Mission Im'Meow'able

DeletedUser73972

Guest
Dus ik moet uit deze dingen op maken dat jullie nog steeds achter hem staan. Duidelijk een andere gedachten gang als jullie almachtige leiding van Meow. Best raar dat er eigenlijk geen enkel Meow lid op het AF zit buiten de leiding. :cool:

1. Martijn is geen leiding, net zoals anderen die hier posten

2. Voor jou stam zou het beter zijn als enkel de leiding zou posten, of beter gezegd, jij niet :p Denk dat +- iedereen van Angels een degelijke post in mekaar kan zetten op jou na.
 

DeletedUser75236

Guest
1. Ja wij staan achter hem tot er bewezen wordt dat hij inderdaad de regels brak, met de informatie die wij hebben is dit geen zekerheid.

2. Wij zijn inderdaad Almachtig

3. Klink en klare onzin, om als voorbeeld het Wist-je-kat forum maar aan te halen, dat is geen leiding, verder posten er zat mensen uit Meow, dat jij die AF namen niet kent is wat anders hea.

Zoveel onzin in 1 post heb ik nog nooit gezien :D

1. Stel TW-team banned hem. Dan sta je momenteel achter een speler die dit spel misbruikt.

2. Almachtig? Let it come. Vergeet niet dat je straks 300 edels verliest "moest" er een ban komen.

3. Onzin, inderdaad. Ik merk 3 Meow spelers op en 2 leiders. Van die 3 Meow spelers zit er ookal 1 in de leiding chat. Vraag me af wat de toenmalige Red stam van dit alles vind.
 
Reactiescore
254
Waar heb je het over vent? Wij hebben duidelijk aangegeven dat met de informatie die wij hebben, wij niet zijn overtuigd van deze beschuldigingen. En wij dus ook wachten op het team.

Rustig aan jongen... wordt de frustratie je even iets te veel?
 

DeletedUser69389

Guest
Zoveel onzin in 1 post heb ik nog nooit gezien :D

1. Stel TW-team banned hem. Dan sta je momenteel achter een speler die dit spel misbruikt.

2. Almachtig? Let it come. Vergeet niet dat je straks 300 edels verliest "moest" er een ban komen.

3. Onzin, inderdaad. Ik merk 3 Meow spelers op en 2 leiders. Van die 3 Meow spelers zit er ookal 1 in de leiding chat. Vraag me af wat de toenmalige Red stam van dit alles vind.

Wanneer het uit het onderzoek blijkt dat de desbetreffende spelers schuldig zijn dan beschouw ik dat ook als zodanig. Intern heb ik ook al mijn mening gegeven over het hele gebeuren en wat ikzelf zou doen/willen indien hier sprake van zou zijn. Het lijkt mij logisch dat we het onderzoek afwachten en daaruit onze conclusies trekken.

Ikzelf maak onderdeel uit van het oude Red en Red en Meow zijn volkomen in elkaar gevlochten gedurende de tijd sinds de fusie en daarvoor al eigenlijk.
 

DeletedUser68372

Guest
Zoveel onzin in 1 post heb ik nog nooit gezien :D

1. Stel TW-team banned hem. Dan sta je momenteel achter een speler die dit spel misbruikt.

2. Almachtig? Let it come. Vergeet niet dat je straks 300 edels verliest "moest" er een ban komen.

3. Onzin, inderdaad. Ik merk 3 Meow spelers op en 2 leiders. Van die 3 Meow spelers zit er ookal 1 in de leiding chat. Vraag me af wat de toenmalige Red stam van dit alles vind.

1. Als het TW team hem banned, zullen zij iets hebben gevonden wat wij niet hebben, en staan ze volledig in hun recht om hem te bannen. Maar als ik elke keer dat er iemand van iets wordt beschuldigd gelijk overga tot actie voordat er duidelijkheid is zou dat toch zonde zijn niet?

2. Sarcasme much

3. Zoals gezegd, zijn er wel degelijk meer schijnbaar herken je de AF namen niet. Betekent niet dat ze er niet zijn, ook zijn er een hoop die alleen lezen en niet posten.

Rustig aan jongen... wordt de frustratie je even iets te veel?

Ik kan er inderdaad niet bij dat sommige mensen zo posten nee.
 

