Einde van W43

DeletedUser72857

Guest
Secuela rechtgezet met Laurens terwijl ik vooraf zei niet aanwezig te zijn die week, daarna is het weer verkloot. Daarna overgestapt op Il Vigilante waar ik mijn aandeel had. Daarvoor met Secuela tegenstander na tegenstander genobled.;)

Daar verbloem je je prestaties wel erg he?

Je spamde dingen nog vol terwijl de vervanging die wij aanbrachten zelf verzopen en niet werd gekickt terwijl jij vrolijk op het AF aan het posten was, in de stamchat aan het posten was. Als hij dan aangaf (weet niet meer of het yorick of nicky was) dat hij weg was of iets dergelijks dan was jij plots ook verdwenen. Wat heb je verder dan op il vigilante gedaan dan?
Van ervoor kan ik me ook niets noemenswaardig herinneren.

Begin nu niet van dat ik zelf niets meer dan jij presteerde want dat klopt, ik ga dat hier dan ook niet vermelden (in tegenstelling tot jij). Je geeft aan dat je niet kon, zorg dan voor deftige vervanging. Zo is het altijd makkelijk je gebreken te verbergen als je gewoon gaat lopen als het moeilijk gaat.
 
Reactiescore
1.075
Al die verliezen dan?:rolleyes: Ohja die waren ingecalculeerd.:eek:

misschien als je een beetje meer onderzoek deed en niet overal begint te spelen wanneer anderen het vuile werk hebben opgeknapt zou je weten wat er bedoeld werd met de 'ingecalculeerde" verliezen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
ik bedoel maar dat jij w37 en w43 verloren hebt en ik niet?
en w34 heb ik me perfect staande gehouden en begon ik zelfs (als enige speler binnen choice) winsten te boeken, dus je punt?

Wat boeien wereldwinsten? Ik heb W5, W2, W16,W18 enz gewonnen. Is dat jouw meetpaal om over succes te praten? Zwak en triest is het eigenlijk..

Heb je perfect staande gehouden.. Haha. :D
 
Reactiescore
1.075
Wat boeien wereldwinsten? Ik heb W5, W2, W16,W18 enz gewonnen. Is dat jouw meetpaal om over succes te praten? Zwak en triest is het eigenlijk..

Heb je perfect staande gehouden.. Haha. :D

heb je überhaupt w34 gespeeld, want je weet duidelijk niet waarover je praat :p
 

DeletedUser69389

Guest
Daar verbloem je je prestaties wel erg he?

Je spamde dingen nog vol terwijl de vervanging die wij aanbrachten zelf verzopen en niet werd gekickt terwijl jij vrolijk op het AF aan het posten was, in de stamchat aan het posten was. Als hij dan aangaf (weet niet meer of het yorick of nicky was) dat hij weg was of iets dergelijks dan was jij plots ook verdwenen. Wat heb je verder dan op il vigilante gedaan dan?
Van ervoor kan ik me ook niets noemenswaardig herinneren.

Begin nu niet van dat ik zelf niets meer dan jij presteerde want dat klopt, ik ga dat hier dan ook niet vermelden (in tegenstelling tot jij). Je geeft aan dat je niet kon, zorg dan voor deftige vervanging. Zo is het altijd makkelijk je gebreken te verbergen als je gewoon gaat lopen als het moeilijk gaat.

Hoevaak moet ik nog op deze leugens reageren? Het is niet de eerste keer dat je ermee komt en ook zeker niet de eerste keer dat ik het dan van repliek dien.

Ik gaf aan dat ik niet kon ja en mijn team zei wel te kunnen, dus hoezo moet ik dan voor vervanging zorgen als ik hoor dat alles in orde komt? Het bleek blijkbaar niet in orde en toen heb ik er een dagje voor gezeten en het acc redelijk in fatsoen gebracht door recaps te plaatsen en dorpen terug te pakken en een linie op te werpen met advies van Laurens. Dan wordt er gezegd dat ze het nu wel zouden redden en deffen, maar wanneer dat niet gedaan moet zou ik dan weer alles moeten oplossen? Daarnaast heb ik niet alles lopen onderspammen op het AF en skypechat, maar was ik in de boeken. Ja af en toe even een pauze van een paar minuten whoehoe.:rolleyes:

Dat jij niets kunt herinneren van hetgeen ik heb gedaan op classic 8 wijt ik aan selectief geheugenverlies. Accounts als Kapseljd en Salty Bullzack niet uit zichzelf aangepakt en heb ik daarin het voortouw genomen en dus het account stutten en waarbij het toen ook nagenoeg niets verloor aan Noblesse Oblige. Daarna op Il Vigilante heb ik Laurens, Bjarne en Jurrien ondersteun in het deffen en aanvallen van Noblesse Oblige.
 

DeletedUser72857

Guest
Hoevaak moet ik nog op deze leugens reageren? Het is niet de eerste keer dat je ermee komt en ook zeker niet de eerste keer dat ik het dan van repliek dien.

Ik gaf aan dat ik niet kon ja en mijn team zei wel te kunnen, dus hoezo moet ik dan voor vervanging zorgen als ik hoor dat alles in orde komt? Het bleek blijkbaar niet in orde en toen heb ik er een dagje voor gezeten en het acc redelijk in fatsoen gebracht door recaps te plaatsen en dorpen terug te pakken en een linie op te werpen met advies van Laurens. Dan wordt er gezegd dat ze het nu wel zouden redden en deffen, maar wanneer dat niet gedaan moet zou ik dan weer alles moeten oplossen? Daarnaast heb ik niet alles lopen onderspammen op het AF en skypechat, maar was ik in de boeken. Ja af en toe even een pauze van een paar minuten whoehoe.:rolleyes:

Dan is dit woord tegen woord, daar kan ik weinig meer over melden. Echter kreeg ik wel berichten dat mensen het niet begrepen dat je wel de grote jan aant uithangen was in de chats maar niet logde. Als je merkt dat het account niet loopt (dorpen verlies en dergelijk) dan is het wel je taak om voor jou account vervanging te zoeken maar goed verantwoordelijkheidszin heb je alleen als er ergens wat eer op te strijken valt.

