Top/Flop stammen

DeletedUser66129

Guest
Hou je wannabe leider in toom dan :) Aka le adviseur.

[2/05/2016 22:57:24] Matthii | Miaaauuw: zolang je de stacks maar terugtrekt indien die er zouden staan bij taod ben ik blij (kiss)
[2/05/2016 23:07:43] Matthii | Miaaauuw: eh maar btw, dat martijn je plots wou overhalen om te solli'en wist ik niet, was er niet zo per sé van gediend gezien we bij meow een richtlijn hebben om nooit zelf achter leden te gaan, vroeg me al af waarom die chat was gezien die blijkbaar niet op jullie aanvraag was :p

Dit is het laatste die ik erover zeg, martijn is enkel adviseur. Vanuit Mathi of Floris nooit een verzoek gekomen. Echter gedroeg martijn zich dusdanig als leiding, daarom de verwarring :)

Hoho Emile ik ben ook nog steeds leider he :mad:
 

DeletedUser73972

Guest
Philippe heeft je gevormd op classic :cool:

ni teveel hopen ehj, met ziin tactieken had ik al met iedereen bg aangegaan :eek:

Ik heb hem gescout op 37

stebber

Mijn stam heeft hem gerekt op 37

Nadat ze mij 5 keer wouden recruiten :bijl: maar tru :(

Wie zijn nu eigenlijk echt de leiders?

kijk eens op het stamproefiel van meow, staat er al een paar maanden zo :p

als Auri hem kan rekken kan iedereen het.

auri was eer toen al af gesmeten, topper dat het was :(
 
Reactiescore
2.303

DeletedUser5114

Guest
Dit is bullshit. TheOwner vroeg fakes voor op ThePunisher. Natuurlijk gaan wij geen fakes leveren wanneer hij vriendschappelijk tegen over TheOwner2 staat. Lijkt me logisch.
Hij zei dat hij niet wist hoe jullie relatie was. Omdat jij dorpen van hem gepakt had, en daarna niet meer met elkaar gesproken had. Om vervolgens alles ''door te spelen''. Beetje bizar. Volgende keer als je met een verwijt komt, dek je zelf wat beter in.

Om er toch nog even op in te gaan, ik had het inderdaad verkeerd begrepen over die massa, het ging er om dat jij/jullie vroegen als hij jullie zou helpen als er iets tussen ons zou gebeuren.

Pure Tears From Heaven. gisteren om 15:30 uur
Maar STEL wij zouden eens bonje krijgen met the owner2, zou je dan bereid zijn ons wat te helpen?
Ik had inderdaad eerst deze pm moeten aanvragen voordat ik deze reactie na dream team plaatste.

Dit dikgedrukte stukje is echt complete onzin, er is nog genoeg contact tussen the owner, en the owner2 geweest, en er is ook geen sprake van vijandigheid, ben wel benieuwd na die pm wisseling tussen jullie.
 
Reactiescore
1.892
Om er toch nog even op in te gaan, ik had het inderdaad verkeerd begrepen over die massa, het ging er om dat jij/jullie vroegen als hij jullie zou helpen als er iets tussen ons zou gebeuren.

Pure Tears From Heaven. gisteren om 15:30 uur
Maar STEL wij zouden eens bonje krijgen met the owner2, zou je dan bereid zijn ons wat te helpen?
Ik had inderdaad eerst deze pm moeten aanvragen voordat ik deze reactie na dream team plaatste.

Dit dikgedrukte stukje is echt complete onzin, er is nog genoeg contact tussen the owner, en the owner2 geweest, en er is ook geen sprake van vijandigheid, ben wel benieuwd na die pm wisseling tussen jullie.

the owner op 28.04. om 02:28 uur
ik weet er niks van ik ben ook maar net online en zie dat er nog een dorp word aangevallen maar daar komt mijn os ookal te laat voor ik zie het ook nu pas heb al naar de oorspronkelijke eigenaar een bericht gestuurd maar die ligt al te slapen dus zal er morgen pas meer over weten aangezien ik zelf niet weet wat er gaande is

grt peter

Pure Tears From Heaven. op 28.04. om 02:24 uur
Gezien je een dorp verliest aan hem?

☆ Jonathan | Pure Tears From Heaven.
_________________________________________
the owner op 28.04. om 02:23 uur
vanwaar deze vraag ?

grt peter

Pure Tears From Heaven. op 28.04. om 02:23 uur
Waren jij en The Owner2 geen vrienden?

☆ Jonathan | Pure Tears From Heaven.
_________________________________________
Toen er 8 dagen later gevraagd werd hoe jullie relatie was, zei hij;
the owner op 06.05. om 15:19 uur
dat ik het zelf niet meer weet heb hem niet meer gesproken sinds hij die dorpen nam
Ofwel, zo een onzin was het dus niet.
Definieer dan 'goed contact' eens voor me?
 

DeletedUser5114

Guest
Vindt het echt frappant dat hij dit zegt, er zijn nog genoeg pm's over en weer geweest tussen onze account's tussen de periode in dat de dorpjes zijn gepakt en eergisteren.
Waarbij ons account ook nog heel wat fakes er uit heeft gestuurd op the punisher voor theowner.

Ik moet zeggen dat ik niet de precieze reden ken waarom deze dorpjes zijn gepakt, en ook niet weet hoe dit communicatief verlopen is aangezien ik hier toen nog niet speelde en er ook geen pm's van terug te vinden zijn.
 
Reactiescore
1.892
Is het dan niet des te gekker dat je dergelijke uitspraken doet?
 

DeletedUser5114

Guest
Zoals ik al eerder aanhaalde was het fout van mij om die uitspraak te doen richting jou, zonder die pm aan te vragen.
En wil daar gerust aan toevoegen dat ik me beter moest inlezen wat er vooraf besproken is met theowner.

Waarom dat ik wel deze uitspraak deed is, omdat ik sinds ik hier speel al geregeld met theowner gepraat heb middels pm en dat de communicatie erg prettig verloopt.
Des te meer waarom het mij verbaasd dat hij dat zou zeggen, ik ben nu eigenlijk zelf ook wel benieuwd nu waarom die dorpen toen zijn gepakt en hoe dat communicatief verlopen is.
 
Reactiescore
1.892
Dat vroegen wij ons ook af, waar jij ons vervolgens op "afbrandt". Beetje hypocriet.
 
Reactiescore
1.892
Nadat Cona het aandroeg, zei jij dat het onzin was.
Ook bijvoorbeeld je beweringen IG, maar dat is inmiddels de wereld uit.
 

DeletedUser5114

Guest
Nadat Cona het aandroeg, zei jij dat het onzin was.
Ook bijvoorbeeld je beweringen IG, maar dat is inmiddels de wereld uit.

Ahh op die fiets, zoals ik net al zei het contact wat ik tussen the owner heb gehad was erg goed en kon het me ook niet inbeelden dat er sprake zou zijn van enige vijandigheid, of dat the owner zich ''genaaid'' zou voelen.
Neemt niet weg dat ik beter eerst op ''onderzoek'' uit moest gaan voordat ik het als onzin bestempelde.

*jouw

omgekeerde jannes jij

:( Ik wou dat ik kon zeggen dat het komt omdat ik dyslectisch ben, maar dan lieg ik, ik ben gewoon bedroevend slecht in grammatica/spelling.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan