Top/Flop spelers

Deleted User - 487834254

Guest
ik loop niet mee

En nee ik was niet die faalhaas van GameBreak , Want heb eerlijk gezegd geen kloot gedaan op dat account :)
 

Deleted User - 487834254

Guest
<3 tuurlijk Kayo

Nog altijd boos dat ik je ging edelen....
 

Deleted User - 487834254

Guest
Niet echt :)

Als jij mij een flater noemt van GamBreak lol , ik heb een weekje gefarmt en dan geleft :)
 

DeletedUser66944

Guest
inderdaad heb best al veel top spelers gezien op deze wereld, nu nog afwachten of het gewoon voor pp farmen is of effectief spelen ^^
 

Deleted User - 487834254

Guest
Tsja mss heb ik wel gefaald daar

Maar tegen dat TNP kwam stond ik er alleen voor , interne ruzie's :)

wat maakt het ook uit man
 

Deleted User - 487834254

Guest
Neen ik heb antwoord gegeven maar ik heb zin om erover te praten

Op W44 was ik in het begin 1 van de beste van mijn buurt en daardoor kon ik veel edelen maar ging ik veel te ver en daardoor had ik veel te groot cluster en Kwam ik tegen te nummer 1 te liggen die toch 1.5Miljoen punten groter was. En de stam had weinig tot geen deff. dus heb ik op mezelf proberen te gaan stacken maar ik wist dat het onbegonnen werk was. wat ik erop geleerd heb : Niet te ver uit elkaar gaan edelen.


Ik heb zelf ook nooit gezegd dat ik pro ben hoor.
voor sommige is het forum blijkbaar een plaats om mensen te gaan uitmaken en te kleineren
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.736
Het gaat al 9 jaar zo. Elkaar afbranden op het forum. Is nooit anders geweest.
 

DeletedUser76528

Guest
Neen ik heb antwoord gegeven maar ik heb zin om erover te praten

Op W44 was ik in het begin 1 van de beste van mijn buurt en daardoor kon ik veel edelen maar ging ik veel te ver en daardoor had ik veel te groot cluster en Kwam ik tegen te nummer 1 te liggen die toch 1.5Miljoen punten groter was. En de stam had weinig tot geen deff. dus heb ik op mezelf proberen te gaan stacken maar ik wist dat het onbegonnen werk was. wat ik erop geleerd heb : Niet te ver uit elkaar gaan edelen.


Ik heb zelf ook nooit gezegd dat ik pro ben hoor.
voor sommige is het forum blijkbaar een plaats om mensen te gaan uitmaken en te kleineren

Je kan in de meeste gevallen niet alles stacken hea! ;) , er zijn soms uitzonderingen uiteraard! :p
 
Bovenaan