Angels & Demons

Status
Niet open voor verdere reacties.

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Angels & Demons


Beste forumgenoten,

Het heeft lang genoeg geduurd, maar wij zijn als stam lang genoeg blind geweest. We hebben deze muiterij altijd over het hoofd gezien en we zijn geschokt gezien het feit hoe blind wij als stam geweest zijn. We zijn verraden, in de steek gelaten en gemanipuleerd. We hebben het natuurlijk over de verschrikking die in ons hemelgewelf plaats heeft gevonden: de afsplitsing van twee groepen Angels. We pikken dit niet. Onder leiding van opperengel Maick “Michaël” PerfekteKrapuul zullen we de strijd aangaan. Here we go!

Dit is geen aanval op bijbelse geschriften. Dit is een satire gebaseerd op de naam Demons in Disguise.

nicMWTS.png

Heilige Aartsengel Maick, verdedig ons in de strijd. Wees onze bescherming tegen de boosheid en de listen van de duivel. Wij smeken ootmoedig dat Baba hem Zijn macht doe gevoelen. En gij, vorst van de hemelse legerscharen, drijf Phenomoklote en de andere boze geesten, die tot verderf van de zielen over de wereld rondgaan, door de goddelijke kracht in de hel terug. Amen.

Wat? Verraad?

Hoogverraad zeg ik u! En we hebben het niet gezien! Het begon bij het zoeken van medespelers voor het account Prins Pils. We zijn naïef geweest met dat account. Alcohol drinken is een zonde op zichzelf dat ons aanzet tot het doen van slechte daden en initiatief tonen ten opzichte van wulpse meiden. Een account dat zich tot zoverre associeert met dranken die alcohol bevatten kan niks anders dan duivelsgebroed zijn.
Het werd ons pas allemaal duidelijk toen het account zijn nieuwste aanwinst aan ons toonde: Phenomoklote. Hij zette de rest van het team aan tot het verzenden van berichten via de applicatie Whatsapp, waardoor de rest van de stam onsmakelijke berichten en video’s kregen van zijn medespeler Emilio Zuip Maximus. Deze berichten en video’s zijn qua inhoud een zonde op zichzelf: foto’s waar hij op de WC zit en de onderbroek duidelijk zichtbaar is. Dit is heiligschennis! Een onderbroek dient ten alle tijden niet zichtbaar te zijn en onder een broek of tutu te zitten.
Met de week werd het erger en erger. Het heiligschennis verspreidde zich via snapchat, waar we naast de beruchte WC foto’s ook video’s binnenkregen welke inhoud we helaas niet kunnen uitspreken. Hierna werd het ons zeer duidelijk: het account Prins Pils heeft ons bedot. Zij en de andere demonen hebben zich tegen ons gekeerd.

De Baba richtte zich tot Phenomoklote: 'Mensenkind, hef over de koning van Tyrus een dodenklacht aan: "Dit zegt Baba, de HEER: Eens was jij een toonbeeld van perfectie, vervuld van wijsheid en volmaakt van schoonheid. Je leefde in Eden, in de tuin van Baba, en je was bekleed met een keur van edelstenen: met robijn, topaas en aquamarijn, met turkoois, onyx en jaspis, met saffier, granaat en smaragd, gevat in gouden zettingen. Op de dag dat je geschapen werd lagen ze klaar. Je was een cherub, je vleugels beschermend uitgespreid, je was door mij neergezet op de heilige berg van Baba, waar je wandelde tussen vurige stenen. Je was onberispelijk in alles wat je deed, vanaf de dag dat je was geschapen tot het moment dat het kwaad vat op je kreeg. Door al het handeldrijven raakte je verstrikt in onrecht en geweld, en je zondigde; daarom, beschermende cherub, verbande ik je van de berg van Baba en verdreef ik je van je plaats tussen de vurige stenen. Je schoonheid had je hoogmoedig gemaakt, je had je wijsheid en luister verkwanseld. Daarom heb ik je op de aarde neergeworpen, als een schouwspel voor andere koningen. Door je grote schuld, door je oneerlijke handel, waren je heiligdommen ontwijd. Daarom liet ik een vuur in je oplaaien dat je heeft verteerd, ik maakte van jou een hoop as op de grond, voor ieder die het wil zien. Alle volken die je kenden staan verbijsterd; je bent een schrikbeeld geworden, tot in eeuwigheid zul je er niet meer zijn.

Hiermee is het dan officieel! We zullen dit duivelsgebroed van deze wereld verwijderen. Moge ze boeten voor hun zonden en voor het ondersteunen van de morgenster Prins Pils, welke vanaf nu de naam Loeziefer zal dragen.

We wensen ze succes. De inquisitie is nabij!

j25IXYf.png
 
Reactiescore
254
Phenomoklote of hoe je hem ook noemt is tegenwoordig '.Mystic', ja, dat lelijke kut puntje staat er serieus voor.

Verder; Mooi topic :D
 

DeletedUser5114

Guest
hahaha mooie post, heb me rot gelachen.

Wel een beetje laat voor een 1 april grap :x
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Haha, bedankt. :D

hahaha mooie post, heb me rot gelachen.

Wel een beetje laat voor een 1 april grap :x

Nja, het is voor mij lokale tijd 12:46. Het is dus maar hoe je het bekijkt. :p
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Hahaha mooie :p
 

DeletedUser

Guest
Altijd al geweten dat team Jannes stabbers waren. Robin wil je met me trouwen.
 
Reactiescore
1.853
Eens een Demon, altijd een Demon. :bijl:

Keurig stukje Jordi, erg leuk om te lezen. :p
 
Reactiescore
2.303
Zonder phenomoklote/mysticalshit waren we al bezig met een muiterij in het oosten jordianus!
We waren van plan te fuseren met Team Rocket!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan