Mission Im'Meow'able

DeletedUser73972

Guest
heb me niet zo betrokken met de actie van fero, allicht was het een afleidingsmanoevre maar had hij vanzelfsprekend gehoopt hier en daar mss een dorpje mee te pikken, dat dit niet is gelukt mag geen hoofdzonde zijn als je weet dat we op een klein aantal dagen alweer 77-10 staan tegen de twr / tbr alliantie.

denken aan de fake massa van POK? nuja, mag je doen ook al vind ik dit totaal niet vergelijkbaar door de persoonlijke actie, effectieve dorpenwinst erdoor op andere fronten.

Zijde 1:
Stammen: Meow
Zijde 2:
Stammen: _TBR_, _TWR_

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 1,692
Kant 2: 2,035
Verschil: 343

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 77
Kant 2: 10
Verschil: 67

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 13,360,241
Kant 2: 14,677,199
Verschil: 1,316,958

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 726,646
Kant 2: 93,501
Verschil: 633,145

chart
 

DeletedUser73972

Guest
Hoppa, _TBR_ weer naar rang 2 geedeld door massa op Darkyr, ook een bedankje aan de mensen die op wang snee wang doormaaien !
 

DeletedUser73082

Guest
Niet alle credits pakken heb al 2 dorpen vandaag gepakt van chang Droit heeft zn aandeel!!!!!!!!
 
Reactiescore
254
Argwahn duidelijk MVP.
 

DeletedUser69389

Guest
Hoppa, _TBR_ weer naar rang 2 geedeld door massa op Darkyr, ook een bedankje aan de mensen die op wang snee wang doormaaien !

Ik ben blij dat het plan wat gemaakt is voor Darkyr al zo vlot al zo succesvol is, maar je haalt zo`n stam niet zomaar neer en dan ook mijn complimenten naar een ieder die hen aanpakt en dan zeker de hoek Droit Divin en Argwahn verdienen ook credits.
 
Reactiescore
1.148
Waar blijven onze credits??????
 
Reactiescore
1.148
Waar blijven jullie ge-edelde dorpen????? :p

Jongen, je gaat verstelt staan. Wij slaan toe op het juiste moment en delen de genade klap uit.
 
Reactiescore
2.303
Doe maar je broek weer aan!
 
Reactiescore
1.148
Reactiescore
2.303
En spionnen hebben we ook Martijn, wil ik maar zeggen!
 
Bovenaan