Einde van de wereld Awards

Reactiescore
7.918
giphy.gif

Ja mensen, het is weer zover. Wereld 42 is in de eindfase beland, en de wereld zal over 86 dagen sluiten. Het is maar weer eens tijd voor de eind awards. De awards waar je mensen in het zonnetje kan zetten die allround veel hebben gepresteerd. Of om mensen keihard de grond in te stampen vanwege wanprestaties. Ik hoop op veel lijstjes met de nodige argumentatie. Mijne zal wat later komen

Hieronder het lijstje:
PHP:
[b]Beste speler van W42:[/b]
[b]Beste stam van W42:[/b]
[b]Beste stam speler van w42[/b]
[b]De beste aanvaller van W42:[/b]
[b]De beste verdediger van W42:[/b]
[b]Meest gezellige speler van w42[/b]
[b]Grootste VV slet van w42[/b]
[b]Het grootste ego van W42:[/b]
[b]Beste leider van W42:[/b]
[b]Slechtste leider van W42:[/b]
[b]Mooiste speler naam van W42:[/b]
[b]Mooiste stam naam van W42:[/b]
[b]Beste P&P'er:[/b]
[b]Slechtste P&P'er:[/b]
[b]Favoriete forumposter[/b]
[b]Dikste wannabe op het W42 AF:[/b]
[b]Dikste wannabe van W42(IG):[/b]
[b]Mooiste profiel foto spelers W42:[/b]
[b]Mooiste profiel foto stammen W42:[/b]
[b]Welke speler was voor jou de grootste verassing:[/b]
[b]Grootste stabber van W42:[/b]
[b]Mooiste actie van W42:[/b]
[b]Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald:[/b]
[b]Slechtste verliezer van W42:[/b]
[b]Beste/Grootste Botter van W42[/b]
[b]Grootste blunder van W42[/b]
[b]Met wie wil je een volgende wereld draaien:[/b]
[b]Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien[/b]
[b]Welke speler verdient het meeste respect:[/b]
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser51467

Guest
Zal hier ook eens tijd voor maken. Ik zou eventueel wel volgende categorieën toevoegen:

Dé verrassing van W42 (Speler/actie)
Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald
De beste forumposter van W42?
De slechtste poster van W42?
 
Reactiescore
30
Gefeliciteerd boiz.
 
Reactiescore
7.918
Zal hier ook eens tijd voor maken. Ik zou eventueel wel volgende categorieën toevoegen:

Dé verrassing van W42 (Speler/actie)
Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald
De beste forumposter van W42?
De slechtste poster van W42?

Toegevoegd. De bovenste twijfel ik aan gezien 'Mooiste actie van w42' er ook al staat.
 
Reactiescore
298
Hier maar een aftrap. Misschien wat kortzichtig, ik speel pas vanaf begin februari (dus net na de banwave). Desalniettemin overal geprobeerd normale onderbouwing neer te zetten.


