Stelling van de dag

Reactiescore
7.915
Denk dat zijn uitspraken vooral zijn om weer eens aandacht te trekken, heb zo'n hekel aan die familie West.
 
Reactiescore
3.524
Dus als iemand mij stuurt, yooo Madonna loopt rond 07:00 langs je huis. En ze wordt voor me huis neergeschoten, dan heb ik daar een aandeel in? Oke.

Waardeloze vergelijking. Ik haalde die PM maar aan als 1 van de 10 argumenten die een samenwerking bevestigen kan je ook reageren op het feit dat er OS van Seau in die 'mb' zijn dorpen stonden? Of dat DS zelf zegt dat hij het slaafje van Vulkaan is?
Dat pm verkeer is maar een kleine bevestiging op al derest. Weer komisch dat je enkel daarop in gaat.
 
Reactiescore
3.524
Wat heeft dat te maken met een CF dan?

Dit is dus precies de reden waarom ik dat niet met jouw wou bespreken zoals Niek wou maar ik weigerde. Jij bent veel te simpel om dergelijke dingen te snappen. Ga nog maar wat inschattingsfoutjes maken en hou jezelf erbuiten :boer:
 

DeletedUser

Guest
Nieuwe stelling: De beer van Zwolle is het beste nomadenaccount dat tribalwars sinds een lange tijd heeft.
 

Deleted User - 40808

Guest
Nieuwe stelling: Vitae behaald de magische grens van 100miljoen punten
 

DeletedUser76272

Guest
Ja doe gertje er gwn bij anders, dan zijn jullie er al bijna.
 
Reactiescore
3.524
Stelling van de dag: Zou Roald mij nog altijd een puntengeiler vinden na al die maanden toen hij mij voor het eerst 2 posten zag doen en ik toevallig nummer 1 stond. Hij trok meteen een oordeel dat ik een puntengeiler was. En mijn stelling is dus, zou hij dat nog altijd denken na al die maanden? :D
 
Reactiescore
3.524
Ja, internen is nog steeds het enige wat je kan.

De vraag is ben je als je internt een puntengeiler? Mijn antwoord is al nee. Volgende vraag, internde ik graag? Mijn antwoord is nee. Volgende vraag, Was ik het die internde of mijn medespelers en hield ik me bezig met de stamzaken? Het antwoord is ja.

I rest my case :eek:
 
Bovenaan