Stelling van de dag!

DeletedUser73972

Guest
Ik weet niet hoe sarcastisch je dit bedoelt, maar ik vond dat echt.

niet per sé sarcastisch of super gemeend. het kan best zijn dat het een topstam was qua spelers / beleid of wat dan ook, maar als je kijkt naar welke stam het meest bereikt heeft is het zeker niet bbk, dan hadden ze geen bg met finity moeten aangaan.
 
Reactiescore
660
niet per sé sarcastisch of super gemeend. het kan best zijn dat het een topstam was qua spelers / beleid of wat dan ook, maar als je kijkt naar welke stam het meest bereikt heeft is het zeker niet bbk, dan hadden ze geen bg met finity moeten aangaan.

ja natuurlijk wel
maar dit is wereld 47
laten we het daar maar bij houden

trouwens w43 moest nog maar beginnen, en hij was al voorbij
 

DeletedUser72857

Guest
niet per sé sarcastisch of super gemeend. het kan best zijn dat het een topstam was qua spelers / beleid of wat dan ook, maar als je kijkt naar welke stam het meest bereikt heeft is het zeker niet bbk, dan hadden ze geen bg met finity moeten aangaan.

Natuurlijk is een stam met 5 leden die wat later zijn gestart aan de rim nooit de stam die het meeste heeft bereikt. Dat argument van geen bg te nemen is belachelijk. Als je er toch helemaal gerust op was dan had finity geen bg moeten AANBIEDEN zelf. Tot de bg stond BBK positief als ik me goed kan herinneren.

Normaal gingen we de periode van de bans kunnen zien hebben wie wat nu precies waard was gezien het front van BBK aangesloten was met dat van Finity tov daap.
 

DeletedUser69389

Guest
niet per sé sarcastisch of super gemeend. het kan best zijn dat het een topstam was qua spelers / beleid of wat dan ook, maar als je kijkt naar welke stam het meest bereikt heeft is het zeker niet bbk, dan hadden ze geen bg met finity moeten aangaan.

Voor de grootte van BBK heeft BBK puik werk geleverd. Een belangrijke reden dat Sjeinen kon Sjeinen was door de slagvaardige samenwerking met BBK. De accounts die Sjeinen heeft vernietigd, dat is ook samen met Sjeinen gebeurd. Zoals Nathan zei zat er nog veel in de pijpleiding, maar wat niet kon doordat de wereld was verkloot door alle accounts die geband werden, waaronder ook helaas Sjeinen, waardoor BBK een onhoudbaar front ging krijgen.
 
Reactiescore
2.303
was gewoon een opmerking, ben anti bier :bijl:

[17:24:18] Inge | Slut | Serenity: Rebecca zit bij mij in de stam op w47 :|

Wow echt Wow :p Jammer dat matthew een hardloper is want echt :p
 

DeletedUser73972

Guest
Natuurlijk is een stam met 5 leden die wat later zijn gestart aan de rim nooit de stam die het meeste heeft bereikt. Dat argument van geen bg te nemen is belachelijk. Als je er toch helemaal gerust op was dan had finity geen bg moeten AANBIEDEN zelf. Tot de bg stond BBK positief als ik me goed kan herinneren.

Normaal gingen we de periode van de bans kunnen zien hebben wie wat nu precies waard was gezien het front van BBK aangesloten was met dat van Finity tov daap.

Met het gegeven dat er botters in finity zaten en dus vroeg of laat gebant gingen worden was de énige manier voor BBK geweest om zich ook IG als dé topstam op te werpen het niet aangaan van de BG met finity en hiertegen standhouden / winsten boeken. Ik zie helemaal niet wat jij daar fout aan vindt. Je bent bezig over finity die bg maar niet moest aanbieden, wtf? dit is geen pleidooi voor finity ofzo he, sterker nog, ik zeg dat jullie qua leden & beleid zelfs de topstam hadden kunnen zijn (maar dat ik daarvan geen interne info had). Als jij zo nodig het niet met me eens moet zijn ga je gang en vorm een andere situatie met de w43 gegevens waar dit mogelijk zou zijn...

