Mission Im'Meow'able

Reactiescore
1.015
Kijk eens naar je zinsbouw en interpunctie. In grote posts, die boven mij is zelfs een kleine, is het altijd pijnlijk om te zien. Denk je echt dat ik ooit serieus zal posten tegen iemand die het Nederlands nog niet in behoorlijke mate beheerst? Ik heb wel betere dingen te doen. Sterke posts horen ook sterk te zijn in taal. Aangezien dat zelden het geval is op het AF, pas ik me aan (Je moet niet erg ongerust zijn, want het kan altijd erger).
 
Laatst bewerkt:

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Weer lekker typerend, chapeau. Als je de discussie niet aan kunt ga je mekkeren over mijn Nederlands. Ik ga er niet op in, alleen al omdat ik mij zelf ook erger aan mensen die taalfouten wijten aan dyslexie. Maar ik heb wel betere dingen te doen dan mijn AF stukjes tienmaal te controleren en alle spellingsregeltjes toe te passen, want vanzelf gaat het bij mij niet nee.
 
Reactiescore
1.015
Waarom zou ik een discussie aangaan op basis van je post? Dat jij iemand die veel stabt hoger schat dan iemand die dat niet doet, is jouw probleem. Je verwacht toch niet dat mensen gaan discussiëren over zoiets?
 

DeletedUser73972

Guest
Kijk eens naar je zinsbouw en interpunctie. In grote posts, die boven mij is zelfs een kleine, is het altijd pijnlijk om te zien. Denk je echt dat ik ooit serieus zal posten tegen iemand die het Nederlands nog niet in behoorlijke mate beheerst? Ik heb wel betere dingen te doen. Sterke posts horen ook sterk te zijn in taal. Aangezien dat zelden het geval is op het AF, pas ik me aan (Je moet niet erg ongerust zijn, want het kan altijd erger).

Deze post hahahaha

tumblr_inline_n08hm0f0ip1rl8lzg.png
 

DeletedUser66129

Guest
Gilles, je kan een discussie niet winnen en gaat het maar aanhalen op het slechte woordgebruik, interpunctie en shit. Wauw, dat is wel triest als je op zo'n manier een discussie verder wilt gaan.

Verder wel grappig dat mods normaal gesproken mensen erop moeten wijzen on-topic te blijven. En wat doet een mod hier, die gaat gewoon lekker compleet random Martijn betrekken bij een vorige wereld terwijl hetgeen waar het om ging niet eens over Martijn ging. Chapeau man, echt een top moderator ;)
 

DeletedUser67517

Guest
De enigen die daar tegen postten waren Fury spelers, maar die worden op w42 toch niet serieus genomen.

Gilles, je bent een clown. Echt waar. Ik durft met mijn volledige jaarsalaris te wedden dat deze Fury-spelers serieuzer werden genomen dan jij. Een mislukt co'tje die overal uitgekotst werd. Schei aub uit. Iemand moet jou in bescherming nemen.
 

DeletedUser63354

Guest
Je mag als moderator zijnde best een onderwerp aansnijden. Ze zijn er niet enkel om onderwerpen af te kappen. Zolang het niet uit de hand loopt, geen punt.

Echter is het interpunctie gedeelte wel iets waarvan ik het nog vind meevallen. Ja ik zie bij Roald ook wat spelfoutjes, maar (ik heb geen idee of hij dit heeft) ik heb gemerkt dat veel mensen die dit spel spelen, dyslexie hebben. Daarnaast begrijpt iedereen wat hij bedoelt en is interpunctie irrelevant aan de discussie. Dat is dan wel weer offtopic & is dus wél jouw taak, BI.
 

DeletedUser71618

Guest
Nee, helemaal niet. Misschien moet jij eens met je beide voeten op de grond? Haha, grapjas.

Het BI niveau? Ik heb nooit gestabt hoor. Get your facts straight P&P-held :).

Hoi P&P noobje, ik zou als ik jou was je eens wat minder uiten hier. Anders denk ik dat het wellicht niet lang meer zal duren dat je een forummod bent, gezien je op vrijwel elke post direct hapt en met persoonlijke verwensingen komt, al dan niet agressief, maar wel volledig vervormd tot sarcastische posts waarin je je tegenposter zwart tracht te maken.

Zoals enkelen al zeiden, dat siert een forum moderator totaal niet. Het is eigenlijk vrij triest dat dergelijke personen anderen moeten corrigeren terwijl ze zelf hetzelfde doen op andere fora, zoals jij nu op W47 doet. Als het TW-team nog iets om haar geloofwaardigheid en daarnaast autoritaire rol geeft zouden ze jou er vrij snel uit moeten knikkeren.
 
Reactiescore
1.015
Nee hoor. Mijn taak als mod staat los van het w47 forum. Weer die stereotiepe opmerking, yawn. Ik denk dat jij eerder het P&P noobje bent hier :).
 
Reactiescore
1.700
Mods doen dit vaker op fora s waar de niet modereren. Dus er is niks aan de hand.
 