Beste speler van W42: Benji, meeste invloed gehad op de winstkoers van Seau naar mijn idee. Zowel offensief als defensief belangrijk. Daarnaast ook een leuke gast voor de stamsfeer!
Beste stam van W42: Seau, gewoon altijd stabiel, (meestal) een hechte groep die altijd veel voor elkaar over had.
Beste stam speler van w42 Tamara van Nunada, heeft in de tijd dat ik hier speelde enorm veel tijd in Rush gestoken en dat heeft zich toch wel uitbetaald. Misschien niet de beste, wel een van de gezelligste.
De beste aanvaller van W42: Moeilijk, weinig écht goeie dingen gezien denk ik. Ik vond Warres entree op w42 wel mooi, was even schrikken voor de mensen die het niet kenden. :p
De beste verdediger van W42: Voor mij toch weer Benji. Elke massa op .DS goed afgeslagen en aan t einde Exclusive's edelclears op lege/nieuwe dorpen zeer mooi afgewerkt en gecounterd!
Meest gezellige speler van w42: Benji en Tamara.
Grootste VV slet van w42 Vincent van A Noble Cause. Heeft uren en uren vv's gedraaid terwijl niemand kon/zin had. Probs mate! ;)
Het grootste ego van W42: Mike, een beetje ego is niet verkeerd, maar als het dan ook nog soms onterecht is. Daarnaast Jokersbrain, koppig persoon die WAO naar t kerkhof heeft geleid.
Beste leider van W42: Steven/Global Knowledge. Betrokken, gemotiveerd, staat voor alles ope. Kon er altijd aankloppen om iets in vertrouwen te bespreken.
Slechtste leider van W42: Jokersbrain. Ik denk dat er veel meer uit WAO gehaald had kunnen worden dan wat er uiteindelijk van gekomen is. De passieve houding van zichzelf ingraven en alles proberen tegen te houden heeft duidelijk niet gewerkt.
Mooiste speler naam van W42: Abduhl The Klapstuhl
Mooiste stam naam van W42: idc
Beste P&P'er: Global Knowledge. Postte wanneer het nodig was serieus en correct.
Slechtste P&P'er: Kan beter onder minst favoriete forumposter, maar goed. .Mystic en Roald97. Ik ben zelf geen fan van gigantische lappen tekst die veel te langdradig zijn. Liever kort en krachtig (wat ook goed mogelijk is).
Dikste wannabe op het W42 AF: Sweehx vind ik een typische wannabe op t AF.
Dikste wannabe van W42(IG): -
Mooiste profiel foto spelers W42: idc
Mooiste profiel foto stammen W42: idc
Welke speler was voor jou de grootste verassing: Vincent. Nog nooit van gehoord voor deze wereld, maar heeft wel indruk gemaakt door zijn inzet voor Seau.
Grootste stabber van W42: Geen grote stabs meegemaakt.
Mooiste actie van W42: De gezamenlijke stamcounter van Seau. op het kwantitatieve geweld van Warre/Vayne vond ik toch wel mooi. Iedereen stuurde, iedereen dacht actief mee en deed meer dan gevraagd. Typeerde voor mij toch wel Seau. Niet allemaal geniën op het gebied van TW, maar allemaal een doel voor ogen en er samen aan werken.
Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald: Ik denk de switch van kant van Bassienw/Jeremyy34, gaf Seau. controle in de core, waardoor er veel def vrij kwam en de volle focus op Vitae kon. De overkill aan beschikbare edels was daarbij ook nog een extra groot voordeel waardoor Mashup. en TheBlackSwan vrij snel werden opgerold.
Slechtste verliezer van W42: Ik vond die kata-massa op Nyade aan het einde maar sneu, leek mij uit pure frustratie voort te komen.
Beste Botter van W42 Sven
Grootste blunder van W42: Ik denk toch de passieve houding/visie van |WAO|. Als je achteraf hoort dat accounts als MWR 90% def schrik je toch wel. Door het grote achterland en NAP met N-F hadden ze aanvallend veel meer druk op Seau kunnen zetten dan die 4/5 massa's die na één dag alweer stopten.
Met wie wil je een volgende wereld draaien: Kan hier een heel aantal namen noemen, zal er een paar uitpikken. Benji (.DS), Niek (Boxem), Vincent (ANC), Jasey (FU) en de 3 musketiers van DoI.
Wie wil je absuloot de volgende wereld niet zien Jokersbrain, Sven. Ik vond Mike geen fijne stamgenoot, dus wil die hier ook vernoemen.
Welke speler verdient het meeste respect: Benji voor zijn tomeloze inzet voor de stam naast zijn eigen account. Grootste motivator/steun voor mij deze wereld.
 

DeletedUser73696

Guest
Als je uberhaupt pas na de banwave op de wereld kwam, kan je niet oordelen of een ego misplaatst is of niet.
 
Reactiescore
30
Hij was er al voor de banwave.
 

DeletedUser

Guest
Ik als wannabe, omdat je je discussies verloren hebt, kan ik nog wel inkomen. Maar de 90% defense onzin waar je het over hebt bij MWR mag je er wel weer aanpassen. Maak er maar 70% van. Een geheel logische keuze met zoveel achterland en zoveel front voor TUF.
 