[17:24:18] Inge | Slut | Serenity: Rebecca zit bij mij in de stam op w47 :|

Wow echt Wow :p Jammer dat matthew een hardloper is want echt :p

Selectief rekruteren Emilio, het is niet omdat je stam bier heet dat je plots op het 'hoe meer hoe beter' moet terugvallen he.
 
Reactiescore
2.303
Selectief rekruteren Emilio, het is niet omdat je stam bier heet dat je plots op het 'hoe meer hoe beter' moet terugvallen he.

Ik snap niet hoezo die uitspraak?
Maar als jullie selectief aan het rekruteren zijn, hoedat heb je ooit Rebecca in de stam gelaten terwijl Inge er zit?
 

DeletedUser72857

Guest
Met het gegeven dat er botters in finity zaten en dus vroeg of laat gebant gingen worden was de énige manier voor BBK geweest om zich ook IG als dé topstam op te werpen het niet aangaan van de BG met finity en hiertegen standhouden / winsten boeken. Ik zie helemaal niet wat jij daar fout aan vindt. Je bent bezig over finity die bg maar niet moest aanbieden, wtf? dit is geen pleidooi voor finity ofzo he, sterker nog, ik zeg dat jullie qua leden & beleid zelfs de topstam hadden kunnen zijn (maar dat ik daarvan geen interne info had). Als jij zo nodig het niet met me eens moet zijn ga je gang en vorm een andere situatie met de w43 gegevens waar dit mogelijk zou zijn...



Selectief rekruteren Emilio, het is niet omdat je stam bier heet dat je plots op het 'hoe meer hoe beter' moet terugvallen he.

Nergens beweer ik dat we 'De topstam' waren zoals jij nu telkens de woorden in men mond legt. Ik weet niet of jij het kaartje hebt gezien mochten die accounts zijn weggevallen wat er overschoot maar.

De redenen waarom we niet door zijn gegaan:

- Account useless one was sws niet actief genoeg om een heel groot front te deffen/aanvallen, dat Robin gedegouteerd was van het het feit dat spelers die hij vertrouwde collectief een permaban aan hun broek kregen en daarom het acc op delete gooide lag vast. Waar had ik daar andere (capabele) spelers voor gezocht?
- Voor de rest binnen BBK waren er buiten Lineweaver geen accounts die een (noemenswaardig) front konden bespelen, Marcvs kon dit niet door een gebrek aan activiteit en ervaring. Blackbull kon dit niet door pure inactiviteit en ook finalzero had de ervaring en activiteit niet om een deftig front te draaien.
- Daarbovenop dat de betere account van finity weg waren en dat er een hoop rimnoobs van finity (hoe noem je een bami/davey en weet ik veel wie nog allemaal) nog niet eens in staat waren om een deftig plan uit te schrijven voor de mogelijke verderzetting.

Dus om onszelf te bewijzen hadden we als account lineweaver voltrekt solo met een 280 graden front moeten doorgaan, goed gek. Het 1 voor 1 edelen van kwantitatief grotere stammen/accounts in de startfase (die we dus significant later maakten) was natuurlijk geen prestatie (ik blaas het niet op, maar het was ook niet niets).

Je zegt letterlijk 'kijkt naar welke stam het meest bereikt heeft is het zeker niet bbk, dan hadden ze geen bg met finity moeten aangaan.', dus door een bg te nemen met een kwantitatief en kwalitatief grotere stam en samen targets op te rollen kan je geen belangrijk aandeel halen? Ik hoop dat jullie hier met meow ook geen bg's/naps hebt of ga het ook eens proberen met 5 accounts?

Misschien herinner je het gewoon niet goed omdat je zelf inactief als de pest was.

Als jij zo nodig het niet met me eens moet zijn ga je gang en vorm een andere situatie met de w43 gegevens waar dit mogelijk zou zijn

Deze bijdehante opmerking geldt nu ook voor jou.
 

