij 3 treintjes binnen en heb ik en nog iemand anders de hele nacht voor hem staan deffen. Meneer was zelf gwn online en zag alles aankomen, maar wist niet wat hij moest doen en gaf vv maar uit handen. Volgende dag zat hij in guard. Man man

Over welke enorme faal speler gaat het nu vraag ik mij af. Dat is wel echt ENORM gefaald :p
 

DeletedUser5071

Guest
Dan ben je als leider niet goed op de hoogte? :D




En buiten dat ligt SMCS omringt door guard spelers maar wordt er geen enkel dorp overgenomen
Succes met ontkennen

We kunnen alles ontkennen, want we spreken de waarheid. Nooit een BG gehad met SMCS.
Wat spelers of leiders uit andere stammen zeggen spelen daarbij niet veel rol. Die kunnen alles zeggen natuurlijk. Als jij dat geloofd is dat jou probleem natuurlijk. Kan jij extra in je broek doen omdat je denk dat we een BG hebben. Succes daarmee.
 

DeletedUser76972

Guest
Over welke enorme faal speler gaat het nu vraag ik mij af. Dat is wel echt ENORM gefaald :p

Hoe kan je dit nou allemaal lezen en niet weten om welke speler het gaat?
Het staat er echt 10 keer in ofzo

We kunnen alles ontkennen, want we spreken de waarheid. Nooit een BG gehad met SMCS.
Wat spelers of leiders uit andere stammen zeggen spelen daarbij niet veel rol. Die kunnen alles zeggen natuurlijk. Als jij dat geloofd is dat jou probleem natuurlijk. Kan jij extra in je broek doen omdat je denk dat we een BG hebben. Succes daarmee.

Heb er geen hard bewijs van nee ;)
Was puur gebaseerd gebrek aan overnamens en die ene pm dan.

Maar als jij zegt dat het niet zo is dan glf ik dat uiteraad ^^
 
Reactiescore
3.576
Hoe kan je dit nou allemaal lezen en niet weten om welke speler het gaat?
Het staat er echt 10 keer in ofzo

Ik veel accnamen en stamnamen ben tegengekomen die ik nog nooit heb gehoord. Echt een duidelijk beeld schetsen als buitenstaander in al deze onduidelijk post's was niet bepaald makkelijk. Dan heb ik 2 opties, of ik zoek alles lekker uit en hou mezelf 10 minuten bezig of ik vraag het even? Dan hoopte ik een reactie met een naam te krijgen en niets anders.
 

DeletedUser76972

Guest
Ik veel accnamen en stamnamen ben tegengekomen die ik nog nooit heb gehoord. Echt een duidelijk beeld schetsen als buitenstaander in al deze onduidelijk post's was niet bepaald makkelijk. Dan heb ik 2 opties, of ik zoek alles lekker uit en hou mezelf 10 minuten bezig of ik vraag het even? Dan hoopte ik een reactie met een naam te krijgen en niets anders.

Enthalpy
 
Reactiescore
6
Net printscreens, nu alleen wat info.
En als het alleen de info was geweest die je hierboven zegt, sluit het niet aan bij met wat je eerder probeerde te bewijzen. Datgene waarom je in de eerste plaats de screens aanhaalde.

Je wist niet wat Enthalpy had gezegd bij zijn afscheid en je maakte een fout door hier iets over printscreens te posten. Nu probeer je het te verzachten, maar is het al te ver gegaan. Ik confronteerde eerder vanmiddag Enthalpy hierover en die schuifde het af en zei dat zijn CO de schuldige was.

Ik snap het, het is je stamgenoot en je stamgenoten kan je niet als schuldig bestempelen.
Daarom zal je dit ook nooit toegeven, maar voor mij is het duidelijk.
Enthalpy is een backstabber

Hier wil ik even op terug komen. Klaarblijkelijk zaten we niet op de zelfde golflengte. Wat ik dus bedoelde is dat het enige ding wat wij gekregen hebben van enthalpy, een screen was van een pm met jou, waarin jij aangaf dat Macnate jou info gegeven had.

Dit is wat we van Enthalpy hebben gekregen.

Zoals je ziet geeft die geen info weg over jullie stam, maar waarschuwt hij ons gewoon dat we macnate niet echt te vertrouwen moeten nemen. Aangezien hij de info doorspeelt naar Overlord. Wat je hier kan zien. Dit is de link in de pm van Overlord. Die pm gaat nog verder waar in macnate wel aangeeft dat die wel mee wil doen. Terwijl die ondertussen wel de info gaat doorspelen.
Let op ik vind dit niet echt een backstab, dom van ons om zo met 'info' te strooien, maar ik vind dit zeker ook geen zuiver spel.

Ik kan wel ergens verstaan dat je je wat bedrogen voelt met de overstap van Enthalpy, maar voor hem leek dat de beste optie, alleen de timing was wat jammerlijk. Daarin geef ik je gelijk.

En bij deze dus ook mijn onderbouwing waarom ik, persoonlijk, macnate een zielige speler vind.
 
Reactiescore
1.367
Stabber!
 

DeletedUser76269

Guest
Hier wil ik even op terug komen. Klaarblijkelijk zaten we niet op de zelfde golflengte. Wat ik dus bedoelde is dat het enige ding wat wij gekregen hebben van enthalpy, een screen was van een pm met jou, waarin jij aangaf dat Macnate jou info gegeven had.

Dit is wat we van Enthalpy hebben gekregen.

Zoals je ziet geeft die geen info weg over jullie stam, maar waarschuwt hij ons gewoon dat we macnate niet echt te vertrouwen moeten nemen. Aangezien hij de info doorspeelt naar Overlord. Wat je hier kan zien. Dit is de link in de pm van Overlord. Die pm gaat nog verder waar in macnate wel aangeeft dat die wel mee wil doen. Terwijl die ondertussen wel de info gaat doorspelen.
Let op ik vind dit niet echt een backstab, dom van ons om zo met 'info' te strooien, maar ik vind dit zeker ook geen zuiver spel.

Ik kan wel ergens verstaan dat je je wat bedrogen voelt met de overstap van Enthalpy, maar voor hem leek dat de beste optie, alleen de timing was wat jammerlijk. Daarin geef ik je gelijk.

En bij deze dus ook mijn onderbouwing waarom ik, persoonlijk, macnate een zielige speler vind.

Dus omdat dat nericht naar 0v3rl0rd is gelekt heb ik dat gedaan? Dit heeft zowel op ons forum gestaan als met de toenmallige BG. Dit kan iedereen gekopieerd hebben em doorgestuurd hebben. Dit is 0.0 bewijs? Daarnaast is het indersaad ook.geen backstab omdat ik alle plannen van aanvallen gecanceld hebt voor die daadwerkelijk uitgedacht en besproken waren omdat we in de stam hadden besloten niet mee te doen. Dat meemt niet weg dat ik persoonlijk niet wou.
 
Bovenaan