DeletedUser71249

Guest
Ervan uitgaande dat de gehele commotie duidelijk niet op niets gebaseerd is, afleidend aan de blocks die niet zomaar plaats vinden wil ik mijn verhaaltje wel kwijt.

"Skills anno 2016"

Let op alle rechten voorbehouden het kopieëren van deze skills van deze of gene kan worden bestraft.

Rob Geus zou zeggen: man man man wat kansloos, do you take me in The maling, jawel Rob helaas niet alleen jou maar ook zichzelf en andere op w47..spijtig spijtig "zoveel" kwaliteiten maar geen genoegen nemen met al het leuks wat je al kunt doen met pp.

Eerlijk gezegd weet ik niet zo Goed waar ik moet beginnen..moet ik beginnen bij de stappen die meouw ondernam voordat ze daadwerlijk de oorlog verklaarde aan het voormalige e.baw, moet ik beginnen bij de arrogantie van vele speelse katjes of moet ik juist beginnen bij het hele omkoopschandaal..ach waar ik ook begin ik wil hierbij even zeggen dat wanneer ik het over meouw heb dat dat niet altijd voor geheel meouw geld..helaas is deze opmerking nodig aangezien vele woorden letterlijk genomen worden.

Om mijn ongenoegen uit te spreken over de stoerdoenerij wat betreft de overwinningen op e.baw, toch frappant dat het zo moest zijn dat e.baw over en weer onder vuur lag met red. Waardoor de focus daar lag en niet bij de katjes dat juist toen die fusie moest plaats vinden waardoor de katjes open doel kregen en jawel te makkelijk het vuur konden openen, gevolgd door de rekrutering van Peanut..Tsjaa dat is voor iedere stam peanuts.

Gevolg hier van was dus dat de katjes veel te gemakkelijk in beukte op e.baw en zonder te ontkennen dat er veeeel te gemakkelijk accounts vielen waardoor de naam e.baw al zeer snel neergezet werd als schandalig en amateuristisch.

Nu kom ik hierbij graag terug op de opmerkingen die ik voorbij zie komen over het feit dat wij TWR/TBR nu een bestaan hebben van oud TBR als goede stam gemengd met een stel noobs wat uit e.baw voort kwam: ONZIN.

Verklaar u nader hoe het kan dat de spelers die toegetreden zijn überhaupt nog op deze wereld spelen ondanks dat ze zoveel minder goed zouden zijn dan de katjes, verklaar daarbij graag even hoe het kan dat de meest recente aanvallen op Peter geen succes waren en verklaar u nader in hoeverre jullie op de hoogte zijn van onze geweldige interne sfeer, samenwerking en kunnen..bent u van dit laatste niet op de hoogte dan hoeft er verder geen woord vuilgemaakt te worden over de stand en kwaliteit van de spelers die deze eenheid bevatten.

Wat betreft het omkoopschandaal, stel he en ik herhaal stel dus dat het zo blijkt te zijn dat deze bedenkingen waar blijken te zijn, dan hoor ik heel graag van de katjes ofwel de speler(S) die zich hier aan schuldig hebben gemaakt hoe ze het in hun botte hersens kunnen halen om deze risico's te nemen om gebied van schande van de naam, het straffen van de schuldige accounts en dat alleen maar omdat ze zoveel "slechte spelers" naast zich hebben liggen..zeg eerlijk business boys is ten slotte oud ebaw en die zijn "retenslecht"...raar raar raar...zijn zijn dorpen echt nodig terwijl de katjes zo zelf verzekerd zijn of zal er toch enige twijfel ontstaan zijn of zij werkelijkwaar zo gemakkelijk nog groter zullen worden nu aan de kant van TBR en TWR de harde kern overeind blijft.

Neem allen van mij aan dat er hondjes ontstaan in w47 en die zeer zeker doorgefokt worden door gebeurtenissen als deze :)

Ik brei er zo een einde aan en kijk uit naar alle "onwaarheden" die ik hierboven genoemt heb.

