Mission Im'Meow'able

DeletedUser

Guest
Ik vond Matthi zijn samenvatting daarentegen wel sterk. Begreep precies wat weskimow te vertellen had.
 

DeletedUser73972

Guest
zal 1 van volgender dagen hier een klein tekstje van minder dan een volledige post typen om even de oorlog te verplaatsen van ebaw naar tbr, hoeven we geen nieuw topic te maken he nu we op darkyr aan het flappen zijn :eek:
 
Reactiescore
2.062
ik wacht in spanning af:cool:
 

DeletedUser73972

Guest
Meow Wars: Chapter _TBR_
maxresdefault.jpg

A Victory For The Catnip-Empire
16 dagen heeft de oorlog met E.Baw geduurd. In deze oorlog wist Meow een ware blitzkrieg uit te oefenen op het slecht voorbereidde E.Baw: De dorpen vielen bij de bosjes, de mensen van E.Baw kreunden onder de immense druk die de katjes non-stop op hun uitoefenden. Kreunen, en al vrij snel breken natuurlijk. Over de hele lijn werden de accounts Ridiculous, timmiepvdb, The Boondock Saints, darksummenors, Ashlaf, Noxxorion, Stitch143 (gedeeltelijk) een enorm plezier gedaan door ze naar de casual te sturen waar het ook leuk is naar het schijnt. Als Meow zijnde kunnen we hier tevreden over terug kijken, met een eindresultaat van 167 dorpen nettowinst... De katjes hebben de smaak te pakken en zijn op zoek naar nieuw bloed

(in deze spoiler nog een paar screentjes van de interessante statistieken van de oorlog)
f1b67cd45ceae7a2f05b796ea7ff058f.png

18d27e42f848eede246a5dcefd2988d4.png

27286a4c3a7b5f057e553903d86c6e78.png

Er moet toch 1 stam zijn die de leden van gevallen stammen opneemt (*Kuch* _TBR_ *Kuch*)
Al snel konden de overige leden van E.Baw een toevluchtsoord zoeken: _TBR_: Deze stam ging een fusie aan met het gevallen .R en het gevallen E.Baw. 2 gevallen stammen erbij rekruteren, kan dat zelfs vraag je je af? Jazeker! _TBR_ flikte het en heeft zo front gekregen met alle andere stammen die er toe doen op W47, met name Angels, Psycho & Meow. Ze hebben ons wél in 1 keer de kans gegeven om de landsgrenzen van Katalonië verder uit te breiden gezien wij sinds vandaag in oorlog zijn getreden met _TBR_ onder de naam 'Verwelkte roosjes x' gezien ze moeten beseffen dat waar ze ook naartoe lopen, we hen komen halen. Vandaag vond de eerste massa op darkyr gedaan & zoals jullie hier al wel op het AF hebben zien passeren gaan we gewoon in E.Baw stijl door met genadeloos bashen op ons front. Even de statistiekjes erbij halen om dit paragraafje af te sluiten:

Zijde 1:
Stammen: Meow
Zijde 2:
Spelers: Darkyr

Timeframe: Laatste 24 uur

Totale overnames:

Kant 1: 40
Kant 2: 2
Verschil: 38

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 13
Kant 2: 0
Verschil: 13

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 354,055
Kant 2: 11,562
Verschil: 342,493

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 122,067
Kant 2: 0
Verschil: 122,067

chart
Succeswoordje
Bij deze wensen wij _TBR_ en _TWR_ een leuke oorlog toe waar we wederom hopen dat de kata's langs beide kanten achterwege kunnen gelaten worden (niet zoals E.Baw vorige x) en wensen wij jullie ook een leuke tijd toe met verdedigen & eventueel een tegenaanvalletje (devil). We hopen op een leuke strijd met minder runners dan in E.Baw, dat kan onze ervaring van W47 enkel leuker maken & moge de beste winnen!

Kaartje (niet speciaal bewerkt, sorry):
4b8f3be30f726310d4158a58301dd2a5.png


Nog spotprentje om af te sluiten natuurlijk (gisteren reeds gepost, er zullen er wel meerdere volgen :D):
nxwtxvxelwdoj.png

Vanaf nu zal dit topic dus gelden als een topic voor de oorlog Meow vs _TBR_ en _TWR_
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487936070

Guest
Kunnen we rupelsoldaten aub een ip ban geven? Wat een arrogante lul eersteklas is dat zeg
 
Reactiescore
2.062
succes tbr:bijl:
 

DeletedUser73972

Guest
Eerste massaatje gedaan op Darkyr, gelukkig voor hem stond hij lijnen diep gestacked (vrij gek), anders was bye bye darkyr geweest :p Credits aan Expensive Brain & Xyroptus. 20-0, dat vraagt om een ronde 2 :D

Zijde 1:
Stammen: Meow
Zijde 2:
Spelers: Darkyr

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 323
Kant 2: 11
Verschil: 312

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 20
Kant 2: 0
Verschil: 20

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 2,438,866
Kant 2: 92,071
Verschil: 2,346,795

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 187,995
Kant 2: 0
Verschil: 187,995

chart
 
Reactiescore
263
Alleen jammer dat na mate ze meer dorpen verloorde, ze de VV hebben afgegeven aan Der Eisbär.
Het account word bespeeld door 4 man dus ik betwijfel of dat komt door tijd gebrek... :rolleyes:

Wij zijn in ieder geval tevreden met het behaalde resultaat :D
 

DeletedUser73972

Guest
Mwa, ik zou liever zelf deffen als ik tijd heb, maar ik kan best begrijpen dat iemand zijn vv geeft aan iemand van de stam die beter kan deffen wanneer hij niet zelfzeker genoeg is :p
-zegt wel wat over hoe team darkyr dan zou deffen moesten ze niet onder vv staan-
 

DeletedUser55838

Guest
Alleen jammer dat na mate ze meer dorpen verloorde, ze de VV hebben afgegeven aan Der Eisbär.
Het account word bespeeld door 4 man dus ik betwijfel of dat komt door tijd gebrek... :rolleyes:

Wij zijn in ieder geval tevreden met het behaalde resultaat :D

sterke verhalen vertellen
win je niet mee hoor.
 
Bovenaan