Top/Flop stammen

DeletedUser

Guest
Wow, Seau bewijst maar weer eens dat ze niks anders zijn dan een of andere nooberig recruit to win stammetje #Zielig #Kansloos #WaarGaatHetHeen
 

DeletedUser51467

Guest
Op diplomatiek vlak heeft Seau met elke stam gedurende een tijdje wel een verband gesloten lijkt me. Maar op zich is het beter dat deze wereld zo snel mogelijk beëindigd wordt, want zoveel is er toch niet meer aan. Toch zal de helft van de stam niets aan de wereldwinst hebben toegevoegd. Aan de andere helft, goed gespeeld, jammer dat deze beloftevolle wereld zo abrupt geëindigd is.
 
Reactiescore
7.931
Seau heeft op diplomatiek vlak de ideale keuzes gemaakt, dat blijkt wel weer.

@lucky, graag gedaan #accountloos #geenwereldwinst
 

DeletedUser

Guest
Op diplomatiek vlak heeft Seau met elke stam gedurende een tijdje wel een verband gesloten lijkt me. Maar op zich is het beter dat deze wereld zo snel mogelijk beëindigd wordt, want zoveel is er toch niet meer aan. Toch zal de helft van de stam niets aan de wereldwinst hebben toegevoegd. Aan de andere helft, goed gespeeld, jammer dat deze beloftevolle wereld zo abrupt geëindigd is.

Denk je nou echt dat Seau in deze positie zou zijn zonder uitmuntende spelers als Wasmand, Innoto en Hakkertje?!?!! Ga maar eens een cursus tribalwars volgen jij!!!
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
#Seau4thewin#cool#preau's
 
Reactiescore
298
Denk je nou echt dat Seau in deze positie zou zijn zonder uitmuntende spelers als Wasmand, Innoto en Hakkertje?!?!! Ga maar eens een cursus tribalwars volgen jij!!!

Hakkertje vind ik anders een leuke gast die altijd actief heeft meegedaan en gedacht. Misschien geen genie, maar dat zijn er wel meerdere niet.

Die andere 2 ken ik niet.
 
Reactiescore
7.931
De ideale keuzes is wat mooi verwoord, ik zou eerder zeggen: de makkelijkste en veiligste keuzes.

Valt reuze mee. Samen tegen Vitae, WAO en SWAT wat ons een compleet front gaf, was verre van ideaal. Dat jullie het zelf hebben verpest is je eigen probleem geweest. Maar je moet niet aankomen zetten dat we de makkelijke weg hebben gekozen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser51467

Guest
Valt reuze mee. Samen tegen Vitae, WAO en SWAT wat ons een compleet front gaf, was verre van ideaal. Dat jullie het zelf hebben verneukt is je eigen probleem geweest. Maar je moet niet aankomen zetten dat we de makkelijke weg hebben gekozen.

Ik kom nu niet zeuren, maar als je realistisch bent weet je zelf ook wel dat je een redelijk makkelijke weg hebt gekozen. Ok, Vitae heeft het inderdaad ook zelf verneukt en ik zeg nergens dat jullie overwinning onverdiend is, integendeel.

Maar: een lange nap met Vitae en dan uiteindelijk een bg met de stammen net achter Vitae, geen idee waar WAO daar nog ergens tussen stond, maar de keuzes waren redelijk braaf. Een front met SWAT was nu ook niet meer zoveel waard en dan nog op het einde MWR rekruten toont de brave en gemakkelijke keuzes. Hiermee wil ik jullie prestatie niet afdoen en jullie hebben het verdiend, maar het kon natuurlijk met een heel stuk meer glans.
 

DeletedUser34772

Guest
Ja rush en NF erbij was spijtig maar logisch, maar MWR vond ik eigenlijk gewoon zwak. Een vluchter die overkomt van de vijand, vind ik gewoon nogal laag.
 