DeletedUser73696

Guest
Beste speler van W42: Je hebt hier verschillende spelers denk ik. De beste verdediger is sowieso .Deathstroke geweest en dan met name Benji. De beste aanvallende speler zou ik toch in het vijandelijke kamp zoeken, want veel spelers hebben moeten gehad met skrem. Het is voor hun jammer dat ze geen ondersteuning meer kregen van hun stamgenoten. Verder is ook zeker DoI een speler die me heeft doen verbazen en Hangover ook. Hangover wist toch een collectief te maken van Rush, wat toch een zware taak leek. Ik denk dat ik voor allround beste speler toch voor .Deathstroke ga. Er waren een hoop goede spelers op de wereld, met zeker geen middelmatig niveau.

Beste stam van W42: De beste stam is de stam die de overwinning heeft behaald en dat is Seau. Seau. is de gehele wereld verschrikkelijk dominant geweest en heeft altijd de aanvallend manier gekozen. Ze hebben zich op geen enkel front tegen laten houden en kozen voor oorlog met de hele wereld ipv BG's met 75% van iedereen om zich heen. Seau koos altijd voor zijn eigen krachten, waardoor ze als collectief sterker werden en de wereld wonnen.

Beste stam speler van w42: Ik zou graag een compliment aan heel Seau willen geven. Heel Seau was voor mij een goede stamspeler. Ik had vaak vraagtekens bij het maken van een massa, wie zou nu weer niet sturen. Ik denk dat bij alle massa's zeker 90% van de gevraagde hoeveelheden werden gestuurd, op de gevraagde tijden. Hierdoor hebben we veel massa's met een succes afgesloten. Zeker de rim spelers wil ik niet vergeten, die veel deff leverde voor de stam, maar ook altijd hun fakes en clears stuurde. Verder zijn er een hoop VV'ers geweest, DoI, Jasey als die zin had, Niek en Vincent. Deze mensen zijn ook van onmisbare waarde geweest voor Seau. Ik kan eigenlijk geen echte stamspeler aanwijzen, maar als ik moest kiezen ga ik voor Definition of Insanity.

De beste aanvaller van W42: Zoals ik al eerder zei, kijk ik dan vooral naar de vijand. Voor mij was Skrem een van de sterkste aanvallers van de tegenpartij. Ze vielen altijd aan op zwakke momenten en kwamen soms uit onverwachte hoeken. De beste aanvallers zijn voor mij dus Skremjiaar

De beste verdediger van W42: Hmm, deze gaat naar .Deathstroke. Benji stopte veel tijd in zijn defensieve werk en heeft vaak veel klappen gekregen met weinig OS. Hij heeft nooit 2000 clears gekregen, maar hij is ook nooit zo overstacked geweest als bijvoorbeeld Struggle. Het waren soms zware nachten met Benji als buur, maar hij heeft altijd met weinig dorpenverlies de dagen overleefd, chapeau.

Meest gezellige speler van w42: Hier kan ik geen oordeel over geven. Er zijn zoveel spelers waarmee ik graag nog een keer in de stam zou willen zitten. Het is super gezellig in de app-groep en ik heb ook zeker mooie tijden beleefd in de skype. Zeker de oude garde niet te vergeten, Roy, Tom, Perry, Benji, Noel, Yves & Patries. Ook de nieuwe spelers die meer de leiding gingen nemen, Jasey, Matthijs, Henry, Steven, Martin, Floris, Tim, Niek, Vincent en nog veel meer namen die ik vergeet. Het was gewoon altijd een goede sfeer. Naja Jasey en ik heb toch fikse ruzies gehad, maar ik vind het alsnog echt een toffe gozer. Kon altijd lachen met hem.

Grootste VV slet van w42: De grootste slet is sowieso Niek, of hij ook de grootste VV slet was, is de vraag. Ik moet eerlijk zeggen dat ik me daar niet mee bezig heb gehouden. DoI deed veel VV's maar die jongens waren met 4 mensen zonder leven en IChronic had maar één persoon zonder leven. Verder heb ik gewoon respect voor alle jongens die veel VV's hebben gedaan, ik ga hier dus niemand neerzetten. Zeker Vincent ook niet te vergeten, die ook veel VV's heeft gedraaid en soms zelfs ging farmen :eek:

Het grootste ego van W42: Jasey en mezelf nomineer ik hier maar. Aan andere de mening om het terecht of onterecht neer te schetsen, maar fuck yeah, wij hebben beide de wereld gewonnen bitches.

