Top/Flop stammen

DeletedUser73972

Guest
Een discussie verliezen en dan maar gaan roepen dat mensen happen en je niet serieus was, zielig zeg...
Verbeter me als dit niet klopt, jij speelt toch op edje?

ik mocht je verbeteren als het fout was he? het is fout.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
Ik ga echt niet de moeite nemen om op 5 (ex)engeltjes te reageren. Dat is mij echt teveel van het goede. Dat houd uiteraard niet in dat ik de discussie, in hoeverre je het bovenstaande als discussie kan bestempelen, verloren heb. Maar goed dat oordeel laat ik over aan de neutrale lezer ;)

Jammer dat je nou heel je tekst weg haalt waar je dus wel op 5 engeltjes reageerde, nu staat mijn reactie ook zo dom.

ik mocht je verbeteren als het fout was he? het is fout.

Oke fair enough, dan klopte de info die ik binnen kreeg niet. Thx
 
Reactiescore
1.853
Wil je het trouwens ook nog hebben over je maatjes van Decay? Die na het verliezen van een paar dorpjes aan EdjeRaketje per direct geinterned word?
De spelers op dit account waren al gestopt sinds Angels officieel gevallen is.

En de hond heeft het huiswerk opgegeten zeker? :rolleyes:
Komop kom toch eens met een beter excuus.
Een beter excuus? Eigenlijk vraag je nu van ons om hier een drogreden te geven aangezien er geen andere reden is dan de bovengenoemde.


Ik ga echt niet de moeite nemen om op 5 (ex)engeltjes te reageren. Dat is mij echt teveel van het goede. Dat houd uiteraard niet in dat ik de discussie verloren heb, in hoeverre je het bovenstaande als discussie kan bestempelen. Maar goed dat oordeel laat ik over aan de neutrale lezer ;)
Maar goed je kan me altijd via pm bereiken op Edje.
En jij sprak net over iets als kinderpolitiek? :D
 

DeletedUser67517

Guest
Als jij je eens bezig houdt om meer accounts te regelen voor een massa op TO2, wel lachwekkend dat je daarmee komt naar the owner :)

Dit is bullshit. TheOwner vroeg fakes voor op ThePunisher. Natuurlijk gaan wij geen fakes leveren wanneer hij vriendschappelijk tegen over TheOwner2 staat. Lijkt me logisch.
Hij zei dat hij niet wist hoe jullie relatie was. Omdat jij dorpen van hem gepakt had, en daarna niet meer met elkaar gesproken had. Om vervolgens alles ''door te spelen''. Beetje bizar. Volgende keer als je met een verwijt komt, dek je zelf wat beter in.
 

DeletedUser68372

Guest
Vooralsnog werkt het aardig, zo houden we het team ook erg actief, en valt de stam niet.
 

DeletedUser74267

Guest
Vooralsnog werkt het aardig, zo houden we het team ook erg actief, en valt de stam niet.

Is dit als sneer bedoelt of? :eek:

Dan zou de jaloezie wel echt heel diep zitten :eek:

Ik ga echt niet de moeite nemen om op 5 (ex)engeltjes te reageren. Dat is mij echt teveel van het goede. Dat houd uiteraard niet in dat ik de discussie, in hoeverre je het bovenstaande als discussie kan bestempelen, verloren heb. Maar goed dat oordeel laat ik over aan de neutrale lezer ;)

Is het alweer 1 april of wat? Je gaat niet de moeite nemen om te reageren, maar je hebt de discussie niet verloren? Je kan nog wat leren van Mikeeeeee, niet meer reageren is de beste manier om een discussie te winnen.
 

DeletedUser68372

Guest
Nee hoor ik constateer enkel dat ons leidingsteam en zijn adviseurs duidelijk goed werken. In tegenstelling tot andere stammen.
 

Deleted User - 487936070

Guest
Nu ben ik benieuwd welk leidersteam er momenteel niet goed functioneert. Ik hou van roddels :)
 

Deleted User - 487936070

Guest
Matjas is zo'n prutser dat je hem amper een leider kan noemen.
 

DeletedUser74267

Guest
Dat Angels uit elkaar gevallen is, mede door een 'falend' leidingsteam.
Daar waar er veel commentaar is op het leidingsteam van Meow, maar die stam er wel nog steeds staat.

Amen.

Waar zie jij "veel commentaar" op het leidingsteam van Meow?
 
Bovenaan