Met vriendelijke groet,

Een glunderende weskimow
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73972

Guest
Was dit nu een poging je eigen blazoen op te poetsen ofzo? :p

Alleszins bedankt voor je verhaal zonder ook maar een snars inhoud waarop gereageerd kan worden tenzij dat je meow misschien net iets te veel woorden in de mond legt. Ik begin mij door deze post al bijna een angels lid te voelen dat altijd in de mond gelegd krijgt dat ze zichzelf de beste vinden terwijl ze altijd het omgekeerde zeggen :eek:
 

DeletedUser71249

Guest
Was dit nu een poging je eigen blazoen op te poetsen ofzo? :p

Alleszins bedankt voor je verhaal zonder ook maar een snars inhoud waarop gereageerd kan worden tenzij dat je meow misschien net iets te veel woorden in de mond legt. Ik begin mij door deze post al bijna een angels lid te voelen dat altijd in de mond gelegd krijgt dat ze zichzelf de beste vinden terwijl ze altijd het omgekeerde zeggen :eek:

Ik heb helemaal niets op te poetsen hoor..dat lijkt me meer de taak aan jullie vanaf hier :)

Mocht er geen snars inhoud zijn om op te kunnen reageren dan had ik je post hier niet getroffen, daarbij staat er nergens de vraag of iemand reactie wilt geven maar er staat er letterlijk dat ik mijn verhaaltje even wilt doen..degene die er behoefte bij hebben om hierop te reageren die sta ik graag te woord.

Voor mij was dit puur even eens amenvatting van mijn visie op het hele gebeuren, tenslotte mogen sommige van jullie woorden wel eens ontkracht worden, dan bedoel ik niet de woorden die jullie in de mond gelegd worden maar de woorden dus ik terug vind in de eerdere discussies.

Mvg
 

DeletedUser73972

Guest
Ik heb helemaal niets op te poetsen hoor..dat lijkt me meer de taak aan jullie vanaf hier :)

Mocht er geen snars inhoud zijn om op te kunnen reageren dan had ik je post hier niet getroffen, daarbij staat er nergens de vraag of iemand reactie wilt geven maar er staat er letterlijk dat ik mijn verhaaltje even wilt doen..degene die er behoefte bij hebben om hierop te reageren die sta ik graag te woord.

Voor mij was dit puur even eens amenvatting van mijn visie op het hele gebeuren, tenslotte mogen sommige van jullie woorden wel eens ontkracht worden, dan bedoel ik niet de woorden die jullie in de mond gelegd worden maar de woorden dus ik terug vind in de eerdere discussies.

Mvg

Oh, dan zal ik de woorden 'Verklaar u nader' in je post wel verkeerd gelezen hebben zeker :p

Geen idee wat we als meow zouden moeten oppoetsen op twr en tbr na dan.
 

DeletedUser71249

Guest
Oh, dan zal ik de woorden 'Verklaar u nader' in je post wel verkeerd gelezen hebben zeker :p

Geen idee wat we als meow zouden moeten oppoetsen op twr en tbr na dan.

Er word hier niets opgelegd geloof ik..daar komt dat stukje alles letterlijk nemen weer naar boven..oostindisch lezen bestaat dat ook?

Mvg
 

DeletedUser68372

Guest
Ervan uitgaande dat de gehele commotie duidelijk niet op niet gebaseerd is, afleidend aan de blocks die niet zomaar plaats vinden wil ik mijn verhaaltje wel kwijt.

"Skills anno 2016"

Let op alle rechten voorbehouden het kopieëren van deze skills van deze of gene kan worden bestraft.

Rob Geus zou zeggen: man man man wat kansloos, do you take me in The maling, jawel Rob helaas niet alleen jou maar ook zichzelf en andere op w47..spijtig spijtig "zoveel" kwaliteiten maar geen genoegen nemen met al het leuks wat je al kunt doen met pp.

Eerlijk gezegd weet ik niet zo Goed waar ik moet beginnen..moet ik beginnen bij de stappen die meouw ondernam voordat ze daadwerlijk de oorlog verklaarde aan het voormalige e.baw, moet ik beginnen bij de arrogantie van vele speelse katjes of moet ik juist beginnen bij het hele omkoopschandaal..ach waar ik ook begin ik wil hierbij even zeggen dat wanneer ik het over meouw heb dat dat niet altijd voor geheel meouw geld..helaas is deze opmerking nodig aangezien vele woorden letterlijk genomen worden.

