[Speeltopic] #243 Weerwolven van Woestijnerdam

  • Topicstarter Deleted User - 2265087
  • Startdatum

DeletedUser38451

Guest
Raar dat Mylove niet de instellingem heeft gelezen. Verdacht?
 
Reactiescore
770
Raar dat Mylove niet de instellingem heeft gelezen. Verdacht?

Ik heb die ook niet gelezen mensen zijn druk in de weer ze gaan door de dag met de snelheid van een frisbee :wink:

DZ
 
Reactiescore
167
Succes allemaal :)

Mijn stem gaat ook naar BI want hij heeft inderdaad vorig potje erg goed gespeeld
 

DeletedUser77103

Guest
Wat heeft BI gedaan, dat hij opeens als een goede speler wordt gezien? Hij is altijd zeer impulsief en zit naar mijn mening vaak verkeerd, niet bepaald iemand die je als BM wilt hebben.....

Zoals al uitgelegd bij mijn BM-stem, was BI de held van vorig potje en zat hij met al zijn verdenkingen op dag 2 of 3 al helemaal juist op de wolven. Dat vind ik toch wel heel erg knap werk en daarom verdient hij de stemmen die hij krijgt imo wel dit potje.
 
Reactiescore
1.015
Wat heeft BI gedaan, dat hij opeens als een goede speler wordt gezien? Hij is altijd zeer impulsief en zit naar mijn mening vaak verkeerd, niet bepaald iemand die je als BM wilt hebben.....

Ik kan zeker impulsief zijn, ook buiten WvW. Daar kan ik je dus gelijk in geven, maar dat ik met mijn mening vaak verkeerd zit, zeker de laatste tijd, mag je me wel eens uitleggen?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser74005

Guest
Zoals al uitgelegd bij mijn BM-stem, was BI de held van vorig potje en zat hij met al zijn verdenkingen op dag 2 of 3 al helemaal juist op de wolven. Dat vind ik toch wel heel erg knap werk en daarom verdient hij de stemmen die hij krijgt imo wel dit potje.

Dus omdat hij 1 potje goed zit, is hij gelijk een briljante wvwer? Vind het niet bepaald logisch om iemand bm te maken, die pas nog zich bijna uitschreef, omdat niemand in wilde zien dat hij een goedje was..

Ik kan zeker impulsief zijn, ook buiten WvW. Daar kan ik je dus gelijk in geven, maar dat ik met mijn mening vaak verkeerd zit, zeker de laatste tijd, mag je me wel eens uitleggen?

Je oneindige tunnelvisies... De potjes die ik met je gespeeld heb, tunnelde je vaak op 1 persoon en noemde je iedereen dom, die niet met je meeging.
 
Reactiescore
1.015
Je oneindige tunnelvisies... De potjes die ik met je gespeeld heb, tunnelde je vaak op 1 persoon en noemde je iedereen dom, die niet met je meeging.

Dit is zichtbaar overdrijven om te pogen je gelijk te krijgen. Vroeger wisselde ik minder van stem, maar dat betekent niet dat ik tunnel ;). Waarom ben je zo fel tegen me? Ik zou haast denken dat ik angst bespeur.
 
Reactiescore
1.015
Meteen al gaan counteren is nooit een goed teken BI.

Het is maar wat je counteren wil noemen, Marwo. Als ik daadwerkelijk counter, merk je het wel. Waarom is dat trouwens nooit een goed teken? Ik doe het geregeld en heb in het verleden al meermaals aangegeven het graag te doen als ik er reden toe zie.
 

DeletedUser73098

Guest
Dus omdat hij 1 potje goed zit, is hij gelijk een briljante wvwer? Vind het niet bepaald logisch om iemand bm te maken, die pas nog zich bijna uitschreef, omdat niemand in wilde zien dat hij een goedje was..



Je oneindige tunnelvisies... De potjes die ik met je gespeeld heb, tunnelde je vaak op 1 persoon en noemde je iedereen dom, die niet met je meeging.

Wie zou jij dan aanraden om tot BM te stemmen, en waarom? In jou geval dus, om welke redenen denk je dat Stalov een goede bm zou zijn? Als ik voor een BM stem stem ik meestal op iemand die het goed deed / me positief opviel in de vorige potjes.


Ik stem WILLEM

wie of wat is willem?
 

Deleted User - 2265087

Guest
Mededeling

Ik was nog vergeten in de instellingen te zetten dat het verboden is om een post met daarin een stem te wijzigen of te verwijderen.
Posts zonder een stem mogen worden gewijzigd, maar niet worden verwijderd.

Als iemand toch een post wijzigt, en je ziet dat toevallig, en je hebt een screen, meld het dan bij mij. Dan krijg je eerst een waarschuwing. De tweede keer val je gewoon dood. Maar ik neem aan dat dat niet nodig is:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan