Mission Im'Meow'able

Reactiescore
1.853
Hij zegt toch ook enkel wat over de omvang en niet over de inhoud?
 

DeletedUser5114

Guest
Zo'n grote aanval was het geen eens.
Meer fakes dan iets anders, buiten dat is 20 dorpen verliezen als nog veel te veel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
263
Hij zegt toch ook enkel wat over de omvang en niet over de inhoud?

Inhoudelijk kan je op twee manieren interpreteren. Inhoudelijk over hoe de aanval in mekaar zit, gebruik je edel clears, split je je treintjes etc.
Of inhoudelijk in de zin van hoe groot is de aanval, doen we dit kleinschalig of halen we er verschillende partijen bij :p
 

DeletedUser74267

Guest
Kom met cijfers dan, kunnen wij mooi oordelen over de "inhoud" :D.
 

DeletedUser73972

Guest
Kom met cijfers dan, kunnen wij mooi oordelen over de "inhoud" :D.

en waarom zouden wij ook maar een flappie geven om jouw interpretatie over de inhoud :eek:

qua incs zal de aanval wel rond de 1000 hebben gezeten, maar ik bijvoorbeeld heb veel fakes gestuurd en maar enkele clears ( minder dan 5) en ik denk dat dat wel een beetje kenmerkend is voor de rest ook. Preciese getallen moet je niet hebben vind ik, als dat is waarvoor je vraagt :p
 

DeletedUser69389

Guest
Kan tegenwoordig niemand meer fatsoenlijk verdedigen.:( De gemeenschappelijke aanvallers op ons target is al bijna groter dan de verdediger van het target.
 

DeletedUser74267

Guest
en waarom zouden wij ook maar een flappie geven om jouw interpretatie over de inhoud :eek:

qua incs zal de aanval wel rond de 1000 hebben gezeten, maar ik bijvoorbeeld heb veel fakes gestuurd en maar enkele clears ( minder dan 5) en ik denk dat dat wel een beetje kenmerkend is voor de rest ook. Preciese getallen moet je niet hebben vind ik, als dat is waarvoor je vraagt :p

Wij als lezers moeten wel een "flappie geven" om jullie 20 dorpjes winst, maar onze interpretatie over de inhoud van deze massa boeit verder niks? Dat zou jullie wel goed uitkomen als hij niet bepaald geslaagd was :eek:

Het zou je dan ook wel sieren als je je vervolgens niet alsnog genoodzaakt voelt om mijn vraag te beantwoorden, in hoeverre die in ieder geval een juist beeld schetst van de waarheid. Ik neem trouwens aan dat de massa 22 april was? Dan zou ik toch niet zeggen dat veel fakes/weinig clears kenmerkend was voor de verdediger die Darkyr heeft mogen ontvangen :p
 

DeletedUser73972

Guest
Die flappie was als troll bedoeld, maar niet duidelijk, my bad. Vandaar ook flappie ipv een ander woord :p

Denk dat ik me in de daaropvolgende alinea verduidelijk wat ik wel echt bedoel
 
Reactiescore
1.853
Inhoudelijk kan je op twee manieren interpreteren. Inhoudelijk over hoe de aanval in mekaar zit, gebruik je edel clears, split je je treintjes etc.
Of inhoudelijk in de zin van hoe groot is de aanval, doen we dit kleinschalig of halen we er verschillende partijen bij :p
Ik hoop dat dit niet serieus gemeend is? Die laatste uitleg over de interpretatie van inhoudelijk is irrelevant gezien de poster waar we op reageerden (Jippybow), geen Meow-lid is. Hij had dus niks te maken met 'halen we verschillende partijen erbij' of 'doen we dit kleinschalig'. Ook ging het in dit geval helemaal niet over de inhoud, daar kwam jij mee aan. Het enige wat Jippiboy zei was; "mag ook wel voor zon grote aanval". Jij begint daarna over het inhoudelijke gedeelte, wat helemaal niet aan de orde was.

Zo'n grote aanval was het geen eens.
Meer fakes dan iets anders, buiten dat is 20 dorpen verliezen als nog veel te veel.
Oh juist, vandaar dat VVDD al op 700k stond om 12:12 op de dag van jullie 'niet-grote-aanval'. Hoeveel dorpen er in dit geval zijn gepakt is niet relevant. Daaruit valt namelijk niet direct op te maken hoe groot het offensief was, maar eerder de kwaliteit van het offensief of de kwaliteiten van de deffer. Maar net hoe je het wilt bekijken.

en waarom zouden wij ook maar een flappie geven om jouw interpretatie over de inhoud :eek:

qua incs zal de aanval wel rond de 1000 hebben gezeten, maar ik bijvoorbeeld heb veel fakes gestuurd en maar enkele clears ( minder dan 5) en ik denk dat dat wel een beetje kenmerkend is voor de rest ook. Preciese getallen moet je niet hebben vind ik, als dat is waarvoor je vraagt :p
Misschien omdat jullie zo ongeveer elke grootschalige aanval hier uitgebreid op het forum beschrijven? Dan zal je er wel meer dan 'een flappie' om geven.
 

DeletedUser5114

Guest
Oh juist, vandaar dat VVDD al op 700k stond om 12:12 op de dag van jullie 'niet-grote-aanval'. Hoeveel dorpen er in dit geval zijn gepakt is niet relevant. Daaruit valt namelijk niet direct op te maken hoe groot het offensief was, maar eerder de kwaliteit van het offensief of de kwaliteiten van de deffer. Maar net hoe je het wilt bekijken.