Om mijn ongenoegen uit te spreken over de stoerdoenerij wat betreft de overwinningen op e.baw, toch frappant dat het zo moest zijn dat e.baw over en weer onder vuur lag met red. Waardoor de focus daar lag en niet bij de katjes dat juist toen die fusie moest plaats vinden waardoor de katjes open doel kregen en jawel te makkelijk het vuur konden openen, gevolgd door de rekrutering van Peanut..Tsjaa dat is voor iedere stam peanuts.

Ik waardeer het compliment dat wij tactisch een sterke keuze hebben gemaakt door te fuseren (met of zonder fusie de BG was er al dus het had dezelfde uitkomst gehad) Jullie hebben de keuze (schijnbaar) gemaakt om enkel het Red front in de gaten te houden, dat is jullie fout. Om vervolgens Peanut onder vuur te nemen is ook jullie fout.

Verklaar u nader hoe het kan dat de spelers die toegetreden zijn überhaupt nog op deze wereld spelen ondanks dat ze zoveel minder goed zouden zijn dan de katjes, verklaar daarbij graag even hoe het kan dat de meest recente aanvallen op Peter geen succes waren en verklaar u nader in hoeverre jullie op de hoogte zijn van onze geweldige interne sfeer, samenwerking en kunnen..bent u van dit laatste niet op de hoogte dan hoeft er verder geen woord vuilgemaakt te worden over de stand en kwaliteit van de spelers die deze eenheid bevatten.

1. Waarom zijn de toegetreden leden überhaupt nog op deze wereld?
Als ik me niet vergis zijn maar 2 van deze accounts onder vuur genomen door Meow, dus daar heb je de reden.
2. Peter heeft (naar wat ik heb vernomen) prima gedeffed, maar ook niet echt een mega massa gehad hoor.
3. Geweldige interne sfeer, samenwerkingen?
[14:38:41] XXX: ik heb geen stam
[14:38:47] XXX: ik ben er een deel van
Toch in ieder geval 1 lid die het niet echt met je eens is.


Wat betreft het omkoopschandaal, stel he en ik herhaal stel dus dat het zo blijkt te zijn dat deze bedenkingen waar blijken te zijn, dan hoor ik heel graag van de katjes ofwel de speler(S) die zich hier aan schuldig hebben gemaakt hoe ze het in hun botte hersens kunnen halen om deze risico's te nemen om gebied van schande van de naam, het straffen van de schuldige accounts en dat alleen maar omdat ze zoveel "slechte spelers" naast zich hebben liggen..zeg eerlijk business boys is ten slotte oud ebaw en die zijn "retenslecht"...raar raar raar...zijn zijn dorpen echt nodig terwijl de katjes zo zelf verzekerd zijn of zal er toch enige twijfel ontstaan zijn of zij werkelijkwaar zo gemakkelijk nog groter zullen worden nu aan de kant van TBR en TWR de harde kern overeind blijft.

Als de bedenkingen waar blijken te zijn, willen wij er niks mee te maken hebben, immers zijn wij als Meow tegen vuil spel. BB is inderdaad absoluut geen goede speler, daar heb je gelijk in.

In mijn ogen zijn dit soort praktijken (zeker voor Sniffles) totaal onnodig als je kijkt naar de tegenstand, en mede daarom lijkt het mij sterk met de informatie die ik heb dat hij dit ook daadwerkelijk gedaan heeft

Neem allen van mij aan dat er hondjes ontstaan in w47 en die zeer zeker doorgefokt worden door gebeurtenissen als deze :)

Welke gebeurtenissen? op het wellicht omkopen van een speler na is er gewoon eerlijk gespeeld door ons. Dat jullie zoveel schade hebben geleden is kwalijk aan jullie kant. En dat is zeker niet door vuil spel bereikt.

Ik brei er zo een einde aan en kijk uit naar alle "onwaarheden" die ik hierboven genoemt heb.

Onwaarheden mwua, je noemt weinig feiten en stelt een paar vragen.
Met vriendelijke groet,

Een glunderende weskimow
 

DeletedUser73972

Guest
Er word hier niets opgelegd geloof ik..daar komt dat stukje alles letterlijk nemen weer naar boven..oostindisch lezen bestaat dat ook?

