The end

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser51839

Guest
Dear people,

Sinds de wereld nabij is vraag ik officiële vergiffenis aan Roald en Michael voor wat gebeurde in het verleden.

Ik Tyron begon I am Phenomonal (gekend als I am psycho en genoemd als IAP) in de rim en na een snelle dominantie heb ik altijd van groot belang geweest voor stammen. Mijn steun was altijd één van de grootste, ik kon defensief muren plaatsen bij spelers. Na Faith ben ik zelf begonnen met de opstart van het latere Juvy (nu Defect). Dit achter de schermen, omdat ik absoluut geen leider wilde zijn heb ik toen Wouter gestimuleerd dit te doen en de begin gesprekken met Hippo waren volledig gemanipuleerd door mij. Wil niet aantonen dat ik veel invloed had in het hele gebeuren. Enkel dat het mij pijn doet dat ik niet meer deel mag uitmaken van ik mede gecreeërd heb.

Het ergste van alles is dat ik één van de furieuste voorstanders was het toenmalig MLV (ex-Amen) in Juvy te nemen als 1 stam terwijl sommige net de eindoorlog met hen wilden voeren. Mijn hart scheurde dan ook toen dat ik na talloze ondersteuningen soms anderhalve week ver door dezelfde mensen bakken kritiek kreeg daar een intern actie van een mb. Dit welstellende dat ik edels zat had en de doorbraak bij mijn persoonlijk front allesbehalve leek te lukken.

Ik heb spijt dat ik toen ben geleafd, dit door mijn mentaliteit en jeugdigheid waar ik geen spijt van heb, ben gelukkig nog erg jong en durf men mond opendoen. Iets wat ik nu niet echt aanschouw binnen defect.

Ik heb veel gedaan binnen Juvy indertijd, veel goeds, ook minder goed, toch vraag ik vergiffenis wat fout ging en de reinvite voor al wat ik goed deed. En laat ons deze wereld aub eindigen.

Ik heb mijn ego opzij gezet, nu is het de beurt aan Roald en Michael. Het is vreselijk dat ik verschillende spelers hoo vragen wrm ik niet terugkom en moet zeggen dat ik gewoon niet mag.

Gelieve dit zeker op stamforum te delen aangezien mijn pm's bij sommige mensen onbeantwoord blijven.

Groetjes,
Tyron, mister I am Psycho
The one, the only & lonely one
 
Reactiescore
2
Dear people,

Sinds de wereld nabij is vraag ik officiële vergiffenis aan Roald en Michael voor wat gebeurde in het verleden.

Is een goed begin, daar heb je me al bijna mee gewonnen.


bakken kritiek kreeg daar een intern actie van een mb. Dit welstellende dat ik edels zat had en de doorbraak bij mijn persoonlijk front allesbehalve leek te lukken.

Nou weet ik dat ikzelf niet alles goed gevolgd heb die tijd, maar afspraken schenden is nooit goed te noemen, zelfs niet met een MB.
Ik zie nergens dat je hier spijt van hebt.


Ik heb veel gedaan binnen Juvy indertijd, veel goeds, ook minder goed, toch vraag ik vergiffenis wat fout ging en de reinvite voor al wat ik goed deed.

Dit is voor mij voldoende om vóór je terugkomst te stemmen!
 

DeletedUser51839

Guest
Nou weet ik dat ikzelf niet alles goed gevolgd heb die tijd, maar afspraken schenden is nooit goed te noemen, zelfs niet met een MB.
Ik zie nergens dat je hier spijt van hebt.

Spelers ging bij mij komen spelen omdat ik zelf te weinig tijd had maar door de incidenten isdie nooit gelogd :(
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Je krijgt hier morgen een respons op, moet ik even afstemmen met Michael vandaar. Wel fijn te zijn dat je er al wat anders naar kijkt, alhoewel dit ook wel in een pm had gemogen en een topic wat veel van het goede is.
 

DeletedUser

Guest
Je krijgt hier morgen een respons op, moet ik even afstemmen met Michael vandaar. Wel fijn te zijn dat je er al wat anders naar kijkt, alhoewel dit ook wel in een pm had gemogen en een topic wat veel van het goede is.

Of je laat hem nu gewoon binnen want denk niet dat je overleg in iets anders resulteert. Dus geef hem maar de invite
 

DeletedUser51839

Guest
Je krijgt hier morgen een respons op, moet ik even afstemmen met Michael vandaar. Wel fijn te zijn dat je er al wat anders naar kijkt, alhoewel dit ook wel in een pm had gemogen en een topic wat veel van het goede is.

Zoals eerder gezegt, krijg geen respons op skype van jullie nog ingame.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Mwa je hebt mij ook niet één keer aangeschreven het afgelopen half jaar, niet over skype noch ingame, tenzij je mijn ongelijk kunt bewijzen.

e3d8e7864a.png

a8d22e8f4a.png

Maar Michael en ik willen Tyron wel binnen laten, zijn invite zal ergens vandaag wel komen. Immers voldoet hij met dit topic aan één van mijn twee voorwaarden. Gezien er niemand echt bezwaar heeft gemaakt, word er ook voldaan aan voorwaarde twee. Laten we deze wereld maar vlug afsluiten.

Of je laat hem nu gewoon binnen want denk niet dat je overleg in iets anders resulteert. Dus geef hem maar de invite

Je hoeft ons niet te pushen. Wij kunnen gewoon refereren naar de definitieve enquete waar een meerderheid 'nee' heeft gestemd. Definitief zegt het al ;)
 

DeletedUser

Guest
Niet zo gemeen doen tegen mij Roald anders ga ik in een hoekje zitten huilen..
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Beetje noob dit.
 

DeletedUser51839

Guest
Dank je en Amber Heard, koest! :D

En ik heb onlangs naar Michael een pm gestuurd, meer naar Aapsel omdat ik zelf niet wist of Colla nog actief bespeeld werd of niet.

Enja ik heb je op skype aangesproken roald maar als je mij telkens verwijdert. Vergeet ook het groepsgesprek die Yves starte en je later op zou terugkomen, deed je niet en Michael niet veel beter. Kan je nou echt niet ontkennen hoor.
 

DeletedUser

Guest
Martin het is mooi weer, ga lekker verder met je stoepkrijt tekening!
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Nee ik mag niet van mijn Mama:(
 

DeletedUser65921

Guest
Topic heeft zijn nut gehad en wordt nu spam, dus slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan