Jouw favoriete wereld-instellingen?

DeletedUser5114

Guest
........
Waarom zou je ooit een mijlpaal wereld, in de begin van de Zomervakantie starten???????
En dan nog wel onder het motto dat deze goed ingepland moet zijn omdat die een non PA wereld wordt, wat een onzin hier bereik je juist het tegenovergestelde mee dat er nog minder mensen starten.
 

DeletedUser69389

Guest
De kans hierop is vrij klein. Gezien dit voornamelijk een non PA wereld wordt moet deze wel goed ingepland worden tussen andere werelden, en dit zal niet tegen het einde van de vakantie zijn, maar eerder aan het begin ervan.

De zoveelste blunder van Innogames. Het is jullie eigen schuld dat jullie werelden zo kort achter elkaar plannen...
 

Deleted User - 487694086

Guest
Idd, paar weekjes afwezigheid moet gewoon makkelijk op te vangen zijn.
 
Reactiescore
1.075
ook gewoon logisch dat ze geen mijlpaalwereld gaan starten waar alle hoop op gevestigd is wanneer 3/4e van de tw.nl community terug naar school moet
 
Reactiescore
30
Is gewoon niet logisch hoor. Maar Innogames is er ook niet bij gebaat dat veel mensen die wereld gaan spelen, dus ja... Voor mensen die weer met bakken met co's moeten gaan spelen valt het wel op te vangen ja, maar een wereld als dit zou ook veel oldschool mensen moeten aantrekken die alleen of met 2 mensen willen spelen (en dan praat ik niet zozeer over mezelf). Daarnaast is starten op een wereld veel makkelijker als je naar school moet dan vroeg in de vakantie.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
RIP w50.
 
Reactiescore
254
Hoezo RIP? Zijn ook zat mensen die al werken en dus niet naar school gaan waardoor het hun niet bijzonder veel uitmaakt wanneer de wereld start (tenzij ze weg gaan op vakantie). Of mensen zoals Jurriën/Vanquisher. die de start juist liever in hun vakantie hebben omdat ze juist dan meer tijd hebben.

Iedereen heeft z'n voorkeuren en het is vrij lastig om iedereen tevreden te stellen. Voor mij bijvoorbeeld maakt het geen donder uit wanneer de wereld start. Ik werk deze zomer door en ga niet op vakantie (en met mij vast nog meerdere die niet meer schoolgaand zijn) en dus maakt het geen verschil wanneer de start komt.

Ik kan eveneens de mensen die de start NA de schoolvakanties willen hebben begrijpen hoor. Die hebben hun vakantie volgeboekt staan met vakantie(s), festivals en andere bezigheden waardoor hun tijd voor TW juist vermindert. Dan ben je simpelweg gewoon verplicht om of met meer co's dan je in principe zou willen te starten of later een start te maken.

Het is gewoon verdomde lastig het iedereen naar hun zin te maken. :p
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Voor mij wel. Ik heb als het mooi weer is betere dingen te doen dan achter m'n computer te zitten.

Maar goed, zoals je zelf zegt: ieder z'n eigen ding.
 

DeletedUser73972

Guest
Voor mij wel. Ik heb als het mooi weer is betere dingen te doen dan achter m'n computer te zitten.

Maar goed, zoals je zelf zegt: ieder z'n eigen ding.

Ach, voor die 10 dagen in de hele vakantie dat het een beetje goed weer is in België en Nederland :p Ik had hem ook liever na de herexamens gehad, maarja lieve start van juli dan ipv start augustus, dan kan ik de eerste maand tenminste een beetje deftig starten .
 
Reactiescore
30
Het gaat ook om de meerderheid he. Kan me niet voorstellen dat de meerderheid van de mensen de hele start willen doen in de vakantie. Daarbij heb ik nog even de aankondigingen van de eerdere normale werelden doorgekeken; ik kwam er géén één tegen die aan het begin of midden in de vakantie begon. Vroegste die ik tegenkwam was 10 juni, laatste in de laatste week van augustus dacht ik.
 
Reactiescore
1.018
Nja op zich wel apart dat het nu wel zo uit zou komen dan... Gezien ze ~om de drie maanden een nieuwe wereld starten
 

DeletedUser67880

Guest
Heb veel zitten lezen de laatste 2dagen en ik kom hier op uit voor wereld 50, ik heb bij sommige dingen meerdere mogelijkheden gezet om een iets betere discussie te hebben.
Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 200% (2)
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: (1)


•Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Inactief
- Ridder/Standbeeld: inactief
- Bonusdorpen: Actief
- Kerk en geloof: Inactief
- Burgerwacht: Geactiveerd, 20 burgerwachters per boerderijlevel; tot level 25; deactivatie vanaf 2 dorpen.
- Prestaties: Ja
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): Groeien mee tot 4.000 punten
- Edelmanproductie: pakketjes
- Technologieën: Simpel
- Beginnersbescherming: 7 dagen
- Beginnersbescherming ratio: 1:3 (tot 30dagen nadat bb is afgelopen)

•Instellingen:
- Nachtmodus: van 23:00 tot 08:00 uur
- Startdirectie kiezen: Actief
- Aanvalstiming: tot op 1milliseconde nauwkeurig
- Minimum troepen per aanval: 1% van de dorpspunten
- Edelmannen looplimiet: 77 velden


•Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden: Dominantie de stam die de 70% dominantie behaalt en deze kan vasthouden voor 90 dagen wint
- Ledenlimiet Stam: 40
- Vlaggen: Gedeactiveerd
- Limieten op vakantievervanging: Meer dan 60 dagen in de afgelopen 120 dagen
- Aantal barbarendorpen per speler: 4**
- Aantal bonusdorpen per speler: 1**


•Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdhalveringen:Geactiveerd
- Direct afbouwen: Geactiveerd
- Bouwkostreductie: Geactiveerd
- +20% productie: Geactiveerd
- Ruilen met de handelaar:Geactiveerd
- Premium Beurs: Gedeactiveerd of activatie als de wereld al 3weken bezig is*

* Dit geeft de mensen die geen tientallen €€ op overschot hebben nog een kans om te winnen.

** De wereld wordt groter en nieuwelingen zullen zich veel minder snel 'slecht' voelen en ze zullen dus ook langer blijven spelen.


Misschien voor wereld 50 redelijk veel bb en beginnen met 2 level 4dorpen.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Hmm. Ben het niet helemaal eens met de vorige instellingen geposte instellingen. Veels te lange nachtbonus (van 9u, dat is bijna 40% van de hele dag). Erg grote bb's, in combinatie met pakketten zal dat waarschijnlijk dan een bb edel wereld worden. Zeker als er zoveel barbaren per speler komen.
Verder, op 1 ms kunnen timen? Edeltreinen van 3 ms? Lijkt me geen goed plan.. Denk dat het niet eens uitleg nodig heeft. :D

Pakketten is op zich prima. Ik zou wel goedkoop terugbouwen van edelmannen aanlaten, omdat het anders toch te lastig wordt voor nieuwere spelers.

Beginnersbescherming ratio uit.

En persoonlijke voorkeur: kerk aan. Maar daar zullen weinig mensen het met me eens zijn.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan