Mission Im'Meow'able

DeletedUser69389

Guest
Die gast zegt zwart op wit dat hij veel pp kreeg aangeboden om het miauw makkelijker te maken.

Dit is relevanter voor het stabtopic, maar als dat zo is dan kan die ook eventuele bewijslast tegen deze Meow speler openbaren en dan zullen wij daaropvolgend onze conclusies trekken, maar dit kan iedereen bespreken. Ik kan een verhaal zogenaamd ophangen over dat Fero mij heeft gestabt tegen Fluffy en dan is het waarheid?
 
Reactiescore
1.728
Ik ken heel fero en heel fluffy niet, dus het zal mij dan ook weinig interesseren. Maar het is aangegeven bij support + alle pm's. Dus we zullen wel zien wat hier uitkomt.
 

DeletedUser65242

Guest
Ik ken heel fero en heel fluffy niet, dus het zal mij dan ook weinig interesseren. Maar het is aangegeven bij support + alle pm's. Dus we zullen wel zien wat hier uitkomt.

Je slingert nu maar zo 2 namen naar buiten? Want ik (fluffy) ben totaal niet relevant hier evenals Fero. :eek:
 

DeletedUser69389

Guest
Ik ken heel fero en heel fluffy niet, dus het zal mij dan ook weinig interesseren. Maar het is aangegeven bij support + alle pm's. Dus we zullen wel zien wat hier uitkomt.

Nja dat zijn mijn buren en stel ik zou een hekel hebben aan Feroliciouz en ik zou een heel lulverhaal ophangen over dat hij mij zou stabben etc tegen Fluffybutdangerous moet je dat dan klakkeloos geloven als stam zijnde? Je weet niet of Businessboys de waarheid spreekt als er geen screens zichtbaar zijn waarin de desbetreffende Meow speler inderdaad pp zou aanbieden wat nu verkondigd wordt.
 

DeletedUser66129

Guest
Hahahah dus dat is de manier van spelen van Meow :eek:. Triest zeg.

Jij hangt dan ook gelijk heel Meow er bij terwijl dit dus duidelijk gaat om één speler. Daarmee probeer je dus direct heel Meow zwart te maken terwijl de rest van Meow duidelijk niks van wist. Dat is pas triest :eek:
 
Reactiescore
1.728
Je slingert nu maar zo 2 namen naar buiten? Want ik (fluffy) ben totaal niet relevant hier evenals Fero. :eek:

Ik reageerde op het bericht van underground tacticz, die kwam met die namen aanzetten. Die namen hebben naar mijn weten ook niet veel te maken met deze kwestie.
 

DeletedUser68372

Guest
Maaruh, als jij "Alle PM's" hebt. Stuur je die dan even door naar The Fault asjeblieft:)?
 

DeletedUser74358

Guest
Toch interessant, niet eens een muur kapot maken is toch wel héél apart?
Of zou het zo zijn dat de AM van gambling de muren nog opbouwt?
 

DeletedUser68372

Guest
Toch interessant, niet eens een muur kapot maken is toch wel héél apart?
Of zou het zo zijn dat de AM van gambling de muren nog opbouwt?

Dat kan andere redenen hebben, na mijn PM wisseling met Bussniss, en de screen die Underground heeft gepost lijkt het me een broodje aap verhaal.

@Mohniels, wat een klink en klare onzin zeg, post ze als je iets hebt wat wij niet hebben. Is wel zo netjes richting de leiding.
 
Reactiescore
16
Dat kan andere redenen hebben, na mijn PM wisseling met Bussniss, en de screen die Underground heeft gepost lijkt het me een broodje aap verhaal.

@Mohniels, wat een klink en klare onzin zeg, post ze als je iets hebt wat wij niet hebben. Is wel zo netjes richting de leiding.

maar uiteraard denk jij dit, je bent verslaafd aan al die kattenpis.. we zien wel wat de TW-supports hieruit concluderen en of het wel of niet waar was.:rolleyes::eek:
 

DeletedUser69389

Guest
Ik reageerde op het bericht van underground tacticz, die kwam met die namen aanzetten. Die namen hebben naar mijn weten ook niet veel te maken met deze kwestie.

Was als voorbeeld om te zeggen dat je niet alles klakkeloos moet geloven wat in zo´n pm gezegd wordt. Nam daarbij mijn verhaal als voorbeeld.
 
Reactiescore
1.728
Dat kan andere redenen hebben, na mijn PM wisseling met Bussniss, en de screen die Underground heeft gepost lijkt het me een broodje aap verhaal.

@Mohniels, wat een klink en klare onzin zeg, post ze als je iets hebt wat wij niet hebben. Is wel zo netjes richting de leiding.

De screens van gintonic en die van underground spreken mekaar tegen. Maar tegen wie spreekt hij dan de waarheid?

Verder ga ik niks posten, mag de persoon in kwestie zelf doen.
 

DeletedUser73972

Guest
Simpel, als iemand binnen meow pp heeft aangeboden aan een andere speler (waar niemand weet van had) krijgt die een ban & is die ban 100% terecht. Indien niet, is dit gezever.
 

DeletedUser68372

Guest
Kortom, jij hebt niks wat wij ook niet hebben? Nu spreekt hij zichzelf inderdaad tegen maar jij bent er wel van overtuigd dat dit is gebeurt? waarom?
 

DeletedUser73972

Guest
Kortom, jij hebt niks wat wij ook niet hebben? Nu spreekt hij zichzelf inderdaad tegen maar jij bent er wel van overtuigd dat dit is gebeurt? waarom?

het is dezelfde persoon die stabber illy ook voluit verdedigde, aan trieste figuren zoals hij moet je niet teveel aandacht besteden ;)
 
Reactiescore
1.728
Kortom, jij hebt niks wat wij ook niet hebben? Nu spreekt hij zichzelf inderdaad tegen maar jij bent er wel van overtuigd dat dit is gebeurt? waarom?

Ik weet niet wat jullie hebben, ik heb alleen een conversatie tussen 2 spelers. Ik weet niet hoe ver jullie nu zijn met de gesprekken ;).
 
Bovenaan