DeletedUser73972

Guest
Nee hoor. Mijn taak als mod staat los van het w47 forum. Weer die stereotiepe opmerking, yawn. Ik denk dat jij eerder het P&P noobje bent hier :).

Krijg je ook berispingen / bans voor spam en off topic gaan op dit forum, of speelt je forum titel toch voor iets mee hier :confused:

je zegt nu ook indirect dat mods buiten hun eigen fora geen voorbeeldfunctie hebben... dat impliceer je toch met wat je zegt.
 
Reactiescore
1.015
Ik impliceer helemaal niks. Mensen betrekken er altijd de modfunctie bij dus ik zeg dat dat niet nodig is om te doen aangezien ik hier niet modereer. Zolang ik binnen de forumregels blijf, mag ik posten wat ik wil.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser63354

Guest
Dan nog heb je een voorbeeldfunctie en is het onnodig provocerend om met volgende uitspraken te komen:

Het BI niveau? Ik heb nooit gestabt hoor. Get your facts straight P&P-held :).

Nee, helemaal niet. Misschien moet jij eens met je beide voeten op de grond? Haha, grapjas.

Kijk eens naar je zinsbouw en interpunctie. In grote posts, die boven mij is zelfs een kleine, is het altijd pijnlijk om te zien. Denk je echt dat ik ooit serieus zal posten tegen iemand die het Nederlands nog niet in behoorlijke mate beheerst? Ik heb wel betere dingen te doen. Sterke posts horen ook sterk te zijn in taal. Aangezien dat zelden het geval is op het AF, pas ik me aan (Je moet niet erg ongerust zijn, want het kan altijd erger).


Dit soort posts zorgen er indirect voor dat mensen op andere werelden (waar je wellicht wel mod bent), jou gaan beoordelen over dingen die ze hier van je gezien hebben. Dat brengt een onprettige sfeer & ik neem aan dat je dit tegen alles wil voorkomen. Daarnaast heb ik de speldenprikjes die je continu uitdeelt even dikgedrukt, wellicht heb je er wat aan.
 

Deleted User - 487936070

Guest
Mods moeten slapen voor 23u dus hup je bedje in Gilles! Morgen mag je weer reageren.
 

DeletedUser71618

Guest
Nee hoor. Mijn taak als mod staat los van het w47 forum. Weer die stereotiepe opmerking, yawn. Ik denk dat jij eerder het P&P noobje bent hier :).

Deze post verandert weinig aan mijn mening en inbreng en bevestigt enkel wat ik zeg. Herkansing?
 
Reactiescore
1.015
Deze post verandert weinig aan mijn mening en inbreng en bevestigt enkel wat ik zeg. Herkansing?

Bevestigt helemaal niks. Toont enkel maar aan dat je fout zit :).

Dan nog heb je een voorbeeldfunctie en is het onnodig provocerend om met volgende uitspraken te komen:

Dit soort posts zorgen er indirect voor dat mensen op andere werelden (waar je wellicht wel mod bent), jou gaan beoordelen over dingen die ze hier van je gezien hebben. Dat brengt een onprettige sfeer & ik neem aan dat je dit tegen alles wil voorkomen. Daarnaast heb ik de speldenprikjes die je continu uitdeelt even dikgedrukt, wellicht heb je er wat aan.

Die speldenprikjes die je provocerend vindt, zijn niet tegen de regels. Het is niet omdat ik elders mod ben dat dat niet kan. Je zal me niet betrappen op foute taal, maar op fora waar ik niet mod ben ik evengoed een gewone gebruiker als mod. Mensen mogen me beoordelen hoe ze willen, verandert niets aan hoe ik mijn functie uitoefen. Wat bedoel je met die onprettige sfeer? Hier dan?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser71618

Guest
Bevestigt helemaal niks. Toont enkel maar aan dat je fout zit :).

Lees het nog eens door zou ik zeggen, dat je aanwezigheid hier officieel irrelevant zou zijn voor je positie betekent niet dat de rest van mijn post niet klopt.

De algemene achting van het TW-team daalt gewoon als zulke random gasten als jij het forum moeten modereren en intussen andere werelden off-topic volspammen - inclusief verwijten aan persoonlijk adres aan anderen.

Als types als jij het forum modereren neemt niemand het zo meer serieus en gaat iedereen met een ban simpelweg de ban omzeilen ipv de straf uit te zitten. Als een mod als jij mij zou berispen zou ik dat never nooit niet serieus nemen en al helemaal niet accepteren, gezien je gewoon nul komma nul recht van spreken hebt over forumovertredingen gezien je zelf net zo min de regels in acht neemt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63354

Guest
Ik moet trouwens ook vermelden dat het ondertussen de norm is geworden om speldenprikjes, zoals in mijn vorige post aangegeven, te verbergen (of soms niet) in de posts op het AF. Ik geef ze nu echter alleen aan bij Gilles omdat hij een voorbeeldfunctie heeft.
 
Bovenaan