DeletedUser73082

Guest
Nergens beweer ik dat we 'De topstam' waren zoals jij nu telkens de woorden in men mond legt. Ik weet niet of jij het kaartje hebt gezien mochten die accounts zijn weggevallen wat er overschoot maar.

De redenen waarom we niet door zijn gegaan:

- Account useless one was sws niet actief genoeg om een heel groot front te deffen/aanvallen, dat Robin gedegouteerd was van het het feit dat spelers die hij vertrouwde collectief een permaban aan hun broek kregen en daarom het acc op delete gooide lag vast. Waar had ik daar andere (capabele) spelers voor gezocht?
- Voor de rest binnen BBK waren er buiten Lineweaver geen accounts die een (noemenswaardig) front konden bespelen, Marcvs kon dit niet door een gebrek aan activiteit en ervaring. Blackbull kon dit niet door pure inactiviteit en ook finalzero had de ervaring en activiteit niet om een deftig front te draaien.
- Daarbovenop dat de betere account van finity weg waren en dat er een hoop rimnoobs van finity (hoe noem je een bami/davey en weet ik veel wie nog allemaal) nog niet eens in staat waren om een deftig plan uit te schrijven voor de mogelijke verderzetting.

Dus om onszelf te bewijzen hadden we als account lineweaver voltrekt solo met een 280 graden front moeten doorgaan, goed gek. Het 1 voor 1 edelen van kwantitatief grotere stammen/accounts in de startfase (die we dus significant later maakten) was natuurlijk geen prestatie (ik blaas het niet op, maar het was ook niet niets).

Je zegt letterlijk 'kijkt naar welke stam het meest bereikt heeft is het zeker niet bbk, dan hadden ze geen bg met finity moeten aangaan.', dus door een bg te nemen met een kwantitatief en kwalitatief grotere stam en samen targets op te rollen kan je geen belangrijk aandeel halen? Ik hoop dat jullie hier met meow ook geen bg's/naps hebt of ga het ook eens proberen met 5 accounts?

Misschien herinner je het gewoon niet goed omdat je zelf inactief als de pest was.



Deze bijdehante opmerking geldt nu ook voor jou.

Wat een onzin discussie. BBK en Finity waren prima BG's en beide hebben hun noemenswaardige rol gehad. BBK krijgt voor mij veel credits omdat ze zich eigenlijk door lef en hersenen het heel ver geschopt hebben ondanks dat ze in een situatie waren van grote kwanti, en op een paar spelers na kwalitatieve overmacht. Finity heeft zich eigenlijk voor mij bewezen door heel lang constant een goed niveau te halen en heel veel stammen en spelers weg te werken en BaBe/Daap heeft voor mij de credits gekregen door gewoon goed vol te houden en geen gas terug te nemen waardoor ze uiteindelijk de wereldoverwinning binnen hebben gekregen. Nu klaar met janken?
 

DeletedUser73972

Guest
Nergens beweer ik dat we 'De topstam' waren zoals jij nu telkens de woorden in men mond legt. Ik weet niet of jij het kaartje hebt gezien mochten die accounts zijn weggevallen wat er overschoot maar.

Meen je dit nu echt?
ik was met Robin gewoon bezig dat hij BBK dé topstam vond van w43, ik zeg dat dat goed kon zijn maar dat we dat niet kunnen baseren op IG behaalde prestaties. Dan kom JIJ jezelf naar mij als het ware verdedigen:

Gewoon een onschuldig over en weer woordje tussen mij en Robin
78cb01f666a803743bf553f62217a17d.png

Dan kom jij jezelf maar eens even verdedigen, en mijn vergelijking ongelooflijk dom vind, wat er fout aan is? Heb je NOOIT gezegd. Je legt opeens de schuld bij Finity, waarom plots Finity? Ik heb geen idee, je komt dit hier even uit de lcuht trekken, net zoals zo véél van je post wat hier op volgt
a1a60d1dcabc13ce4ef74cde0608c79d.png

De redenen waarom we niet door zijn gegaan:

Oh fijn nu krijgen we hier een monoloog over? Ik kan niet wachten! Waarom dit erbij komt vraag je je nu af? Dat zal eeuwig een raadsel blijven.

