Het woordenboek van Wereld 47

DeletedUser73696

Guest
Howlin'en; Iemand blokkeren als je een discussie niet kan winnen.
 

DeletedUser72857

Guest
Howlin'en; Iemand blokkeren als je een discussie niet kan winnen.

Mike'en: Het spel op zo een hoog niveau spelen dat niemand zijn hoogstaande hersenspinsels kan vatten. Zijn geniale woorden worden door het gepeupel geïnterpreteerd alsof er enkel kak uit zijn muil komt. Hoe meer e's in de naam hoe hoger het iq uiteraard.

Moet er zeker niet in hoor, maar dat mike gewoon eens zwijgt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61161

Guest
Mike'en: Het spel op zo een hoog niveau spelen dat niemand zijn hoogstaande hersenspinsels kan vatten. Zijn geniale woorden worden door het gepeupel geïnterpreteerd alsof er enkel kak uit zijn muil komt. Hoe meer e's in de naam hoe hoger het iq uiteraard.

meh, ik vind het maar een stom woord om in je woordenboek te hebben.
 
Reactiescore
372
Mooi dag het eerste wat je doet Mike zwart maken is. Wederom zeer objectieve en sterke lijst.

PN6IWRe.png


Uiteraard gevolgd door een gesprek over dominantie & loyaliteit, wat kan leiden tot een Castiliantie.

Let vooral op de hoofdletter L wanneer Castiel het woord Loyaliteit zegt, aan deze grote L is te zien dat Castiel een stijve krijgt van dominantie.
 

DeletedUser68372

Guest
Vlorissen: Werkwoord voor als je helemaal geen fuck geeft.
Vlorissen: Internen tot er niks meer te internen valt.
Vlorissen: Wilt graag Faulteren
Vlorissen: Synoniem voor "Bitch I Dont Give A Fuck"
Dit waren de inzendingen van mijn lieve stamgenootjes:(

Yannicken: Jezelf een deffslet noemen maar geen deff leveren[/b]
Yannicken: Je Afvragen hoe je een ex-co op elke manier van communicatie kunt blocken

Jonathannen: Praten over draken terwijl je zelf een poesje hebt

Mike'en Accounts in je sig zetten waar je niet/nauwelijks/waardeloos op hebt gespeeld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68372

Guest
Worstemannen: Actief zijn op een forum, actief zijn in een skypechat, inactief zijn in het spel.
 

DeletedUser73972

Guest
ik ben nu wel die AF-naam + 'en beu, kan je er niet Worsteman Gaming of dergerlijke van maken? ^^
 

DeletedUser

Guest
Matthiauwen: Met zijn kattenpootjes over de glazen bol wrijven om te kijken wat er zich in de nabije toekomst afspeelt

EDIT:
Ebaw-en: Een niet te winnen oorlog aangaan
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
499
Ik heb Baby draak op clash royale :O
 
Bovenaan