Dat jij niets kunt herinneren van hetgeen ik heb gedaan op classic 8 wijt ik aan selectief geheugenverlies. Accounts als Kapseljd en Salty Bullzack niet uit zichzelf aangepakt en heb ik daarin het voortouw genomen en dus het account stutten en waarbij het toen ook nagenoeg niets verloor aan Noblesse Oblige. Daarna op Il Vigilante heb ik Laurens, Bjarne en Jurrien ondersteun in het deffen en aanvallen van Noblesse Oblige.

Het is een schande dat je uberhaupt nog iets verloor aan nobless, zo een overmacht qua stam. Alle credits voor howlin berno en yoeri natuurlijk.
 
Reactiescore
660
Ik wil niet vervelend overkomen en al zeker niet de alwetende robbeke, maar secuela was wel een faal account. Wie er nu verantwoordelijk voor was weet ik niet meer.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
heb je überhaupt w34 gespeeld, want je weet duidelijk niet waarover je praat :p
Ik heb toevallig w34 gespeeld ja, en hoor genoeg verhalen van o.a Jessey en andere w34 spelers. Die zullen allemaal niet toevallig de waarheid zijn hé Steff? Net zoals dat ik je beticht van botten op 37, en jij het glashard ontkent. Dit terwijl je het nog ten tijde van Story(?) tegen me zei dat je een bot had, je had zelfs een farmbot. Kneus.
Hihi. Ik speel al langer tw dan die bot bestaat. Dus jij wil zeggen dat al mijn prestaties door die bot gekomen zijn? Zoals ik al zei, ik weet dat jij die bot ook had, dat jij niet gepakt bent noem ik een klein gelukje. En wat het nog triester maakt, zelfs met een bot presteer jij nog steeds bizar weinig.

Zoals ik overigens al aangaf, zelfs met een bot die me tegenwerkt own ik jou nog steeds Steff. Op een classic dan, anders ga je nog stacken. :D
Het is een schande dat je uberhaupt nog iets verloor aan nobless, zo een overmacht qua stam. Alle credits voor howlin berno en yoeri natuurlijk.

We verloren ook niet zoveel aan Noblesse. Niet overdrijven Nathan. ;)
 
Reactiescore
1.075
Ik heb toevallig w34 gespeeld ja, en hoor genoeg verhalen van o.a Jessey en andere w34 spelers. Die zullen allemaal niet toevallig de waarheid zijn hé Steff? Net zoals dat ik je beticht van botten op 37, en jij het glashard ontkent. Dit terwijl je het nog ten tijde van Story(?) tegen me zei dat je een bot had, je had zelfs een farmbot. Kneus.
Hihi. Ik speel al langer tw dan die bot bestaat. Dus jij wil zeggen dat al mijn prestaties door die bot gekomen zijn? Zoals ik al zei, ik weet dat jij die bot ook had, dat jij niet gepakt bent noem ik een klein gelukje. En wat het nog triester maakt, zelfs met een bot presteer jij nog steeds bizar weinig.

Zoals ik overigens al aangaf, zelfs met een bot die me tegenwerkt own ik jou nog steeds Steff. Op een classic dan, anders ga je nog stacken. :D

als je w34 had gespeeld, wist je de details wel, dus beetje vreemd om weer met verhalen te komen waar je niets van weet (alweer).
Je mag me best betichten voor botgebruik, maar als ik een farmbot had, waarom heb ik dan de laatste maanden like 0 x gefarmd kost nochtans notime voor een bot aan te zetten veronderstel ik.
Vroeger was het nu eenmaal makkelijker een wereld te winnen zonder enige skills te hebben, wat je nu blijkbaar niet meer lukt :rolleyes::eek:
gelukkig ben je aan de kraag gevat voor je botgebruik of je had nog een aantal onterechte wereldwinsten kunnen nemen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Pardon? Vroeger was het makkelijker? Wat een teletubbie ben jij zeg.. Het is nu net makkelijker om een wereld te winnen dommerik. En ja, dat is niet mijn probleem. Je had hem, en dat je het hier ontkent vind ik zwak van je. Overigens speelde ik wel w34. Net tot aan de 'stab' van Wasps.. Maar toen speelde jij nog niet eens denk ik.. Dus wie heeft hier nou weinig wereldkennis?

Ik hoorde op w16 en w18 tot de beste spelers van de wereld, jij hoort nog niet eens tot de beste spelers van w43 joh. En natuurlijk heb ik helemaal geen skills Steff.. Winnaar twcup zonder scripts, zoals ik hierboven w16 en w18 al vermeldde.. Wie ben jij nou weer op tw? Een noob, die liegt over heel wat dingen en maar een zielig figuur is. Stamhopper, noob, stabber.. Tjonge jonge, wat een ellendig lijstje. Overigens deze classic ook gewonnen zonder bot oid. Onterechte wereldwinst? Je bedoelt zoals jouw wereldwinst om 37 waar je geen ruk hebt uitgevoerd of je wereldwinst op 43?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Ik schrijf IETS, nergens veel of massaal oid. Hoezo overdrijf ik dan?

We verloren ook "niets". Daardoor overdrijf je. Elk dorp dat we verloren aan Noblesse was aan het einde van de classic weer van ons. ;)
 
Bovenaan