Mvg

Als ik 'verklaar u nader' moet opvatten als 'verklaar u zeker niet nader, dit is een verhaaltje' kan ik jouw verhaal samenvatten als een verhaaltje over ponys die de regenboogbrug oversteken naar het land van Waas waar ze hun hoorn krijgen en worden toegelaten tot de 2de orde der eenhorns genaamd UnixUnite.

dit bekom ik althans na oostendisch te hebben gelezen xd
 

DeletedUser71618

Guest
Zoveel onzin in 1 post heb ik nog nooit gezien :D

1. Stel TW-team banned hem. Dan sta je momenteel achter een speler die dit spel misbruikt.

2. Almachtig? Let it come. Vergeet niet dat je straks 300 edels verliest "moest" er een ban komen.

3. Onzin, inderdaad. Ik merk 3 Meow spelers op en 2 leiders. Van die 3 Meow spelers zit er ookal 1 in de leiding chat. Vraag me af wat de toenmalige Red stam van dit alles vind.

Dus? Dat betekent alsnog dat zij gewoon zoals normaal vertrouwen hebben in de leden totdat schuld bewezen is? Als blijkt dat hij inderdaad het gedaan heeft, zullen zij het net zo erg, al dan niet erger, vinden dan de rest hier. Zolang zijn schuld niet bewezen is zou ik ook achter hem staan ja.

Wat nou als een Maick zegt dat hij achter Sven staat, en Sven blijkt een bot gehad te hebben, dan is hij 'schuldig' van het staan achter iemand die hij in eerste instantie vertrouwde? Wat boeit dat? Waarom is dat in jouw ogen een argument?

En voor de rest van je post: lul niet zo slap man, dat moddergegooi is nergens voor nodig. Geeft je ook helemaal geen betere post of argumenten ofzo.
 

Deleted User - 487936070

Guest
Ervan uitgaande dat de gehele commotie duidelijk niet op niets gebaseerd is, afleidend aan de blocks die niet zomaar plaats vinden wil ik mijn verhaaltje wel kwijt.

"Skills anno 2016"

Let op alle rechten voorbehouden het kopieëren van deze skills van deze of gene kan worden bestraft.

Rob Geus zou zeggen: man man man wat kansloos, do you take me in The maling, jawel Rob helaas niet alleen jou maar ook zichzelf en andere op w47..spijtig spijtig "zoveel" kwaliteiten maar geen genoegen nemen met al het leuks wat je al kunt doen met pp.

Eerlijk gezegd weet ik niet zo Goed waar ik moet beginnen..moet ik beginnen bij de stappen die meouw ondernam voordat ze daadwerlijk de oorlog verklaarde aan het voormalige e.baw, moet ik beginnen bij de arrogantie van vele speelse katjes of moet ik juist beginnen bij het hele omkoopschandaal..ach waar ik ook begin ik wil hierbij even zeggen dat wanneer ik het over meouw heb dat dat niet altijd voor geheel meouw geld..helaas is deze opmerking nodig aangezien vele woorden letterlijk genomen worden.

Om mijn ongenoegen uit te spreken over de stoerdoenerij wat betreft de overwinningen op e.baw, toch frappant dat het zo moest zijn dat e.baw over en weer onder vuur lag met red. Waardoor de focus daar lag en niet bij de katjes dat juist toen die fusie moest plaats vinden waardoor de katjes open doel kregen en jawel te makkelijk het vuur konden openen, gevolgd door de rekrutering van Peanut..Tsjaa dat is voor iedere stam peanuts.

Gevolg hier van was dus dat de katjes veel te gemakkelijk in beukte op e.baw en zonder te ontkennen dat er veeeel te gemakkelijk accounts vielen waardoor de naam e.baw al zeer snel neergezet werd als schandalig en amateuristisch.

Nu kom ik hierbij graag terug op de opmerkingen die ik voorbij zie komen over het feit dat wij TWR/TBR nu een bestaan hebben van oud TBR als goede stam gemengd met een stel noobs wat uit e.baw voort kwam: ONZIN.

