Einde van W43

DeletedUser75798

Guest
SoB heeft 1 stackwall gehad toen de spelers erop geen tijd genoeg hadden, dat klopt. Voor de rest denk ik niet dat je TBR correcte info aangaf...
 

DeletedUser34772

Guest
SoB heeft 1 stackwall gehad toen de spelers erop geen tijd genoeg hadden, dat klopt. Voor de rest denk ik niet dat je TBR correcte info aangaf...

Dat weet ik wel zeker, aangezien ik zelf front had met Debitum en Cerebral, en die rapportjes dus vaak van mij kwamen.

Verder toen ja, en later bij Dominum was het gelijkaardig.
 

DeletedUser75798

Guest
Dominum is een zaak waar wij geen zicht op hadden. Het ging mij vooral om het punt dat ze gemiddeld 10 dorpjes staan hadden, wat zeker niet kon. We hadden toen een deff tekort waardoor het onmogelijk was om die fronten zo zwaar te stacken. ;)
 
Reactiescore
1.075
Als ik het me goed herinner jouw oude accountje :) Maar ik twijfel tussen dat of Calbero.
Steff heeft wel degelijk gespeeld, echter niet zo lang en zowel jij als Jordi waren toen al gestopt inderdad.

late game heb ik even gespeeld nog in break ja, maar heb ook een poos anoniem gespeeld mid game, in de periode met Eiland nog :p
 

DeletedUser34772

Guest
Dominum is een zaak waar wij geen zicht op hadden. Het ging mij vooral om het punt dat ze gemiddeld 10 dorpjes staan hadden, wat zeker niet kon. We hadden toen een deff tekort waardoor het onmogelijk was om die fronten zo zwaar te stacken. ;)

Ik kan je verzekeren dat er hier dorpen met 12 def stonden. Misschien dat jullie daarom een deftekort hadden.
 

DeletedUser75798

Guest
Ik weet hoe de stacks in het westen & ver in het oosten zaten, maar over de middengang was er een algemeen defftekort. Kan goed zijn dat bepaalde spelers daarin een aandeel gehad hebben. Maar er zaten ook zwaar misplaatste stacks tussen, waardoor veel deff verloren is gegaan.
 
Reactiescore
1.015
Dat weet ik wel zeker, aangezien ik zelf front had met Debitum en Cerebral, en die rapportjes dus vaak van mij kwamen.

Verder toen ja, en later bij Dominum was het gelijkaardig.

Ja, Dominum werd gestacked bijna hoofdzakelijk door SoB. Stonden 200tal defs in van SoB en zo'n dikke 100 van paar anderen. Over het algemeen werden de 1ste linies 10-5 gestackt, maar omdat er door de blitz 8-9 dorpen achter de linies verloren ging werd het acc. redelijk gelijkmatig gestackt, varierend van 3 (heel ver) tot 5 (normaal) of 7 (afgelegen). Soms eens 8 of 9. Stonden toen stacks op de helft van het account.
 

DeletedUser54299

Guest
CA stond gewoon heel dik, net zoals killiB overigens.

Killb had niet eens zoveel stamdeff nodig, maar heeft gewoon uitstekend zijn deff verdeeld en geschoven.

Het hielp overigens ook niet dat de fakes op NK obvious als wat waren, en dat we die alsnog allemaal met eigen deff konden stacken (op achterland en 3 frontdorpjes na --> dodge)
 

DeletedUser63354

Guest
Killb heeft gewoon lange tijd ongestacked gestaan hoor, zelfde geldt voor alle westaccounts.
CA heeft gewoon een dikke defwall gekregen omdat het account frontte met 3 spelers van Finity, waarvan er 2 elke nacht online waren. Debitum zelfde nadat er een blitz was geweest. Waren logische zetten.
 
Reactiescore
1.075
nee het zijn geen logische zetten, we moeten onze fronten leegzetten en op nachtblitzen wachten.
 

DeletedUser34772

Guest
Ik heb niet gezegd dat het niet logisch was, enkel dat het dom is om w18 als "stackwereld" te bestempelen terwijl je pronkt met je winst hier.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Killb had niet eens zoveel stamdeff nodig, maar heeft gewoon uitstekend zijn deff verdeeld en geschoven.

Het hielp overigens ook niet dat de fakes op NK obvious als wat waren, en dat we die alsnog allemaal met eigen deff konden stacken (op achterland en 3 frontdorpjes na --> dodge)
De laatste keer dat ik deze bullshit gelezen heb was van King Ringo. Zegt genoeg lijkt me.
Ik heb niet gezegd dat het niet logisch was, enkel dat het dom is om w18 als "stackwereld" te bestempelen terwijl je pronkt met je winst hier.

Er stonden maar 2 accounts op w18 even dik gestacked als bijna alle accounts hier. ;)
 
Reactiescore
1.089
Reactiescore
973

DeletedUser71655

Guest
Tot het moment dat die betrapt werd op veeltallig botgebruik natuurlijk

Kan je echt niets beters verzinnen joh?:D

Ik daag je uit om eens een wereld zonder je vast groepje gaat spelen en zonder 350 co's en kom dan nog maar eens zeggen dat je zo'n topper bent.

