Wereld 47; Lintjesregen

DeletedUser67517

Guest
Lintjesregen - Wereld 47 - 2016
Vandaag is er in Nederland weer een dag waar koninklijke onderscheidingen worden uitgedeeld. In de volksmond ook wel de lintjesregen genoemd.
Een korte uitleg over de ''Lintjesregen'' voor de Belgen en Nederlandse dombo's.


Een koninklijke onderscheiding (in de volksmond ook informeel een lintje genoemd) is in Nederland een symbolische erkenning voor persoonlijke, bijzondere verdiensten voor de samenleving. Het kan in beginsel aan iedere Nederlander worden toegekend. Ook buitenlandse onderdanen komen voor een aantal koninklijke onderscheidingen in aanmerking. Sommige onderscheidingen maken deel uit van een ridderorde, andere zijn zelfstandige kruisen en medailles.

De vraag
Aangezien wij als TribalWars-spelers en Forumtrollers nauwelijks in aanmerking komen voor zo'n koninklijke onderscheiding, zullen we het moeten doen met een virtuele onderscheiding voor het werk dat we in de community gestopt hebben.
Denk hierbij aan; Hulp met VV's, Het maken van goede topics, constructieve bijdragen op het Algemeen Forum, het 'opleiden' van noobs of een constructieve bijdragen in je stam/omgeving.



Regels
Iedereen mag zijn of haar lintje geven aan iemand anders. Waarvan hij/zij denkt dat diegene dit verdient. Echter zitten er wel regels aan verbonden.
Zo moet er bij elke uitreiking een goede onderbouwing zijn om te voorkomen dat het een kontenlikregen wordt en er een categorie toegekend kan worden aan het uitreiken van de onderscheiding
Daarnaast moeten zowel spelersnaam in game,de stam en het forum account vernoemt worden.
Dit zodat iedereen weet over wie we het hebben, en er Maandag 2 Mei een uitslag bekend kan worden gemaakt met daarin de spelers met de meeste onderscheidingen, de stam met de meeste onderscheidingen.
Er zijn 3 onderscheidingen waarop gerated gaat worden.

1. Onderscheiding op basis van het forumoptreden
(Meest geliefde forumposter)

2. Onderscheiding op basis van optreden binnen de stam.

(Tactisch sterk, VV's, opzetten van offensieven, opzetten van bepaalde structuren)

3. Onderscheiding op basis van optreden voor de Wereld 47 community.
(Opleiden van mensen, Veel van geleerd, andere inzichten of is lief voor iedereen)

Elke onderscheiding mag individueel 1 keer uitgereikt worden. Dit betekend dat je alle drie de onderscheidingen maar 1 keer mag 'invullen'



Onderscheidingen
Elke onderscheiding dient goed geformuleerd te worden! Niet onderbouwde onderscheidingen worden niet meegenomen in de stand/uitslag!


Succes!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser67517

Guest
Uitslag - 2 Mei 2016.


Onderscheidingen op basis van optreden op het Algemeen forum
(Meest geliefde forumposter)
1... -... Punten
2.... -... Punten
3.... -... Punten
4.... -... Punten
5.... -... Punten

Onderscheidingen op basis van optreden binnen de stam

(Tactisch sterk, VV's, opzetten van offensieven, opzetten van bepaalde structuren)
1... -... Punten
2.... -... Punten
3.... -... Punten
4.... -... Punten
5.... -... Punten


Onderscheidingen op basis van optreden binnen de Wereld 47 Community
(Opleiden van mensen, Veel van geleerd, andere inzichten of is lief voor iedereen)
1... -... Punten
2.... -... Punten
3.... -... Punten
4.... -... Punten
5.... -... Punten

Onderscheidingen per stam
(Algemeen, alle punten worden hier in gestopt)
1... -... Punten
2.... -... Punten
3.... -... Punten
4.... -... Punten
5.... -... Punten​
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Top idee.

Mijn lintje gaat uit naar een persoon waar ik erg veel respect voor kan opbrengen. Een persoon die gekend staat als een prachtvoorbeeld van hoe een stamspeler er uit zou moeten zien. Hij draait VVs van mensen in nood, hij accepteert ze, bovendien vráágt hij soms zelfs om een VV van iemand te doen. Nacht na nacht is hij te vinden achter een scherm, met de ene hand houdt hij een mok lauwe chocomelk vast, met de andere streelt hij zachtjes over zijn kin terwijl er in zijn hersenen allemaal gedachten vormen die zijn stam de overwinning zouden kunnen schenken. Wanneer de stam smeekt om een leidinggevend persoon, smacht naar iemand die de touwtjes in handen neemt, dan doet hij twee grote stappen naar voren en neemt die zware, tergende rol op zich. Het is geweten dat uit zijn brein een niet te stoppen stroom aan tactische meesterzetten vloeit, zo fluistert men weleens dat hij TribalWars ziet als een schaakspel, waarbij hij als Koning eigenhandig de tegenstander schaakmat zet. Elke degelijke strategie is bedacht door deze speler, echter schoof hij deze niet meteen naar voren, om de anderen toch een kans te geven. Zodra hij inlogt op Skype, wordt er meteen in elke Skypechat zijn naam gescandeerd, een minuut lang, onafgebroken en soms zelfs in drukletters. Uit meerdere bronnen vernam ik dat mensen die hem aanspraken op skype zich bovendien als verlicht voelden, alsof een enkele openbaring aan zijn excellentie genoeg was om hun levens zin te geven. Bij deze gaat mijn lintje naar mijn held; Ambrose. Moge gij nog lang leven.
 

DeletedUser71618

Guest
Dave - Krondor28.

In de startfase al dusdanig sociaal dat hij toekomstige tegenstanders spelonderdelen uitlegde en ze leerde snipen e.d.; daarnaast een ontzettend trouwe speler die welwillende spelers aan de hand wil nemen en naar een hoger niveau en stam wil brengen, mits ze daarvoor open staan en dat laten zien. Beste voorbeeld; Arulenus Rusticus, nu een stamgenoot.

Topgast! Bij deze een onderscheiding voor je optreden binnen de w47 community!
 

DeletedUser34772

Guest
Was je dronken toen je dit maakte of heb je zelfs dat excuus niet?
 

DeletedUser67517

Guest
Nondejus. Kan je eindelijk je virtuele waardering gesprek uitspreken
 
Reactiescore
499
Ik vind het wel leuk hoor, Cona <3
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
1. Onderscheiding op basis van het forumoptreden(Meest geliefde forumposter): Amber Heard
 

DeletedUser36954

Guest
2. Onderscheiding op basis van optreden binnen de stam.
(Tactisch sterk, VV's, opzetten van offensieven, opzetten van bepaalde structuren): Lord Ghost Whisperer

Voor het eindeloze werk in psycho. Je onvoorstelbare inzet, flexibiliteit, vriendschap en vooral DOORZETTINGSVERMOGEN. Altijd bereid om mensen van uitleg te voorzien, ook al moet je het voor de 1000e keer uitleggen. Altijd jezelf wegcijferen voor de stam. Ook als je geen waardering krijgt. Niet in de laatste plaats de vele vele VELE vv's die je draait.

Niet alleen je werkwijze en inzet in Psycho heeft mijn uiterste respect, ook het feit dat je je kop niet laat hangen bij herhaaldelijke persoonlijke beledigingen op dit AF naar jou toe. Ik zal ongetwijfeld niet alles gelezen hebben waarvan sommigen vinden 'dat je dit op jezelf afroept', maar I am with you my friend....


(Bjarne: verdient alleen al de hoogste nominatie, is alleen buiten w47 dus..., om het feit dat hij mede verantwoordelijk en bepalend is geweest voor het feit dat wij allemaal het nr1 logo rechtsboven hebben staan van de internationale TW cup!)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74005

Guest
Ik vind dat Cona een lintje moet krijgen. Zijn inzet voor dit forum mag weleens beloond worden!!
 

DeletedUser

Guest
Bij deze een nominatie voor Jannes voor alle mogelijke opties. Jannes is love, Jannes is life.
 

DeletedUser73972

Guest
hmmmm ik heb zo een gevoel dat dit idee niet echt aanslaat, misschien de marketingstrategie veranderen?
 
Bovenaan