DeletedUser68570

Guest
Op diplomatiek vlak heeft Seau met elke stam gedurende een tijdje wel een verband gesloten lijkt me. Maar op zich is het beter dat deze wereld zo snel mogelijk beëindigd wordt, want zoveel is er toch niet meer aan. Toch zal de helft van de stam niets aan de wereldwinst hebben toegevoegd. Aan de andere helft, goed gespeeld, jammer dat deze beloftevolle wereld zo abrupt geëindigd is.

Speel jij eigenlijk nog op futile? Of heb je die naam gewoon uit je sig gehaald omdat je je schaamt voor het feit dat je deze wereld gefaald hebt?
 

DeletedUser68570

Guest
De ideale keuzes is wat mooi verwoord, ik zou eerder zeggen: de makkelijkste en veiligste keuzes.

De makkelijkste en veiligste keuzes waren botten, stabben, accounts op grijs gooien, huilen op zowel het AF als in game en je account afbreken omdat je weet dat je gefaald hebt, maar dan toch maar zoiets doet, zodat je hoopt enige waarde van de wereldwinst van de tegenstander af te halen. En dat terwijl de tegenstander gewoon op elk vlak beter was, ga wieberen gozert.
 

DeletedUser73195

Guest
Op diplomatiek vlak heeft Seau met elke stam gedurende een tijdje wel een verband gesloten lijkt me. Maar op zich is het beter dat deze wereld zo snel mogelijk beëindigd wordt, want zoveel is er toch niet meer aan. Toch zal de helft van de stam niets aan de wereldwinst hebben toegevoegd. Aan de andere helft, goed gespeeld, jammer dat deze beloftevolle wereld zo abrupt geëindigd is.

Ach, deze wereld was al lang en breed gespeeld en moreel geëindigd.

Ik kom nu niet zeuren, maar als je realistisch bent weet je zelf ook wel dat je een redelijk makkelijke weg hebt gekozen. Ok, Vitae heeft het inderdaad ook zelf verneukt en ik zeg nergens dat jullie overwinning onverdiend is, integendeel.

Maar: een lange nap met Vitae en dan uiteindelijk een bg met de stammen net achter Vitae, geen idee waar WAO daar nog ergens tussen stond, maar de keuzes waren redelijk braaf. Een front met SWAT was nu ook niet meer zoveel waard en dan nog op het einde MWR rekruten toont de brave en gemakkelijke keuzes. Hiermee wil ik jullie prestatie niet afdoen en jullie hebben het verdiend, maar het kon natuurlijk met een heel stuk meer glans.
Wij hebben destijds een NAP gehad met |WAO|, omdat we afgezien van t frontje met |WAO| over de hele linie front hadden met Vestri, Stuff en al die andere namen die ze destijds droegen. Later werd die oorlog deels gewonnen en hebben we de NAP met |WAO| opgeheven en daar lang tegen gevochten. Gedurende die oorlog splitte het overige stuk van Vestri zich bij andere stammen en een klein deel bleef bij elkaar, ook daartegen hebben we nog aardig lang gestreden. Op het moment dat de NAP met Vitae afgesproken werd hadden wij dus front met |WAO| en met SWAT. Vitae had front met Rush & ze hadden de rim nog niet volledig veiliggesteld. De enige NAP die we toen dus hadden werd opgeheven en wij gingen banden aan met Rush en Vitae ging het aan met |WAO|.

En even nuancerend gezegd, ik heb nooit, maar dan ook nooit, overwogen om het onszelf lastig te maken opdat de verliezers aan het einde van de wereld lovender zouden zijn over ons.:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser51467

Guest
Speel jij eigenlijk nog op futile? Of heb je die naam gewoon uit je sig gehaald omdat je je schaamt voor het feit dat je deze wereld gefaald hebt?

Ik geef even wat terechte kritiek en je gaat meteen in de tegenaanval. Je reactie toont meteen dat ik wel een stuk gelijk heb. Nee ik speel niet meer op Futile, account staat onder vv en de vv'er doet nog mooi werk met het account waarbij er geen dorpen worden afgebroken. Ik speel algemeen geen tw meer buiten w47 wat in de rim voor het plezier. Zoals ik al heb aangegeven, heb ik momenteel geen tijd om een serieus account te onderhouden. Ik schaam me totaal niet over w42 want ik zou nergens weten waar ik gefaald heb. Ben trots op de maanden dat ik op Digital Love heb gespeeld met fantastische medespelers. Futile Devices vind ik niet dat ik in mijn sig moet zetten als ik er maar een paar weken op heb gespeeld. Ik houd mijn sig beknopt.

De makkelijkste en veiligste keuzes waren botten, stabben, accounts op grijs gooien, huilen op zowel het AF als in game en je account afbreken omdat je weet dat je gefaald hebt, maar dan toch maar zoiets doet, zodat je hoopt enige waarde van de wereldwinst van de tegenstander af te halen. En dat terwijl de tegenstander gewoon op elk vlak beter was, ga wieberen gozert.

Met die dingen dat je zegt is dat de makkelijkste en veiligste keuze om de wereld te winnen? Ik denk het niet, je gaat dus compleet mijn punt voorbij. Dorpen afbreken ben ik zelf ook geen voorstander van, laat dat duidelijk zijn, maar het gaat momenteel om een heel andere discussie. Je hoeft me ook niet aan te spreken met gozert, dat laat de zwakte van je post zien. Je kan inderdaad nu erbij schrijven dat je een wereld hebt gewonnen, wees daar blij mee, maar daarvoor moet je niet opeens zo stoer doen. Op elk vlak beter is gewoon iets dat objectief niet waar is, Seau. heeft het gewoon beter uitgespeeld en de activiteit en mentaliteit behouden. Intrinsiek was Vitae de eerste maanden gewoon de beste stam van w42 zonder discussie. Het is de kracht van Seau. dat ze hun niveau hebben weten stand te houden.
 

DeletedUser51467

Guest
Ach, deze wereld was al lang en breed gespeeld en moreel geëindigd.


Wij hebben destijds een NAP gehad met |WAO|, omdat we afgezien van t frontje met |WAO| over de hele linie front hadden met Vestri, Stuff en al die andere namen die ze destijds droegen. Later werd die oorlog deels gewonnen en hebben we de NAP met |WAO| opgeheven en daar lang tegen gevochten. Gedurende die oorlog splitte het overige stuk van Vestri zich bij andere stammen en een klein deel bleef bij elkaar, ook daartegen hebben we nog aardig lang gestreden. Op het moment dat de NAP met Vitae afgesproken werd hadden wij dus front met |WAO| en met SWAT. Vitae had front met Rush & ze hadden de rim nog niet volledig veiliggesteld. De enige NAP die we toen dus hadden werd opgeheven en wij gingen banden aan met Rush en Vitae ging het aan met |WAO|.

En even nuancerend gezegd, ik heb nooit, maar dan ook nooit, overwogen om het onszelf lastig te maken opdat de verliezers aan het einde van de wereld lovender zouden zijn over ons.:p

Mooie uitleg inderdaad. Zelf snap ik wel dat je het de stam niet onnodig wilt lastig maken, maar toch is het jammer dat er zoveel diplomatieke betrekkingen waren. Hopelijk komt er ooit nog een eindpost vanuit jullie kant op het AF.
 

DeletedUser3435

Guest
Hahhaha, rot op joh.
Kwetsend om zoiets te horen van een gerespecteerde speler en stamgenoot... :rolleyes: Maar goed dat Vincent kwam, anders kreeg ANC elke nacht klappen terwijl het 'account perfect op orde stond'. Haha, wat was dat lachen zeg.
 
Reactiescore
1.164
Seau flop (massa)stam.
 

DeletedUser75339

Guest
Denk je nou echt dat Seau in deze positie zou zijn zonder uitmuntende spelers als Wasmand, Innoto en Hakkertje?!?!! Ga maar eens een cursus tribalwars volgen jij!!!

Seau heeft meer gehad aan jouw als vijandige leider dan aan bovenstaande spelers dat kan wel kloppen :D
 
Bovenaan