Update Kaartjes

DeletedUser

Guest
Pff.. doe het nou eens goed uploaden, die plaatjes kunnen we zo steeds niet zien.
 

DeletedUser20611

Guest
Nog een paar leuke plaatjes gevonden :)


Mental hun leden apart:
0111.jpg

Mijn persoonlijke cluster in een vrij vroege fase :)
MMM.jpg

GOH XL en Mental / FUL
nl16.jpg

Yero Fosgate hun cluster :)
yero.jpg
 

DeletedUser20611

Guest
Mijn persoonlijke cluster in een vrij vroege fase :)
Bekijk bijlage 9007

Als je dan einde van de wereld bekijkt:

4j9yfo.png
 
Reactiescore
2.062
Alles goed met iedereen
 
Reactiescore
2.062
Reactiescore
2.062

DeletedUser63410

Guest
Als de gemiddelde activiteit tijdens die oorlog in de buurt lag van de jouwe zeker wel :rolleyes:

Hoe is het Robbie? Weg teruggevonden naar je favoriete spel? :cool:

Met mijn activa top 10 staan zonder te acci-hoppen, tjaah dat kenmerkt de absolute top al zeg ik het zelf...
Verder blijft het een gevoel van nostalgie, melancholie en denk ik altijd bij mezelf... Jongen toch je had zoveel meer kunnen doen met je leven, maarjah een rare combo van puberteit en skills zal me hier gehouden hebben.

Verder niet geïnteresseerd in een come back hoor, al moet ik wel bekennen het grappig te vinden om jou hier te zien.
Je was altijd een waardige tegenstander, oké ik was een maatje te groot voor je, maar je masochistische drang beter dan mij te zijn was altijd enorm vertederend :)
 

DeletedUser20611

Guest
Met mijn activa top 10 staan zonder te acci-hoppen, tjaah dat kenmerkt de absolute top al zeg ik het zelf...
Verder blijft het een gevoel van nostalgie, melancholie en denk ik altijd bij mezelf... Jongen toch je had zoveel meer kunnen doen met je leven, maarjah een rare combo van puberteit en skills zal me hier gehouden hebben.

Verder niet geïnteresseerd in een come back hoor, al moet ik wel bekennen het grappig te vinden om jou hier te zien.
Je was altijd een waardige tegenstander, oké ik was een maatje te groot voor je, maar je masochistische drang beter dan mij te zijn was altijd enorm vertederend :)

Haha ik heb je gemist dikkertje :D Ik was gestopt na W16 maar toen kwamen enkelen me halen voor de classics te spelen: cl9 begonnen en momenteel 3 op rij gewonnen. De 4e is bezig en ik heb het niet kunnen laten om te starten.
Heb je nog skype ofzo? Wil wel nog eens met je praten.

Hoezo maatje te groot? Waar is Astra* dan? :rolleyes:;)
 

DeletedUser63410

Guest
Haha ik heb je gemist dikkertje :D Ik was gestopt na W16 maar toen kwamen enkelen me halen voor de classics te spelen: cl9 begonnen en momenteel 3 op rij gewonnen. De 4e is bezig en ik heb het niet kunnen laten om te starten.
Heb je nog skype ofzo? Wil wel nog eens met je praten.

Hoezo maatje te groot? Waar is Astra* dan? :rolleyes:;)

Moet ik je nu weer corrigeren, ik ben breed. Chicks dig it! Maar wat heb je nu weer voor "vrienden", je steeds naar deze schaduw wereld terughalen. Wel netjes dat je wint hoor, meeste werelden zijn volgens mij alleen verpest met allemaal pp regeltjes.

Ach het was een amusante tijd en moet toegeven me vaak te hebben vermaakt. Al voelt het ook enorm raar om naar terug te kijken, alsof ik het was maar ook niet, misschien herken je het. Stammen waren voor mij trouwens een tool om persoonlijk te overleven, dit wordt natuurlijk met een sausje van broederschap en vriendschap overgoten maar iedereen weet hoe het zit. Astra* overeind houden was een ego kwestie en heb er ook veel van geleerd wat ik nu nog in het dagelijks leven gebruik. Proberen abdelya en andere aan dezelfde kant te houden was een dagtaak waar je toch peopleskills van overhoud als klein opdondertje.

Keertje slap ouwehoeren over vroeger staat me erg aan, zal mijn Skype nog eens opengooien één deze dagen en anders stuur ik je effe een igm ofzo komt goed.. ;)
 
Reactiescore
1.089
Classics hebben geen pp regels robbie :D Dat is nou zo mooi aan het spelen erop ^^

Maar mooi om te horen dat je nog leeft
 
Reactiescore
1.089
He het was berno hoor (finger) ik speelde nog geen CL9 toendertijd :p
 
Bovenaan