Top/Flop spelers

DeletedUser76269

Guest
Ten tijde dat Overlord nog niet in Heaven speelde, deed hij of hij geïnteresseerd was om tezamen met 2 stamgenoten van mij mee aan te vallen op Overlord, maar hij bleef het maar uitstellen, en als puntje bij paaltje kwam, bleek dat macnate alles doorspeelde naar Overlord.

Dom van mijn stamgenoten om een speler buiten de stam te vertrouwen, maar ook best zielig van Macnate, lijkt me.

Best grappig dit. Zonder bewijs komen? Daarnaast stond ik klaar met een trein en 4 clears maar lieten jullie (sqorpia en ralotar) op jullie wachten. Daarnaast is het wel grappig dat jullie hem tijdens het plannen van aanvallen probeerde te recruiten :D.. Dus voor je mij beschuldigd ga eerst het hele verhaal halen bij sqorpia ;).
 
Reactiescore
6
Best grappig dit. Zonder bewijs komen? Daarnaast stond ik klaar met een trein en 4 clears maar lieten jullie (sqorpia en ralotar) op jullie wachten. Daarnaast is het wel grappig dat jullie hem tijdens het plannen van aanvallen probeerde te recruiten :D.. Dus voor je mij beschuldigd ga eerst het hele verhaal halen bij sqorpia ;).

Lol wij hebben hem nooit proberen te recruiten. Overlord solliciteerde bij ons, en tijdens het sollicitatie procedure heeft Overlord een andere stam gejoined. Daarna hebben wij van de leiding nooit meer contact gehad met Overlord. Dus geen idee waar je dat vandaan haalt.

En we hebben screenshots gezien van Enthalpy.

Was macnate niet.
Je stamgenoten gingen elke speler om mij heen benaderen om samen aan te vallen en vinden het dan vreemd dat het uiteindelijk bij mij terecht komt.

Kata's op smederij inzetten is zielig, dit was meer loyaliteit van spelers met wie ik samenwerk.

Dat kata-euvel is normaal verholpen neem ik aan?
 
Reactiescore
208
Dit zullen accusatie's en assumpties blijven tot er bewijsjes komen ;)
 

DeletedUser76972

Guest
Lol wij hebben hem nooit proberen te recruiten. Overlord solliciteerde bij ons, en tijdens het sollicitatie procedure heeft Overlord een andere stam gejoined. Daarna hebben wij van de leiding nooit meer contact gehad met Overlord. Dus geen idee waar je dat vandaan haalt.

Wat macnate hier bedoel was ook niet recruiten, of iig het was niet via jullie gegaan.
Sqorpia had een gesprek erover aangekaart, nadat mijn enige dichtbijgelegen stamgenoot naar jullie ging en ik op zoek moest naar iets anders.



En we hebben screenshots gezien van Enthalpy.

Dat kata-euvel is normaal verholpen neem ik aan?

Ja en is daarna ook niet meer voorgekomen, maar neemt niet weg dat ik het wel eerst moest aankaarten.
Dat jullie er dan wat van zeggen kan ik dan wel weer waarderen.

Je stamgenoot Enthalpy lijkt niet veel moraal te hebben.



Ben met je post erg teleurgesteld in deze speler. Sws was zijn vertrekt uit prev nogal triest gegaan. Nacht voordat hij over hopte kreeg hij 3 treintjes binnen en heb ik en nog iemand anders de hele nacht voor hem staan deffen. Meneer was zelf gwn online en zag alles aankomen, maar wist niet wat hij moest doen en gaf vv maar uit handen. Volgende dag zat hij in guard. Man man

Maar goed, via PM toen nog nadrukkelijk gevraagd geen info uit te lekken en hij antwoorden dat hij dit niet ging doen en hij wilde wel een NAP. En dan nu dit... Smerig ventje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
6
Wat macnate hier bedoel was ook niet recruiten, of iig het was niet via jullie gegaan.
Sqorpia had een gesprek erover aangekaart, nadat mijn enige dichtbijgelegen stamgenoot naar jullie ging en ik op zoek moest naar iets anders.





Ja en is daarna ook niet meer voorgekomen, maar neemt niet weg dat ik het wel eerst moest aankaarten.
Dat jullie er dan wat van zeggen kan ik dan wel weer waarderen.

Dan versta ik niet waarom macnate dat aanhaalt aangezien duidelijk blijkt dat we jullie niet proberen 'te recruiten'. Dat hebben we trouwens nooit gedaan.

Je stamgenoot Enthalpy lijkt niet veel moraal te hebben.