- Account useless one was sws niet actief genoeg om een heel groot front te deffen/aanvallen, dat Robin gedegouteerd was van het het feit dat spelers die hij vertrouwde collectief een permaban aan hun broek kregen en daarom het acc op delete gooide lag vast. Waar had ik daar andere (capabele) spelers voor gezocht?
- Voor de rest binnen BBK waren er buiten Lineweaver geen accounts die een (noemenswaardig) front konden bespelen, Marcvs kon dit niet door een gebrek aan activiteit en ervaring. Blackbull kon dit niet door pure inactiviteit en ook finalzero had de ervaring en activiteit niet om een deftig front te draaien.
- Daarbovenop dat de betere account van finity weg waren en dat er een hoop rimnoobs van finity (hoe noem je een bami/davey en weet ik veel wie nog allemaal) nog niet eens in staat waren om een deftig plan uit te schrijven voor de mogelijke verderzetting.

Dus om onszelf te bewijzen hadden we als account lineweaver voltrekt solo met een 280 graden front moeten doorgaan, goed gek. Het 1 voor 1 edelen van kwantitatief grotere stammen/accounts in de startfase (die we dus significant later maakten) was natuurlijk geen prestatie (ik blaas het niet op, maar het was ook niet niets).

Nu heb je het plots echter over jezelf te bewijzen? Heb je die vorige paar posts zelfs gelezen? Robin beweert dat BBK dé topstam van w43 was, ik zeg vriendelijk/optimistisch dat dit KON, maar dat ze IG niet de kans hebben gehad zich te bewijzen. Jij haalt hier nu enkel argumenten aan waarom BBK niét de topstam was (inactiviteit). Wie zijn uitspraak ontkracht je nu echt? want je richt je aan mij maar je ontkracht robin zijn statement. Indien je denkt van niet, wat wil je met dit stukje bereiken/ waar wil je op me reageren?

Je zegt letterlijk 'kijkt naar welke stam het meest bereikt heeft is het zeker niet bbk, dan hadden ze geen bg met finity moeten aangaan.', dus door een bg te nemen met een kwantitatief en kwalitatief grotere stam en samen targets op te rollen kan je geen belangrijk aandeel halen? Ik hoop dat jullie hier met meow ook geen bg's/naps hebt of ga het ook eens proberen met 5 accounts?

We hebben het hier over dé topstam van w43 zijn (die discussie waarbij jij op mij inhaakte, remember?) en dat kon BBK onmogelijk bewijzen gezien hun safe ligging door die BG met finity. Wie heeft het hier ove reen belangrijk aandeel? ze hebben zeker een belangrijk aandeel gehad. ze waren een goede steun voor finity in de rim en vermeden ook een 2 fronten oorlog voor finity. Opnieuw, wat je ermee wil bereiken / ontkrachten is me een raadsel. Je hele post heb je precies gewoon een verhaaltje geschreven dat werkelijk waar op niks van mijn post reageerde?


Misschien herinner je het gewoon niet goed omdat je zelf inactief als de pest was.

Ben je nu echt iemand die dat soort opmerkingen maakt hahaha. Daar stel je me erg teleur. Ik had laten weten dat ik gestopt was (er zat dan ook een nieuw team op het acc ffs), op speciale vraag van jeremy wekkerde ik bij massas voor een account waar ik niet eens meer speelde. Ik weet echt niet waar jouw negativiteit in jouw posts op slaat ... Zal me er ook verder niet over uitlaten.


Deze bijdehante opmerking geldt nu ook voor jou.

Was geen bijdehante opmerking ... Als je het er echt niet mee akkoord was, zeg je waarom... zeker in dit soort discussie.
 
Reactiescore
1.148
Blablabla.
 

DeletedUser72857

Guest
Oh fijn nu krijgen we hier een monoloog over? Ik kan niet wachten! Waarom dit erbij komt vraag je je nu af? Dat zal eeuwig een raadsel blijven.

