Met welke 10?

DeletedUser66129

Guest
Je zit nu wel bij me in de stam hè Steven. Ik ben nog wel je leider nu dus gedraag je :mad:
 

DeletedUser74005

Guest
Richard is minderwaardig. Hij zou ook niet in mijn top 10-lijstje staan.
 

DeletedUser72524

Guest
Richard regelde wel Laura Dekker, dus beetje respect voor hem!
 
Reactiescore
660
Nog top 10 lijstjes?

:)
 

DeletedUser76151

Guest
In willekeurige volgorde:

1: Hans (Nyade): Ken deze speler vooral van W42, altijd wel leuke gesprekken :)
2: Martijn (Underground Tacticz): Ook Martijn ken ik voornamelijk van W42, is iemand waar je altijd wel mee kunt lachen
3: Joren (Triggerbullet): Mijn stamgenoot op W47 en Co op w42.
4: Inge (Serenity) : <3
5: Cona (Conabonita) : KILL
6: Thijs: Thijs ook altijd met z'n gekke verhalen :p
7: Henry (Nilpheria) : Plopkoek :D
8: Jonathan (Dream) : een echte spammert in de chat met een goede muziek smaak :)
9: Jordi (CbC): Iemand die echt veel regelt binnen de stam en die er altijd voor zijn leden staat
10: Sven (Mystic) : Onze favo botter <33
 
Reactiescore
499
Je mist er een van het teampie ^_^
 

DeletedUser66129

Guest
1. Prins Pils: Spelers waarmee ik wel op aantal werelden samen mee heb gespeeld en weet dat dit echt toppers zijn, tevens spelers die zich altijd wel in zullen zetten voor de stam, beschikken over skills en inzicht. Leuke spelers om mee in de stam te zitten.
2. Noire: Eigenlijk zelfde als over Prins Pils, ook spelers met veel inzicht en skills. Inzet is dan ook altijd wel hoog bij deze spelers en hebben dat al wel laten zien deze wereld. Momenteel hoge rang deze wereld en verwacht nog wel dat ze dit lang volhouden.
3. Droit Divin: Met Daantje erbij altijd wel gezellig. Ook dit account beschikt over inzicht en kwaliteit. Zeker een team waarmee ik wel eens in de stam wil zitten, tot heden nog nooit met een van hen samen gespeeld.
4. Peanut 007: De opa van Meow, toont inzet voor de stam, is niet bang hier en daar mee te helpen met een clear/fake sturen. Lekker actief en altijd lachen met deze mensen van dit account. Dus zowel inzicht als humor is aanwezig op dit account.
5. King of Love: Natuurlijk kan ik Matthias niet vergeten in dit lijstje, een top leider die de stam goed op zijn handen kan dragen. Hij weet wat hij aan wie heeft en daarin sluiten ik of Floris prima aan in zijn leiderscapaciteiten. Ook heeft hij lekker veel inzicht.
6. Christie Monteiro: Met dit team naast je beloofd veel goeds, communiceren met dit team is dan ook echt fijn, planning maken, elkaar helpen. Aanvallend is dit team gewoon echt top en hebben ook lekker veel inzicht. Inzet voor de stam is dan ook zeer zeker aanwezig.
7. Royalist: Eerst was ik niet zo'n fan van dit account toen ze in een noob stam zaten, momenteel heb ik gezien dat het een hartstikke leuk en sympathiek team is.
8. Krondor28: Lijkt me zeer zeker een goed team, ligging van dit account is dan ook echt ideaal gezien het stam cluster, mooie uitgangspunt richting de rim. Zou best wel eens bij hen in de stam willen zitten.
9. Choose Wisely: Ook nog nooit mee samen gespeeld, maar met contact die ik met Matthew had lijkt het me wel leuk om met hem en zijn team eens in een stam te zitten.
10. Pure Tears from heaven: Ook een leuk team om mee in de stam te zitten, inzet aanwezig en kwaliteit zeer zeker ook.
 
Reactiescore
499
Dankje Richard
 

DeletedUser74358

Guest
8. Krondor28: Lijkt me zeer zeker een goed team, ligging van dit account is dan ook echt ideaal gezien het stam cluster, mooie uitgangspunt richting de rim. Zou best wel eens bij hen in de stam willen zitten.

Merci namens het account, beetje laat, maar beter ooit dan nooit:p
 
Reactiescore
1.853
Bovenaan