Verklaar u nader hoe het kan dat de spelers die toegetreden zijn überhaupt nog op deze wereld spelen ondanks dat ze zoveel minder goed zouden zijn dan de katjes, verklaar daarbij graag even hoe het kan dat de meest recente aanvallen op Peter geen succes waren en verklaar u nader in hoeverre jullie op de hoogte zijn van onze geweldige interne sfeer, samenwerking en kunnen..bent u van dit laatste niet op de hoogte dan hoeft er verder geen woord vuilgemaakt te worden over de stand en kwaliteit van de spelers die deze eenheid bevatten.

Wat betreft het omkoopschandaal, stel he en ik herhaal stel dus dat het zo blijkt te zijn dat deze bedenkingen waar blijken te zijn, dan hoor ik heel graag van de katjes ofwel de speler(S) die zich hier aan schuldig hebben gemaakt hoe ze het in hun botte hersens kunnen halen om deze risico's te nemen om gebied van schande van de naam, het straffen van de schuldige accounts en dat alleen maar omdat ze zoveel "slechte spelers" naast zich hebben liggen..zeg eerlijk business boys is ten slotte oud ebaw en die zijn "retenslecht"...raar raar raar...zijn zijn dorpen echt nodig terwijl de katjes zo zelf verzekerd zijn of zal er toch enige twijfel ontstaan zijn of zij werkelijkwaar zo gemakkelijk nog groter zullen worden nu aan de kant van TBR en TWR de harde kern overeind blijft.

Neem allen van mij aan dat er hondjes ontstaan in w47 en die zeer zeker doorgefokt worden door gebeurtenissen als deze :)

Ik brei er zo een einde aan en kijk uit naar alle "onwaarheden" die ik hierboven genoemt heb.

Met vriendelijke groet,

Een glunderende weskimow

Goed verhaal lekker kort. Kon t niet lezen sorry
 

DeletedUser77254

Guest
Ik waardeer het compliment dat wij tactisch een sterke keuze hebben gemaakt door te fuseren (met of zonder fusie de BG was er al dus het had dezelfde uitkomst gehad) Jullie hebben de keuze (schijnbaar) gemaakt om enkel het Red front in de gaten te houden, dat is jullie fout. Om vervolgens Peanut onder vuur te nemen is ook jullie fout.

Dit geeft dus al aan dat er NIET eerlijk is gespeeld. Peanut zat in die tijd in E.baw en hij moest dus wel weten dat er een BG was tussen Meow en Red. Dit is niet gebeurt en aangezien Peanut zulke goede banden heeft met Mr Sniffles, gingen wij er vanuit dat Meow voorlopig niet het gevaar zou zijn, Noxorion probeerde zelfs in gesprek te gaan met Meow om wat tegen Red. te forceren.

Op het moment dat Peanut de overstap maakt, hebben wij plots een veel groter front en is het lastig om snel te schuiven... Het is niet illegaal wat er gebeurt is ofzo, maar zeker niet netjes...
 

DeletedUser73972

Guest
Dit geeft dus al aan dat er NIET eerlijk is gespeeld. Peanut zat in die tijd in E.baw en hij moest dus wel weten dat er een BG was tussen Meow en Red. Dit is niet gebeurt en aangezien Peanut zulke goede banden heeft met Mr Sniffles, gingen wij er vanuit dat Meow voorlopig niet het gevaar zou zijn, Noxorion probeerde zelfs in gesprek te gaan met Meow om wat tegen Red. te forceren.

Op het moment dat Peanut de overstap maakt, hebben wij plots een veel groter front en is het lastig om snel te schuiven... Het is niet illegaal wat er gebeurt is ofzo, maar zeker niet netjes...

En noxorion was binnen het uur de deur gewezen dat ergeen samenwerking mogelijk was, we op hen zouden bashen. Hij reageerde natuurlijk vervolgens als leider van ebaw door de nap met peanut te accepteren en vervolgens te stabben door deze niet na te volgen en savonds / snachts beginnen aan te vallen.

Als je stam binnen het uur dat ze een samenwerking aanvragen de deur worden gewezen zonder verder overleg, en als je dan alsnog meow niet als een gevaar beschouwde omdat er 1 pbg zat binnen meow, dan ben je wel heel naief moet ik zeggen en allicht ook een beetje dom om zo te denken
 
Bovenaan