Mission Im'Meow'able

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Een Mod heeft zijn eigen werelden en mag zich op andere werelden alsnog uiten zoals hij wilt. Tenzij je ergens die regels kan/wil voorleggen?

Hahaha. Regelneef. Zoiets vind ik gewoon dood normaal. Als je mod bent op tw, waar dan ook, dien je je correct te gedragen waar dan ook,nogmaals: VIND IK.
 

DeletedUser69389

Guest
Tjonge Jonge jonge. Is Meow een stam die op individu's draait? Elke keer er iets "negatiefs" van Meow te voorschijn komt krijgen we dit wel te horen. Je speelt nog steeds als stam tenzij Meow er intern zo slecht aan toe gaat.. Want dit laat je nu wel min of meer verstaan.

Vorige keer bij Xyro zijn geweldig "misverstand" ik noem het liever een bewuste stab. Kregen we net hetzelfde te horen. Dat heel Meow hier niets mee te maken heeft.. Volgens mij kunnen jullie dan beter allemaal solo gaan spelen. Als Meow toch hun verantwoordelijkheid nooit opneemt voor desbetreffende "fouten" van hun leden. De leiding van Meow gaat dit waarschijnlijk persoonlijk nemen. Alleen doel ik hier meer op jullie leden. Kennelijk laten ze liever hun stamgenoot gelijk vallen bij de eerste beste "insinuatie's" nog voordat ze alle info/support uitleg hebben.

Stamgevoel? Nihil.

Holy fuck wat veel onzin in één post. Intern gaat het keurig en ik heb niets te klagen. Dat spelers individueel besluiten tot bepaalde acties eventuel over te gaan welke buiten het boekje zouden zijn hoeft niet direct te betekenen dat de stam Meow dan in zijn totaliteit rot is. Als ik naar mijzelf kijk ben ik zowel bij Mr Sniffles, als bij het account wat de vermeende pp voor dorpen vroeg als met Darkyr aan het praten over hetgeen wat er plaats zou hebben gevonden. Wees gerust dat we niet over één nacht ijs gaan voordat we met zulke reacties zouden komen.

Maargoed het is aan de leiding om te vertellen over hetgeen wat ze al dan niet zouden hebben gevonden.;) Als ik voor mijzelf spreek hoef ik niet met lui in een stam te zitten die hun vijand pp geven in ruil voor dorpen en ik weet dat het merendeel van Meow daar precies hetzelfde over denkt.
 

DeletedUser75236

Guest
Als het tenminste niet off topic is , ja



zal je wat ik bedoel in privé doorsturen, gezien ik had gezegd het niet op het AF te kletsen, niet iedereen hoef zo te zijn.

Ik wacht vol spanning. Kan je dan alsnog reageren op mijn post? Over waar deze geweldige discussie omgaat?
Je veranderd namelijk alweer van onderwerp door iemand persoonlijk, ongegrond aan te vallen.
 

DeletedUser73972

Guest
Ik reageerde op zijn post over Harm en w40. Natuurlijk zie ik die in je geweldige opsomming niet staan. Kijk eerst naar je eigen stamgenoten, vooraleer je tegen anderen wat gaat zeggen over objectiviteit ;). Dat zal je al een heel eind verder brengen. Ga er verder iig niet meer op reageren, want discussiëren kan je niet. Alleen maar het stuk negeren wat in je nadeel spreekt.

Op het off topic gedeelte reageerde je door nog meer off topic te gaan & een persoonlijke vete uit te vechten ja, sterk sterk :p much argument much wow. welk deel negeer ik?
 
Reactiescore
1.015
Jij maakt er een persoonlijk vete van, terwijl het dat niet is. Ga dus lekker iemand anders zijn woorden verdraaien, want het enige wat ik deed was je stammie erop wijzen dat hij niet met de vinger moet wijzen voor iets wat hij vroeger zelf deed ;). Dat jij zoiets simpels maar ontwijkt, wetende dat je een mal figuur slaat, is verstandiger dan ik je zou nageven. Het zou ook een teken voor jezelf moeten zijn dat je je 'verlies' best neemt.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser66129

Guest
Tjonge Jonge jonge. Is Meow een stam die op individu's draait? Elke keer er iets "negatiefs" van Meow te voorschijn komt krijgen we dit wel te horen. Je speelt nog steeds als stam tenzij Meow er intern zo slecht aan toe gaat.. Want dit laat je nu wel min of meer verstaan.