'Ben je nu echt iemand die dat soort opmerkingen maakt hahaha. Daar stel je me erg teleur.'

Nu heb je het plots echter over jezelf te bewijzen? Heb je die vorige paar posts zelfs gelezen? Robin beweert dat BBK dé topstam van w43 was, ik zeg vriendelijk/optimistisch dat dit KON, maar dat ze IG niet de kans hebben gehad zich te bewijzen. Jij haalt hier nu enkel argumenten aan waarom BBK niét de topstam was (inactiviteit). Wie zijn uitspraak ontkracht je nu echt? want je richt je aan mij maar je ontkracht robin zijn statement. Indien je denkt van niet, wat wil je met dit stukje bereiken/ waar wil je op me reageren?

Ik ontkracht niet mijn uitspraken want ik beweer nergens dat bbk wel de topstam was. En ja robin en ik zijn 2 aparte entiteiten die wel eens een andere mening kunnen hebben. Jij sprak in absoluten 'als je kijkt naar welke stam het meest bereikt heeft is het zeker niet bbk' en daar pikte ik op in.

Je hele post heb je precies gewoon een verhaaltje geschreven dat werkelijk waar op niks van mijn post reageerde?
Met het gegeven dat er botters in finity zaten en dus vroeg of laat gebant gingen worden was de énige manier voor BBK geweest om zich ook IG als dé topstam op te werpen het niet aangaan van de BG met finity en hiertegen standhouden / winsten boeken.
Daar ben ik dus op in gegaan, ik geef aan waarom dat een hopeloze zaak was en we/ik gaan geen uren in een spel spelen waar je toch geen leuk doel meer hebt (zo lang mogelijk zo weinig mogelijk dorpen verliezen vind ik maar een sombere instelling).

Ik had laten weten dat ik gestopt was (er zat dan ook een nieuw team op het acc ffs), op speciale vraag van jeremy wekkerde ik bij massas voor een account waar ik niet eens meer speelde.
Vandaar ook dat je mening niet echt relevant is.


Was geen bijdehante opmerking ... Als je het er echt niet mee akkoord was, zeg je waarom... zeker in dit soort discussie.

Dan heb ik dat fout geïnterpreteerd.

BBK speelde een rolletje, Finity speelde zijn rol als favoriet en BaBe pakt verdient de overwinning met hun doorzettingsvermogen. Goed?
 

DeletedUser73972

Guest
Ik ontkracht niet mijn uitspraken want ik beweer nergens dat bbk wel de topstam was. En ja robin en ik zijn 2 aparte entiteiten die wel eens een andere mening kunnen hebben. Jij sprak in absoluten 'als je kijkt naar welke stam het meest bereikt heeft is het zeker niet bbk' en daar pikte ik op in.

Wel jij gaat erop in door te zeggen dat je in de plus stond tegen finity terwijl we het blijkbaar allebei eens zijn over dat feitje dat ik oorspronkelijk aanhaalde dat dat waar is?


Daar ben ik dus op in gegaan, ik geef aan waarom dat een hopeloze zaak was en we/ik gaan geen uren in een spel spelen waar je toch geen leuk doel meer hebt (zo lang mogelijk zo weinig mogelijk dorpen verliezen vind ik maar een sombere instelling).

Dat brengt ons terug bij het feit dat ik dit zei dat ze zich zo IG hard op de voorpagina hadden kunnen zetten/ topstam allures zouden hebben gekregen indien dit goed zou gaan. Dit gebeurde echter niet, heb daar ook helemaal geen probleem mee.

Vandaar ook dat je mening niet echt relevant is.

Wie wil de w43 quiz opstellen? ik beat je sws :bijl:

Dan heb ik dat fout geïnterpreteerd.

BBK speelde een rolletje, Finity speelde zijn rol als favoriet en BaBe pakt verdient de overwinning met hun doorzettingsvermogen. Goed?

Akkoord.
 
Bovenaan