Beste leider van W42: Beste leider zijn de leiders van Rush en Seau. geweest die het collectief van |WAO| en Vitae met gemak wisten te stoppen. Rush heeft gebouwd van niks en een lachertje op de wereld, naar een wereldwinnende stam. Seau. heeft eigenlijk vanaf de start de wereld gedomineerd, zowel IG Game als buitengame. Hier heeft de leiding altijd ook een mooi aandeel in gehad. Ze hebben altijd hun beste beentje voor gezet en het klopte allemaal.

Slechtste leider van W42: Sven, Luuk & Jannes zijn wel echt de grootste drama leiders hoor. Sven die zijn stam op zo'n manier benadeeld. Jannes die maar dacht de wereld te gaan willen, maar eigenlijk niet wist dat zijn leden al maanden naar een andere stam zochten en Luuk die altijd zo heilig van overtuigd was dat hij zo goed was. Altijd serieus P&P voeren, op zijn bek gaan, en een beetje als grappenmaker op het AF komen. Je bent en blijft een lachertje Luuk.

Mooiste speler naam van W42: Grommende Tijgers

Mooiste stam naam van W42: Seau.

Beste P&P'er: Ik vond Jasey altijd een van de beste P&P'ers, alleen ook Roald mag er zijn. Roald die altijd politiek correct wilde reageren en Jasey die de tegenstander gewoon gelijk maakte met de grond. Het was gewoon heerlijk om te lezen.

Slechtste P&P'er: Jannes.

Favoriete forumposter: Floris

Dikste wannabe op het W42 AF: Sweehx

Dikste wannabe van W42(IG): Sweehx, More Women Right, intern na intern na intern

Mooiste profiel foto spelers W42: Grommende Tijgers

Mooiste profiel foto stammen W42: Seau

Welke speler was voor jou de grootste verassing: Ik vind toch wel Global Knowledge de verassing van de wereld. Had eigenlijk verwacht dat het net zo'n lulletje in de categorie Maick was, alleen die gozer valt me reuze mee. Dat was voor mij dan de verrassing voor de wereld.

Grootste stabber van W42: Jannes, die zijn eigen stam zo benadeeld.

Mooiste actie van W42: Het berichtje dat de wereld tot zijn einde kwam.

Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald: Het opgeven van Vitae, omdat ze Seau niet meer aankonden.

Slechtste verliezer van W42: Luuk

Beste/Grootste Botter van W42: Seau, die zijn namelijk niet gebannd.

Grootste blunder van W42: Die was van Trigger, om |WAO| te joinen.

Met wie wil je een volgende wereld draaien: Geheel Seau, met niemand problemen en trigger.

Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien: Ik zie iedereen graag terug, alleen de meeste niet aan mijn zijde.

Welke speler verdient het meeste respect: Martin, hij is een toppertje!
 

DeletedUser73696

Guest
Eerlijk gezegd ben ik wel benieuwd naar de beargumentatie hiervan.

Eerst ga je stoer doen en probeer je je als grote jongen op het Af te profileren. Vervolgens faalt je gehele stam, waar jij ook toe behoort en onderdeel van bent. Daarna ga je als een grappenmaker en clown op het AF zitten. Dat noem ik nog is eens slechte verliezer.
 

DeletedUser

Guest
Zal ik MWR Seau laten leaven. Zou een goede grap zijn. Dan maak ik mijn wannabe reputatie waar.
 

DeletedUser68570

Guest
Zal ik MWR Seau laten leaven. Zou een goede grap zijn. Dan maak ik mijn wannabe reputatie waar.

"Slechtste verliezer: 'Anne' ". There, fixed that for yah :).

Oh en thanks voor de nominaties Mike, zowel namens mij als de rest van (oud) Rush :).
 
Bovenaan