Vorige keer bij Xyro zijn geweldig "misverstand" ik noem het liever een bewuste stab. Kregen we net hetzelfde te horen. Dat heel Meow hier niets mee te maken heeft.. Volgens mij kunnen jullie dan beter allemaal solo gaan spelen. Als Meow toch hun verantwoordelijkheid nooit opneemt voor desbetreffende "fouten" van hun leden. De leiding van Meow gaat dit waarschijnlijk persoonlijk nemen. Alleen doel ik hier meer op jullie leden. Kennelijk laten ze liever hun stamgenoot gelijk vallen bij de eerste beste "insinuatie's" nog voordat ze alle info/support uitleg hebben.

Stamgevoel? Nihil.

Gelukkig weet jij niet in wat voor gesprekken enzo ik mee draai als het gaat om zo'n fout om te kijken waar de bron zit, wat er gebeurd is, hoe we het oplossen etc. Ik weet van mezelf dat ik hier duidelijk in aanwezig ben net zoals mijn mede leiders. Oh en tuurlijk worden de leden hierop aangesproken, want mocht het gewoon waar zijn, zijn ze gewoon hartstikke dom bezig en dat weten ze zelf ook wel dan. Maar als iemand stabt zonder dat wij op de hoogte waren van een NAP ooit (destijds wisten we niks over die NAP dat die bestond) of dat als iemand onderling afspraken maakt met een ander, kunnen wij als Meow (waaronder de leden) er niets van af weten en vallen wij buiten die stab of actie right? Wellicht leden beter erover informeren, maar ik ken de spelers gewoon en neem je aan dat ze wel weten wat ze doen. Ik benadruk dan vrijwel bij elk lid dat ergens een NAP of wat dan ook dat ze moeten opletten voor tijdelijke NAP etc.

Stamgevoel is dus ook wel zeker aanwezig bij Meow, maar ik vind niet dat leiding of leden voor dit soort individuele actie's (want dit was gewoon individueel) erop aangesproken kan worden, iets wat Niels dus duidelijk wel deed..
 

DeletedUser73972

Guest
Jij maakt er een persoonlijk vete van, terwijl het dat niet is. Ga dus lekker iemand anders zijn woorden verdraaien, want het enige wat ik deed was je stammie erop wijzen dat hij niet met de vinger moet wijzen voor iets wat hij vroeger zelf deed ;). Dat jij zoiets simpels maar ontwijkt, wetende dat je een mal figuur slaat, is verstandiger dan ik je zou nageven.

Persoonlijke vete of niet, hoe gaat het meer in je voordeel gaan? Niet. Zeg me even eerlijk, had je ook maar enige bedoeling iets aan het w47 AF bij te dragen door d ebeschuldigingen die je kwam uiten? Nu puur even afgezien van het feit dat het off topic was. dat met de vinger wijzen dat iemand anders niet met de vinger mag wijzen omdat hij iets op w19 heeft gedaan is EXACT wat je fout doet, hoezo spreekt dat in je voordeel? Overigens die zinnetjes altijd op het einde zijn erg leuk om te lezen, je zou nog haast gaan denken dat iemand het stoer vindt.

Tjonge Jonge jonge. Is Meow een stam die op individu's draait? Elke keer er iets "negatiefs" van Meow te voorschijn komt krijgen we dit wel te horen. Je speelt nog steeds als stam tenzij Meow er intern zo slecht aan toe gaat.. Want dit laat je nu wel min of meer verstaan.

Vorige keer bij Xyro zijn geweldig "misverstand" ik noem het liever een bewuste stab. Kregen we net hetzelfde te horen. Dat heel Meow hier niets mee te maken heeft.. Volgens mij kunnen jullie dan beter allemaal solo gaan spelen. Als Meow toch hun verantwoordelijkheid nooit opneemt voor desbetreffende "fouten" van hun leden. De leiding van Meow gaat dit waarschijnlijk persoonlijk nemen. Alleen doel ik hier meer op jullie leden. Kennelijk laten ze liever hun stamgenoot gelijk vallen bij de eerste beste "insinuatie's" nog voordat ze alle info/support uitleg hebben.

Stamgevoel? Nihil.

Om dan maar op je post te reageren war je naar vroeg (nadat ik je ondertussen ook al in privé heb gestuurd wat ik bedoelde).

1. Is Meow een stam die op individus draait? Yep, individus die samen een gezellig geheel vormen :D
2. Slecht binnen meow, verklaar je nader wanneer iedereen Meow per sé als beste stam met goede leiding etc wil beschrijven? :p
3. Xyro heeft gestabt ja, echt bewust? Nee, we zijn hier overigens meteen op de man gesprongen & dit is net opgelost geweest, waar zelfs illy ook mee akkoord was. probleem --> oplossing.
4. Wat wil je dat we doen, als iemand zonder dat we er vanaf wisten iets doet dat we moeten zeggen 'hij heeft gelijk in wat hij gedaan heeft, ik steun hem'? ... Als je iets anders bedoelde, wees dan specifieker gezien het enige dat we doen is bepaalde acties openlijk afkeuren om te tonen dat dat geen acties zijn waar meow voor staat.
5. Stamgenoot laten vallen? say wut? welke leden hebben wie laten vallen?
 
Reactiescore
1.699
Mohniels uit zich over dat pp spenden zonder op dat moment over verdere info te beschikken --> ik haal aan dat hij oo kl de speler was die illy verdedigde --> martijn bevestigt dit door er nog 1malig een ander voorbeeld bij te halen waar hij reeds hetzelfde deed waarmee hij impliceert dat je idd aan die posts niet teveel aandacht hoeft te besteden.

Oftwel moet je hem ook niet serieus nemen, aangezien hij een reputatie heeft als stabber. Ik heb die reputatie niet, ik nam het op voor Illy, dat klopt. En wat hij over Error zei, gaat niet op voor mij omdat ik toen nog niet in Error zat.
 

DeletedUser68252

Guest
Voor 72000 pp, hoeveel accounts kan ik hiermee op W47 kopen en welke? :D
 
Reactiescore
1.699
Stamgevoel is dus ook wel zeker aanwezig bij Meow, maar ik vind niet dat leiding of leden voor dit soort individuele actie's (want dit was gewoon individueel) erop aangesproken kan worden, iets wat Niels dus duidelijk wel deed..

En daar had ik mijn excuses al voor aangeboden. Was niet echt eerlijk wat ik zei.
 

DeletedUser73972

Guest
Oftwel moet je hem ook niet serieus nemen, aangezien hij een reputatie heeft als stabber. Ik heb die reputatie niet, ik nam het op voor Illy, dat klopt. En wat hij over Error zei, gaat niet op voor mij omdat ik toen nog niet in Error zat.

ik pak martijn nooit serieus :bijl:
Reputatie als stabber? Hoe goed ken jij de reputatie van martijn?
ik zal het maar niet verder over error hebben, ik weet er niets over buiten dat ik van iedereen die er tegen het einde nog in zat niet super veel moet hebben als ze hier bij meow op w47 zouden komen aankloppen (uitzonderingen misschien daar gelaten, ik oordeel over iedereen persoonlijk). de uitspraak van ERROR kwam niet van mij trouwens.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.699
ik pak martijn nooit serieus :bijl:
Reputatie als stabber? Hoe goed ken jij de reputatie van martijn?
ik zal het maar niet verder over error hebben, ik weet er niets over buiten dat ik van iedereen die er tegen het einde nog in zat niet super veel moet hebben (uitzonderingen misschien daar gelaten, ik oordeel over iedereen persoonlijk). de uitspraak van ERROR kwam niet van mij trouwens.