Wat is dat nou weer voor bullshit, je speelt met mensen die je fijn vind als co's of je bent zo actief dat je het alleen af kan.
Maar hé, je ligt tegen ons aan op w47, en ik ben oprecht benieuwd hoe jij het daar gaat doen.
Jij bent zelfs nog in het voordeel want je hebt wat vriendjes die je van deff voor zien, en wij vallen solo aan.

Dus nu is je uitgelezen kans om jezelf te bewijzen.
Ik denk dat ik de uitkomst van onze blitz al weet.:D



haha man w18 was een gewone stackwereld, vergeet niet dat ikzelf ook w18 heb gespeeld?

hoe kan ik nou gefaald hebben op CL8, leg me dat even uit plz?
w34 was ben ik idd gefaald door de ban die ik kreeg, w19 ben ik gefaald ook jou beste vriend martijn die me gestabbed heeft. dus kan je het een faal noemen?:rolleyes:
w37 lag ik maanden onder vuur, beetje vreemd om te zeggen dat ik geen hol heb gedaan?
w22 heb je idd geen idee van, en w36 heb ik zelfs maar 2 dagen gespeeld ofzo.
dus nogmaals wil ik je vragen om eerst onderzoek te doen vooraleer je met conclusies komt, alweer... bovenal doe ik het allemaal zonder botgebruik, wat we van jou niet kunnen zeggen natuurlijk.

Je hebt 0 bewijs over Laurens zijn botgebruik, en sowieso mag jij echt niet praten over botgebruik omdat jij ze zelf ook in bezit hebt (gehad).
Verder wordt steeds hetzelfde zinnetje wat afgezaagd.

Laat zien hoe noob Laurens wel niet is, en own hem op w47, zo moeilijk kan dat niet zijn als ik jou zo hoor?

Nog durven zeggen dat het merendeel van Finity geen bots gebruikte terwijl de helft van die stam geband was, en dan ook nog allemaal frontaccounts :D

Het merendeel bedoelt hij de spelers mee, dus niet de accounts. Ik denk dat er wel een 50-60 mensen in Finity 'speelden' en bij lange na niet de helft heeft gebruik gemaakt van een bot, ik denk zelfs dat het aantal max op 10 staat.

Wanneer had Satraps dat? Toen Jessey met Ithy eraan frontte dan?

Ja, stond wel 5 linies gestacked oid, en nog het voor elkaar krijgen dorpen te verliezen.:D

Steff had de vv, dus viel enigszins te voorspellen

SoB heeft 1 stackwall gehad toen de spelers erop geen tijd genoeg hadden, dat klopt. Voor de rest denk ik niet dat je TBR correcte info aangaf...

SoB heeft ook maar een korte tijd front gehad, en juist in die tijd stond er een dikke deffwall.
Verder was CA wel degelijk een deffwall, Debitum precies hetzelfde, en zelfs dominum was een dikke deffwall waar wel 300-350deffs in stond. Daar was geen doorkomen aan, dus nog wat achterland dorpjes van dominum gepakt om front met SoB te maken, en zoals verwacht voelde hij de bui al hangen en heeft hij al zijn deff teruggehaald, waardoor ik dominum makkelijker kon op edelen.

Ja, Dominum werd gestacked bijna hoofdzakelijk door SoB. Stonden 200tal defs in van SoB en zo'n dikke 100 van paar anderen. Over het algemeen werden de 1ste linies 10-5 gestackt, maar omdat er door de blitz 8-9 dorpen achter de linies verloren ging werd het acc. redelijk gelijkmatig gestackt, varierend van 3 (heel ver) tot 5 (normaal) of 7 (afgelegen). Soms eens 8 of 9. Stonden toen stacks op de helft van het account.

Eerste linie stond allemaal 12, daarachter nog wat 10 met een paar verdwaalde 7 deff stacks

Killb heeft gewoon lange tijd ongestacked gestaan hoor, zelfde geldt voor alle westaccounts.
CA heeft gewoon een dikke defwall gekregen omdat het account frontte met 3 spelers van Finity, waarvan er 2 elke nacht online waren. Debitum zelfde nadat er een blitz was geweest. Waren logische zetten.

Vraag ik me toch wel af waar KillB die 3-4 linies 5-6deff stacks vandaan gehaald heeft.

De deffwalls waren ook wel nodig op CA sowieso, de andere accounts echter heb ik er mijn twijfels bij.
Maargoed de deff was er ook wel nadat FTB-cookiesoldier-nighthunterz en consorten de oostelijke rimstam wat accies heeft plat gekata'd hé:D
En als klap op de vuurpijl het BG schap met ROVI, moet er nog steeds om lachen joh.:D
 

DeletedUser75798

Guest
Die BG met ROVI heeft ons wel degelijk een redelijke steun geboden ;)
 
Bovenaan