Stelling van de dag!

Reactiescore
2.303

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Wat heeft cancelsnipen nu te maken met de start. Noire heeft niks moeten cancelsnipen? Fuck jouw logica dikzak
 

DeletedUser71618

Guest
Lees even jouw post christe, je spreekt jezelf zo erg tegen dat het komisch is. Of ben je een vvder, dan snap ik jouw kromme visie wel om niet de meerderheid te erkennen.

Kan jij niet in het vervolg gewoon je bek houden als je niks nuttigs in te brengen hebt in de discussie over de stelling? Wijsneus.
 
Reactiescore
2.303

DeletedUser

Guest
Persoonlijk vind ik de start onwaarschijnlijk saai. Om het uur eens een gebouwtje aanklikken is even spannend als een stel parende schildpadden. In de midgame worden de eerste interessante fronten gevormd, net zoals de stammen die voor de eindstrijd gaan ontstaan. Zelf gaat mijn voorkeur uit voor deze fase en de lategame (de laatste strijd). Daarna is het uiteraard enkel BBs edelen tot de dominantievoorwaarde bereikt is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73972

Guest
Persoonlijk vind ik de start onwaarschijnlijk saai. Om het uur eens een gebouwtje aanklikken is even spannend als een stel parende schildpadden. In de midgame worden de eerste interessante fronten gevormd, net zoals de stammen die voor de eindstrijd gaan ontstaan. Zelf gaat mijn voorkeur uit voor deze fase en de lategame (de laatste strijd). Daarna is het uiteraard enkel BBs edelen tot de dominantievoorwaarde bereikt is.

uberhaupt IG spelen vind ik maar saai tenzij je voor een awardje gaat ofzo. eens je de knepen van het vak aanvallen en verdedigen onder de knie hebt is er maar weinig meer aan vind ik en komt alles aan op wie heeft de beste stam, is het actiefst, het meest gefocust. Nuja ik weet ook dat je telkens op verschillende manieren kan aanvallen en dat dit ook bevredigend kan werken, maar waar ik de meeste diversiteit in zie is je startzone domineren en goeie tactische keuzes maken zodat je met een stam kan meestrijden voor wereldwinst. het vormen van deze stammen en het bepalen van de tactiek vind ik dan ook gewoon het leukste, om vanaf de start iets op poten te zetten dus. Ieder zijn eigen mening natuurlijk.
 
Reactiescore
2.303
Soon
 
Bovenaan