[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

DeletedUser

Guest
Spelen met 10-11 mensen die niet actief zijn gaat ook niet. De actieven gaven aan dat ze wouden dat er wat veranderde, ongeacht hoe dat het potje zou beïnvloeden. Als spelleider is het mijn taak om te zorgen dat het leuk blijft voor diegene die echt actief zijn. Je kan dan wel zeggen dat je niet inactief was of anderen inactiever, maar je was niet actief.

Man ik was prima genoeg actief! Vroeger vielen mensen pas dood als ze verdomme drie keer niet gestemd hadden! Dit is gewoon inconsistente onzin. Je hebt dit ronduit slecht aangepakt, maar ik had niet anders verwacht. Mensen die gewoon stemmen moet je sowieso niet direct dood laten vallen, ik heb zoiets als dit echt nog nooit gezien of meegemaakt.
 
Reactiescore
1.015
Man ik was prima genoeg actief! Vroeger vielen mensen pas dood als ze verdomme drie keer niet gestemd hadden! Dit is gewoon inconsistente onzin. Je hebt dit ronduit slecht aangepakt, maar ik had niet anders verwacht. Mensen die gewoon stemmen moet je sowieso niet direct dood laten vallen, ik heb zoiets als dit echt nog nooit gezien of meegemaakt.

Wat een grap ben jij. Je kan beter eens in je eigen zakken kijken dan de schuld op anderen te steken ;).
 

DeletedUser77103

Guest
Ik stel voor dat we niet gaan vechten onder het ruziemaken, Kunjack, kom gezellig meedoen met het volgende potje, nieuwe ronde nieuwe kansen.
 

DeletedUser

Guest
Wat een grap ben jij. Je kan beter eens in je eigen zakken kijken dan de schuld op anderen te steken ;).

Kerel je bent zelf de grootste grap die hier z'n kop nog durft te laten zien. Als er iemand al gaat janken om het minste onrecht dat hem wordt aangedaan ben jij dat. En jij kan hier niet meer inhoudelijk op ingaan natuurlijk. Je enige argument is 'Nou nee, ik vond jou niet actief genoeg hoor, dus ik laat je plotseling doodvallen'. Kansloos!
 

DeletedUser

Guest
Ik stel voor dat we niet gaan vechten onder het ruziemaken, Kunjack, kom gezellig meedoen met het volgende potje, nieuwe ronde nieuwe kansen.

Nou nee, twee potjes achter elkaar worden nu verneukt. Geen zin meer.
 

DeletedUser69459

Guest
Saphira heeft echt kut gespeeld. Volgende keer (hopelijk) beter.

Dit vind ik best grappig. Degene die me niet geloofde, terwijl ik elk potje hetzelfde doe, en met een tunnelvisie zat, zegt dat ik kut heb gespeeld.
 

DeletedUser52001

Guest
Zeg westkip, hou eens op met roepen dat je er twee wolven hebt uitgewerkt! Jij noemde greengang goedje, ik heb hem er uit gewerkt ja, tssssk.
 

DeletedUser72524

Guest
Zeg westkip, hou eens op met roepen dat je er twee wolven hebt uitgewerkt! Jij noemde greengang goedje, ik heb hem er uit gewerkt ja, tssssk.

Sws ben ik bewezen pro, maar goed laten we allemaal mij aanbidden na het potje en niet tijdens;)
 

DeletedUser

Guest
Ik had greengang ook oprecht door, maar als welp speel je toch solo. Bovendien verlaag je dan de kans dat de wolven je lunchen!
 

DeletedUser72524

Guest
Ik had greengang ook oprecht door, maar als welp speel je toch solo. Bovendien verlaag je dan de kans dat de wolven je lunchen!

Hoe kan je greengang door hebben, hij was gewoon goedje. Net voor zijn dood geïnfecteerd :p
 
Reactiescore
976
Bullshit, ik heb geantwoord. Jij kon het gewoon niet bevatten dat iemand ligt te grappen op pagina 2 :rolleyes:

Toch geen duidelijk antwoord, anders vragen er niet verschillende spelers achter. Je was overigens niet aan het grappen want je hebt burger geclaimed. Claimen is niet voor te lachen. Dat je dat continu als een grap bestempelde, maakte je nog meer verdacht. Deze lynch heb je volledig aan jezelf te wijten.
 

DeletedUser69459

Guest
Toch geen duidelijk antwoord, anders vragen er niet verschillende spelers achter. Je was overigens niet aan het grappen want je hebt burger geclaimed. Claimen is niet voor te lachen. Dat je dat continu als een grap bestempelde, maakte je nog meer verdacht. Deze lynch heb je volledig aan jezelf te wijten.

Dat valt te bezien, maar ik ben nu al een certitude qua rol :cool:

Ja, je zou denken dat ik wat gezag uitstraal en ze dan zouden luisteren, maar neen hoor. Gijs is geen held, hij is een hater.

Je moest eens weten...

Het was pagina 2 kerel, iedereen ligt er te grappen. Dat merk iedereen toch aan dit soort posts?

De lynch heb ik idd aan mezelf te danken. Ik had me nl. uitgeschreven, maar Gijs liet me niet echt doodvallen ;)
 
Bovenaan