Nee die kwam van underground. Reputatie als stabber ja, ik wist het eerder ook niet tot dat Gilles het zei. En al is het lang geleden, het wordt niet vergeten. Dus die reputatie hou je altijd bij je ook al ben je tegenwoordig een eerlijke speler.
 

DeletedUser72857

Guest
Gelukkig weet jij niet in wat voor gesprekken enzo ik mee draai als het gaat om zo'n fout om te kijken waar de bron zit, wat er gebeurd is, hoe we het oplossen etc. Ik weet van mezelf dat ik hier duidelijk in aanwezig ben net zoals mijn mede leiders. Oh en tuurlijk worden de leden hierop aangesproken, want mocht het gewoon waar zijn, zijn ze gewoon hartstikke dom bezig en dat weten ze zelf ook wel dan. Maar als iemand stabt zonder dat wij op de hoogte waren van een NAP ooit (destijds wisten we niks over die NAP dat die bestond) of dat als iemand onderling afspraken maakt met een ander, kunnen wij als Meow (waaronder de leden) er niets van af weten en vallen wij buiten die stab of actie right? Wellicht leden beter erover informeren, maar ik ken de spelers gewoon en neem je aan dat ze wel weten wat ze doen. Ik benadruk dan vrijwel bij elk lid dat ergens een NAP of wat dan ook dat ze moeten opletten voor tijdelijke NAP etc.

Stamgevoel is dus ook wel zeker aanwezig bij Meow, maar ik vind niet dat leiding of leden voor dit soort individuele actie's (want dit was gewoon individueel) erop aangesproken kan worden, iets wat Niels dus duidelijk wel deed..

Ik vind het gek dat spelers individueel nap's zonder samenspraak met de stam(leiding) mogen maken. Dit is geen vorm van dictatuur maar gewoon een vlotte communicatie binnen een stam.
 

DeletedUser5114

Guest
Ik vind het gek dat spelers individueel nap's zonder samenspraak met de stam(leiding) mogen maken. Dit is geen vorm van dictatuur maar gewoon een vlotte communicatie binnen een stam.

Die nap was er voor dat hij in Meow kwam ;)
 

DeletedUser73972

Guest
Ik vind het gek dat spelers individueel nap's zonder samenspraak met de stam(leiding) mogen maken. Dit is geen vorm van dictatuur maar gewoon een vlotte communicatie binnen een stam.

Het ging hier over een NAP xyro-illy die Xyro al had VOOR hij meow joinde, wij hem zeiden deze op te zeggen gezien we een vijandige stam van signum waren & dit vervolgens door een interne communicatiefout vergat. Domme actie, dat ga ik niet ontkennen.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Martijn deed er vroeger zelf fervent aan, zoals op w19. Speelde Harm ook, zou wel grappig zijn mocht Harm hier eens komen :D.

Wat ben jij toch een miserabel mannetje. Al zou Martijn wereld op wereld stabben, dan nog zou hij het Beast incarnate niveau niet kunnen evenaren. Doet werkelijk waar pijn aan mijn ogen dat er tribal wars team bij je naam staat. Misschien hadden ze die één april grap waar moeten maken, dan had jij tenminste met twee benen op de grond gestaan.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
P&P-held zeg je? In vergelijking met jou zeer zeker, dat blijkt wel weer. Immers zie je mij nergens beweren dat jij hebt gestabd, enkel dat personen met vele stabs nog hoger op mijn lijstje zullen staan als jij :') Dat jij het Beast incarnate niveau asocieerd met een 'stab-niveau', is niet mijn fout :D
 
Reactiescore
1.015
Nee, helemaal niet. Misschien moet jij eens met je beide voeten op de grond? Haha, grapjas.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Poeh dat is wel een sterk respons hoor, ik heb er geeneens een weer(wolf)woord op. Of eigenlijk wel; PP-held.
 
Bovenaan