Wat ik er van meegekregen had dacht ik dat het wel mee viel, 700k VVDD om 12:12 is toch wel een grotere aanval dan dat ik aannam.
Dat het niet relevant is hoeveel dorpen er is verloren, dat vermelde ik enkel omdat jipiboy1 het kennelijk normaal vond dat er 20 dorpen verloren werden ''mag ook wel voor zon grote aanval''
 

DeletedUser73972

Guest
Misschien omdat jullie zo ongeveer elke grootschalige aanval hier uitgebreid op het forum beschrijven? Dan zal je er wel meer dan 'een flappie' om geven.

Die flappie was als troll bedoeld, maar niet duidelijk, my bad. Vandaar ook flappie ipv een ander woord :p

Denk dat ik me in de daaropvolgende alinea verduidelijk wat ik wel echt bedoel

Hier heb ik het over die eerste zin :p

Oh juist, vandaar dat VVDD al op 700k stond om 12:12 op de dag van jullie 'niet-grote-aanval'. Hoeveel dorpen er in dit geval zijn gepakt is niet relevant. Daaruit valt namelijk niet direct op te maken hoe groot het offensief was, maar eerder de kwaliteit van het offensief of de kwaliteiten van de deffer. Maar net hoe je het wilt bekijken.

Darkyr stond over zijn hele front enkele rijen diep gestacked, er is dus bijna geen enkele clear heelhuids teruggekeerd van stamgenoten. In totaal schat ik 700k eenheden als 70 clears (is maar een schatting)... Is 70 dan zo'n ongelooflijk grote massa als je weet dat alles geblocked werd?

Het was een gewone stamactie waar elk account hoogstens hier en daar een cleartje gaven, en voor de rest veel fakes, met EB en xyro die natuurlijk wél voluit gingen.

Als je dat een enorm grote actie vindt oké, dan is het een grote actie, maar hebben we gewoon andere interpretaties van wat dat nu precies is, en dat is niet verboden denk ik.

Bij wat in mijn ogen een grote actie/stammassa is, loopt iedereen van de stam met 30/50% van zijn clears op zijn minst naar target x.

-Maar opnieuw, daarom is jouw interpretatie nog niet fout-
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74267

Guest
Die flappie was als troll bedoeld, maar niet duidelijk, my bad. Vandaar ook flappie ipv een ander woord :p

Denk dat ik me in de daaropvolgende alinea verduidelijk wat ik wel echt bedoel

Meer vraag ik niet van je :D.

Hier heb ik het over die eerste zin :p



Darkyr stond over zijn hele front enkele rijen diep gestacked, er is dus bijna geen enkele clear heelhuids teruggekeerd van stamgenoten. In totaal schat ik 700k eenheden als 70 clears (is maar een schatting)... Is 70 dan zo'n ongelooflijk grote massa als je weet dat alles geblocked werd?

Het was een gewone stamactie waar elk account hoogstens hier en daar een cleartje gaven, en voor de rest veel fakes, met EB en xyro die natuurlijk wél voluit gingen.

Als je dat een enorm grote actie vindt oké, dan is het een grote actie, maar hebben we gewoon andere interpretaties van wat dat nu precies is, en dat is niet verboden denk ik.

Bij wat in mijn ogen een grote actie/stammassa is, loopt iedereen van de stam met 30/50% van zijn clears op zijn minst naar target x.

-Maar opnieuw, daarom is jouw interpretatie nog niet fout-

Hoe je het ook draait of keert, Darkyr heeft (één van de?) hoogste verdedigers op 47 gehaald door Meow's massa. Grootschalig lijkt me best toepasselijk :p
 

DeletedUser73972

Guest
Meer vraag ik niet van je :D.

Alstublieft >3


Hoe je het ook draait of keert, Darkyr heeft (één van de?) hoogste verdedigers op 47 gehaald door Meow's massa. Grootschalig lijkt me best toepasselijk :p

de eerste persoon die een clear blockte had de hoogste deffer van de dag tot dan toe, is dat een reden om het grootschalig te noemen? (wereld is nog vroeg --> 1 van de hoogste vvdd's hoeft niets te zeggen).

Er zijn gewoon nog niet echt grote massas geweest vind ik, maar ik voel in mijn voorspellende botje dat die langs meerdere kanten op het punt staan om te beginnen, en dan zal ik van grootschalig spreken, wanneer de verslagen tegenstanders ook wss al ruim boven het anderhalf miljoen gaan, als een target goed gestacked staat zelfs al boven de 2 of 3 miljoen.

denk dat dat niet draaiien of keren is hoe ik het wil, maar gewoon zeggen wat ik groot vind, en in deze fase ruim onder de 100 stamclears blijven vind ik niet grootschalig, denk dat ik daar ook niet veel meer over te zeggen heb, dus als je wil mag jij het laatste woord :)
 
Reactiescore
1.853
Dan spreek je enkel nog over 70 geblockte nukes. Nooit een keer dat alle nukes zijn geblockt. Ofwel er zijn meer dan 70 nukes verzonden.
 

DeletedUser73972

Guest
Dan spreek je enkel nog over 70 geblockte nukes. Nooit een keer dat alle nukes zijn geblockt. Ofwel er zijn meer dan 70 nukes verzonden.

Darkyr stond over zijn hele front enkele rijen diep gestacked, er is dus bijna geen enkele clear heelhuids teruggekeerd van stamgenoten. In totaal schat ik 700k eenheden als 70 clears (is maar een schatting)... Is 70 dan zo'n ongelooflijk grote massa als je weet dat alles geblocked werd?

Quoten telt niet als antwoord, hah!
 
Reactiescore
1.853
Ik geloof zeker niet dat 'alle' 70 nukes geblockt zijn. Stuur rapportjes maar naar Pure Tears.
 
Bovenaan