Ben met je post erg teleurgesteld in deze speler. Sws was zijn vertrekt uit prev nogal triest gegaan. Nacht voordat hij over hopte kreeg hij 3 treintjes binnen en heb ik en nog iemand anders de hele nacht voor hem staan deffen. Meneer was zelf gwn online en zag alles aankomen, maar wist niet wat hij moest doen en gaf vv maar uit handen. Volgende dag zat hij in guard. Man man

Maar goed, via PM toen nog nadrukkelijk gevraagd geen info uit te lekken en hij antwoorden dat hij dit niet ging doen en hij wilde wel een NAP. En dan nu dit... Smerig ventje.

Enige wat we van info hebben doorgekregen van Enthalpy was dat Squorpia en Rolator best hun gesprek met macnate konden stopzetten, aangezien die toch de info doorgaf.

Dus ik zie niet wat dit te maken heeft met weinig moraal en hij houdt zich ook gewoon aan zijn post, hij heeft nooit iets van info gegeven over jullie.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser76972

Guest
Enige wat we van info hebben doorgekregen van Enthalpy was dat Squorpia en Rolator best hun gesprek met macnate konden stopzetten, aangezien die toch de info doorgaf.

Dus ik zie niet wat dit te maken heeft met weinig moraal en hij houdt zich ook gewoon aan zijn post, hij heeft nooit iets van info gegeven over jullie.

Net printscreens, nu alleen wat info.
En als het alleen de info was geweest die je hierboven zegt, sluit het niet aan bij met wat je eerder probeerde te bewijzen. Datgene waarom je in de eerste plaats de screens aanhaalde.

Je wist niet wat Enthalpy had gezegd bij zijn afscheid en je maakte een fout door hier iets over printscreens te posten. Nu probeer je het te verzachten, maar is het al te ver gegaan. Ik confronteerde eerder vanmiddag Enthalpy hierover en die schuifde het af en zei dat zijn CO de schuldige was.

Ik snap het, het is je stamgenoot en je stamgenoten kan je niet als schuldig bestempelen.
Daarom zal je dit ook nooit toegeven, maar voor mij is het duidelijk.
Enthalpy is een backstabber
 

DeletedUser61161

Guest
Ik ben al weken bezig,.. waar blijven jullie? :D

Al weken bezig? ik zie Guard geen dorpje verliezen :(
Maar als jij nu is naar alle spelers een pm stuurt en het organiseert dan zullen wij ook wel wat aanvallen die kant op sturen (cool)
 

DeletedUser76972

Guest
En idd niet veel resultaten. 1 dorpje dan

Lastig om door die stacks heen te harken.
But not for a lack of trying, de aan mijn grenzende guard speler staat rang 2 ODD :p

Dus als jullie nou ook gaan aanvallen, wordt het voor mij makkelijker :D
 

DeletedUser

Guest
Zoveel stacks dan? Wist niet dat er al zoveel def beschikbaar was zodat een heel front gestacked kon worden.
 

DeletedUser

Guest
Ja dan nog zie ik niet veel spelers al echt kunnen stacken nu. Doe je toch iets fout als je alleen maar stacks tegenkomt als aanvallende speler.

Heb even de ligging bekeken en dat is toch genoeg front met Guard als ik het zo bekijk.. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76269

Guest
Ja dan nog zie ik niet veel spelers al echt kunnen stacken nu. Doe je toch iets fout als je alleen maar stacks tegenkomt als aanvallende speler.

Als je een stam als guard hebt. Kan je met deff echt wel 1 front speler stacken? zeker als het maar om 3 dorpen zou gaan

Het gaat nu alleen om ralotar en 0v3rl0rd he.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Volgens mij liggen er nog wel andere stammen rond Guard dan alleen Heaven, wat betekent dus meerdere fronten die def nodig zullen hebben? Of ze moeten allemaal full def bouwen dan zie ik dat wel lukken anders lijkt stacken mij redelijk moeilijk. Misschien een dorpje of 2.
 

DeletedUser61161

Guest
Volgens mij liggen er nog wel andere stammen rond Guard dan alleen Heaven, wat betekent dus meerdere fronten die def nodig zullen hebben? Of ze moeten allemaal full def bouwen dan zie ik dat wel lukken anders lijkt stacken mij redelijk moeilijk. Misschien een dorpje of 2.

Meh gewoon ridder items in front dorpen pleuren en goed schuiven met troepen.
 

DeletedUser

Guest
Schuiven = Stacken dan bedoel je? :D
Valt makkelijk te deffen als je fatsoenlijk kan spelen ja.

maar had het hier over de opmerking van Overlord dat er blijkbaar veel stacks stonden.
 
Bovenaan