Mission Im'Meow'able

DeletedUser72524

Guest
Ach joh, heel simpel. Gewoon zeggen dat het om een goodwill gaat en TW kan je niks maken.
 

DeletedUser73972

Guest
Ik weet niet wat jullie hebben, ik heb alleen een conversatie tussen 2 spelers. Ik weet niet hoe ver jullie nu zijn met de gesprekken ;).

Ik ben in de zake van gesprekken van wachten tot er een ban volgt of niet ;) Als die volgt veroordeel ik die acties net zo hard als iedereen
 
Reactiescore
1.728
Ik ben in de zake van gesprekken van wachten tot er een ban volgt of niet ;) Als die volgt veroordeel ik die acties net zo hard als iedereen

Ja dat zou ik ook denken ja.


Misschien was het ook niet slim van mij om heel meow erbij te betrekken als stam zijnde, mijn excuses daarvoor.
 

DeletedUser68372

Guest
Dank, en we zullen zien. Op het moment hebben wij dezelfde informatie in handen als jullie. Dus we zullen zien wat hier uit komt.
 

DeletedUser69389

Guest
Tuurlijk niet, maar dit is gewoon een hele aparte en verdachte situatie. Ook als je naar het geheel kijkt.

Ontken ik dat? Ik ben direct op onderzoek uit gegaan, maar jij concludeerde puur uit die ene pm dat het wel de waarheid moest zijn.


Kortom, jij hebt niks wat wij ook niet hebben? Nu spreekt hij zichzelf inderdaad tegen maar jij bent er wel van overtuigd dat dit is gebeurt? waarom?

het is dezelfde persoon die stabber illy ook voluit verdedigde, aan trieste figuren zoals hij moet je niet teveel aandacht besteden ;)

Ach hij verdedigd ook Error, als er een stam bekend staat als stabstam dan is dat Error wel.:eek:
 
Reactiescore
1.728
Wat jij nu over Error zegt is precies hetzelfde als wat ik net over Meow zei.

Enige stabber binnen Error is Harm. Verder op wereld 40 is de grootste stabber nog steeds King Ringo.
 
Reactiescore
1.015
Martijn deed er vroeger zelf fervent aan, zoals op w19. Speelde Harm ook, zou wel grappig zijn mocht Harm hier eens komen :D.
 

DeletedUser69389

Guest
Wat jij nu over Error zegt is precies hetzelfde als wat ik net over Meow zei.

Enige stabber binnen Error is Harm. Verder op wereld 40 is de grootste stabber nog steeds King Ringo.

Jij en vele anderen hebben zich daar niet van gedistantieerd en zijn puur gebleven om W40 te kunnen claimen. Dat Harm met die ideeen kwam en heeft uitgevoerd en daardoor als enige aan te wijzen is als stabber is simpelweg ongeloofwaardig, omdat je ermee ingestemd hebt. Hadden jullie dit niet gedaan dan zou Error nu W40 niet winnen. Maargoed dat is voor de rest niet relevant voor deze wereld. Behalve dat wij hier onderzoek uitvoeren naar hetgeen wat heeft plaatsgevonden en mocht daaruit blijken dat wat er wordt beweerd klopt wij er ook afstand van zullen nemen en dat jij een hypocriet ventje bent met dubbele morele waarden.
 

DeletedUser69389

Guest
Martijn deed er vroeger zelf fervent aan, zoals op w19. Speelde Harm ook, zou wel grappig zijn mocht Harm hier eens komen :D.

Leuk dat je met halve beschuldigingen komt, want allereerst heb ik mij daar al meermaals voor geëxcuseerd en al jarenlang niet meer gedaan. Daarnaast staat dat nog niet in de schaduw van hetgeen wat hier gebeurd. Hetgeen wat ik destijds heb gedaan is stam verlaten met nog 2 accounts voor de bondgenootstam van de stam die in oorlog was met mijn oude stam en die stam direct aanvallen. Niet fair I know. Maar ja jij beschikt ook over enorme tunnelvisie.
 
Reactiescore
1.728
Jij en vele anderen hebben zich daar niet van gedistantieerd en zijn puur gebleven om W40 te kunnen claimen. Dat Harm met die ideeen kwam en heeft uitgevoerd en daardoor als enige aan te wijzen is als stabber is simpelweg ongeloofwaardig, omdat je ermee ingestemd hebt. Hadden jullie dit niet gedaan dan zou Error nu W40 niet winnen. Maargoed dat is voor de rest niet relevant voor deze wereld. Behalve dat wij hier onderzoek uitvoeren naar hetgeen wat heeft plaatsgevonden en mocht daaruit blijken dat wat er wordt beweerd klopt wij er ook afstand van zullen nemen en dat jij een hypocriet ventje bent met dubbele morele waarden.

Toen de tijd dat harm stabte, zat ik nog op een ander account in een andere stam. Toen ik door Ringo en zijn holmaatjes werd gestabt, ben ik een tijdje later het account afgeflikkerd, want de eigenaresse was ook een ringo maatje. En ik niet. En toen kwam harm met een mooi aanbod die ik aannam. En sindsdien zit ik pas in Error, en puur om wraak te nemen op Ringo en Rasta en Marcha. En dat is gelukt ;).

Ik heb dus vrij weinig met harm zijn stabactie te maken.
 
Reactiescore
1.015
Leuk dat je met halve beschuldigingen komt, want allereerst heb ik mij daar al meermaals voor geëxcuseerd en al jarenlang niet meer gedaan. Daarnaast staat dat nog niet in de schaduw van hetgeen wat hier gebeurd. Hetgeen wat ik destijds heb gedaan is stam verlaten met nog 2 accounts voor de bondgenootstam van de stam die in oorlog was met mijn oude stam en die stam direct aanvallen. Niet fair I know. Maar ja jij beschikt ook over enorme tunnelvisie.

Hoezo half? Je verklaart een zin later dat je het wel degelijk gedaan hebt? Ik zet dit niet hier om je te beschuldigen, maar laat ik je het uitleggen aan de hand van een voorbeeld. Hypothetisch: Mocht Ringo jaren stabvrij zijn en zich excuseren, zou jij vinden dat hem dat in staat stelt te oordelen over anderen die hetzelfde doen/deden om om het even welke gradatie? Denk gewoon niet dat je de persoon bent om er commentaar op te geven, desondanks er een pak mensen zijn die veel viezere dingen doen. Het po tunnelvisie gooien is ook knap!
 
Reactiescore
1.075
Leuk dat je met halve beschuldigingen komt, want allereerst heb ik mij daar al meermaals voor geëxcuseerd en al jarenlang niet meer gedaan. Daarnaast staat dat nog niet in de schaduw van hetgeen wat hier gebeurd. Hetgeen wat ik destijds heb gedaan is stam verlaten met nog 2 accounts voor de bondgenootstam van de stam die in oorlog was met mijn oude stam en die stam direct aanvallen. Niet fair I know. Maar ja jij beschikt ook over enorme tunnelvisie.

vergeet het spy'en niet:rolleyes:
 

DeletedUser69389

Guest
Hoezo half? Je verklaart een zin later dat je het wel degelijk gedaan hebt? Ik zet dit niet hier om je te beschuldigen, maar laat ik je het uitleggen aan de hand van een voorbeeld. Hypothetisch: Mocht Ringo jaren stabvrij zijn en zich excuseren, zou jij vinden dat hem dat in staat stelt te oordelen over anderen die hetzelfde doen/deden om om het even welke gradatie? Denk gewoon niet dat je de persoon bent om er commentaar op te geven, desondanks er een pak mensen zijn die veel viezere dingen doen.

Er zit alleszins nog wel een verschil in hetgeen wat ik heb gedaan en Ringo. Daarnaast spreken we hier over iets wat plaatsgevonden heeft in 2010/2011 zoiets. Toen was ik nog een puber etc, inmiddels 2016 en dus vele jaren en werelden verder waar ik niets, maar dan ook niets heb gedaan wat niet door de beugel kan. Daarnaast is zaken zoals dit vergelijken met leaven en paar uur later aanvallen een heel ander verhaal. Is éénmalig gebeurd en voor de rest nooit aan vies spel gedaan of iets in de zin van stabs. Dusja ik ben in staat om hierover te oordelen, maar ga maar voor de rest lekker weer modden, want voegt voor de rest weinig toe.
 

DeletedUser73972

Guest
Hoezo half? Je verklaart een zin later dat je het wel degelijk gedaan hebt? Ik zet dit niet hier om je te beschuldigen, maar laat ik je het uitleggen aan de hand van een voorbeeld. Hypothetisch: Mocht Ringo jaren stabvrij zijn en zich excuseren, zou jij vinden dat hem dat in staat stelt te oordelen over anderen die hetzelfde doen/deden om om het even welke gradatie? Denk gewoon niet dat je de persoon bent om er commentaar op te geven, desondanks er een pak mensen zijn die veel viezere dingen doen. Het po tunnelvisie gooien is ook knap!

En jij bent een mod die nu compleet off topic gaat voor persoonlijke verwijten, ook al zeg je van niet. Hop, weg jij! Lees de guidelines voor een mod nog eens door zou ik zeggen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.015
Er zit alleszins nog wel een verschil in hetgeen wat ik heb gedaan en Ringo. Daarnaast spreken we hier over iets wat plaatsgevonden heeft in 2010/2011 zoiets. Toen was ik nog een puber etc, inmiddels 2016 en dus vele jaren en werelden verder waar ik niets, maar dan ook niets heb gedaan wat niet door de beugel kan. Daarnaast is zaken zoals dit vergelijken met leaven en paar uur later aanvallen een heel ander verhaal. Is éénmalig gebeurd en voor de rest nooit aan vies spel gedaan of iets in de zin van stabs. Dusja ik ben in staat om hierover te oordelen, maar ga maar voor de rest lekker weer modden, want voegt voor de rest weinig toe.

Nee, ben je niet voor in staat. Gradaties maken daar geen verschil in en dat zou je moeten beseffen.

En jij bent een mod die nu compleet off topic gaat voor persoonlijke verwijten, ook al zeg je van niet. Hop, weg jij! Lees de guidelines voor een mod nog eens door zou ik zeggen

Is dat je taak als leider in Meow? Op het AF zaken uit je duim zuigen :confused:.
 

DeletedUser73972

Guest
Is dat je taak als leider in Meow? Op het AF zaken uit je duim zuigen :confused:.

Nee, wel een verzorgde oorlogsverklaring op het AF neerzetten en zorgen dat er geen random mods die hier niet thuis horen off topic gaan omdat ze 1 van hun aartsvijanden even iets kunnen gaan verwijten. Althans, dat had je geweten moest je ook maar enige flap hebben gegeven om w47 en dit topic alvorens martijn te beschuldigen.
 

DeletedUser75339

Guest
Nee, ben je niet voor in staat. Gradaties maken daar geen verschil in en dat zou je moeten beseffen.

Wat een zwart-wit gedachtegang.
Natuurlijk zijn er gradaties en nuances bij zowat alles nodig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Nee, ben je niet voor in staat. Gradaties maken daar geen verschil in en dat zou je moeten beseffen.



Is dat je taak als leider in Meow? Op het AF zaken uit je duim zuigen :confused:.



Is dat je taak als mod? Je mengen in discussies en happen als een kind van 12?
 
Bovenaan