Met welke 10?

Reactiescore
1.150
Als je zoveel om je gezondheid zou bekommeren zou je zoiets in de eerste plaats überhaupt niet doen.
Bovendien is dat water drinken dan ook overrated, eigenlijk moet je voor bouillon gaan.

Fix jij even bouillon bij een festival? :p
 
Reactiescore
2.039
Dat is wel onzin hoor, als je dat doet betekend nog niet dat je dood wilt :rolleyes:
Water is wel een stuk makkelijker verkrijgbaar dan Buillon.

Wat is daar onzin aan? Bovendien ga je daar helemaal niet dood aan, anders had ik dit nu niet kunnen typen.
Daarbij zijn er tegenwoordig op feesten als ADE etc. verscheidende soepkraampjes, juist omdat hier het zout in zit wat je op dat moment in grote hoeveelheden uitzweet.
 

DeletedUser5114

Guest
Dan begrijp ik niet goed waarom hij dat als plaatsvervanger benoemde voor water :p
De dag er op geen idee, ik ben een braaf manneke ik doe die zooi niet :D
 

DeletedUser5114

Guest
Wat is daar onzin aan? Bovendien ga je daar helemaal niet dood aan, anders had ik dit nu niet kunnen typen.
Daarbij zijn er tegenwoordig op feesten als ADE etc. verscheidende soepkraampjes, juist omdat hier het zout in zit wat je op dat moment in grote hoeveelheden uitzweet.

Je begreep me verkeerd.
Ik doelde hier op:
Als je zoveel om je gezondheid zou bekommeren zou je zoiets in de eerste plaats überhaupt niet doen.
Bovendien is dat water drinken dan ook overrated, eigenlijk moet je voor bouillon gaan.

Dat je zoiets besluit te doen betekend niet dat je dood wilt, en ja uitdroging is een van de doods oorzaken bij het gebruiken van.
Geen idee als je tegenwoordig feesten hebt hem soepkraampjes eerlijk gezegd, kan geen eens de laatste keer herinneren dat ik uit ben geweest ben maar een saai manneke geworden :eek:


Ah ja maar mij niet gezien man, als ik gedronken heb is kebab het enige waar ik aan kan denken
Precies hetzelfde hier :D
Behalve als je scoort natuurlijk niet het beste voer om dan te gaan eten :D
 
Reactiescore
2.039
Techno-nerd? Ik zie weinig nerds voorbij komen op mijn feestjes tbh, enkel geile wijven. :D

Je begreep me verkeerd.
Ik doelde hier op:


Dat je zoiets besluit te doen betekend niet dat je dood wilt, en ja uitdroging is een van de doods oorzaken bij het gebruiken van.
Geen idee als je tegenwoordig feesten hebt hem soepkraampjes eerlijk gezegd, kan geen eens de laatste keer herinneren dat ik uit ben geweest ben maar een saai manneke geworden :eek:

Maar dit klopt niet helemaal. Ja er zullen enkele gevallen zijn geweest waar uitdroging de oorzaak was, maar in de grootste gevallen is dit óf vervuilde pillen óf juist watervergiftiging.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser74358

Guest
Dat je zoiets besluit te doen betekend niet dat je dood wilt, en ja uitdroging is een van de doods oorzaken bij het gebruiken van.
Geen idee als je tegenwoordig feesten hebt hem soepkraampjes eerlijk gezegd, kan geen eens de laatste keer herinneren dat ik uit ben geweest ben maar een saai manneke geworden :eek:

Nog nooit eerder soepkraampjes gezien, wel smoothiebarren. En die shit is niet gezond voor je, daar doelde PH op;)
 

DeletedUser5114

Guest
Deze discussie gaat echt nergens over :p
Laten we het er op houden dat drugs slecht is.
 

DeletedUser44415

Guest
Je doet er zelf aan mee, of dacht je dat tw geen drug is :eek:.
 

DeletedUser5114

Guest
Achja iedereen moet zelf weten wat ze doen :p
Leven is kort, maak er een feestje van :D
 

DeletedUser5114

Guest
als ik het hier toch vol spam kan ik net zo goed maar een lijstje maken.

1. Doctore Oenomaus ook al was ik niet zo blij met je inactiviteit op ons account, blijf je toch super gezellig wanneer je er bent :)
2. Krachtwijk Aldo kan natuurlijk niet ontbreken <3
3. Underground Tactics Fijne buurman op classic en nu hier weer in de stam.
4. The White Puppy Spamnoepje :D
5. Theo Walcott. Zet zich eigen voor 100% voor ons account op classic, en voor Dust. hopelijk kom je hier nog op 47 spelen.
6. Melle Eerlijk gezegd geen idee hoe ik je AF account spel, dus doe het maar gewoon zo fijne gozer om mee te spelen.
7. Rufty Gezellige gozert.
8. Sander14 jammer genoeg gestopt, vind wel jammer dat ik nooit met jou heb samen gespeeld.
9. IamOriginal Gezellige kerel, weet wel zeker dat ik nog ooit met jou ga spelen!
10. Jurian (indicud) geen idee wat je AF naam nou precies is aangezien je nooit op het AF komt, oude bekende waar ik graag nog eens mee wil spelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487936070

Guest
Ik zal ook eens een keer een serieus lijstje maken dan :p

1. Floris (Flonaldo), bashtijger & gezellig. Altijd lekker om met hem samen te werken.
2. Richard (Netsky). Als vijand maakte hij altijd wel een aardige indruk op mij en kan er ook mee lachen.
3. Laurens (dragonshield). Iedereen flamen, hartstikke leuk.
4. Matjas (Rupelsoldaten). Samen gespeed & stammen geleid maar nooit met elkaar op een account gespeeld. Lijkt me wel gezellig om eens met de wereldleider samen te spelen.
5. Steven (StevenL18). Hij farmt en dus hoef ik niks meer te doen. Mooi meegenomen.
6. Gerwin (Grondie). Baasje. Prachtige kerel en veel voetbalkennis. Helaas gestopt :(
7. Cona. Ken hem niet zo goed maar lijkt me wel een gezellige kill.
8. Maks (Mortua). Arrogant noobje die om bier schooit.
9. Inge. Inge = <3
10. Max (purpletail). NIMMAAAAAAAA

Mensen waarmee ik al heb samengespeeld heb ik maar even genegeerd anders kon ik er nooit 10 verzinnen.
 

DeletedUser74358

Guest
1. Zaeres Spreekt eigenlijk voor zich. Ken je van W33, toen samen in een stam gespeeld, nu speel ik als jouw co. Top speler om samen mee te spelen
2. Dave Ook co op krondor en ken je ook van de tijd W33. Top speler waar goed mee te lachen valt!
3. The Revenant Warrior Paar werelden heb ik met je mogen starten, leuke tijden waar wij vooral veel hebben gelachen maar toch ook wel een klein beetje téveel hebben gelachen..
4. Global Knowledge, Steven, volgens mij is W42 je laatste, maar heb meerdere malen met je mogen spelen. W33 gaf je de leiding, net zoals op W42 waar ik eventjes heb gespeeld. Sublieme deffer, maar vooral een zeer goede leider!
5. Raging Rabbits , Floris, lekker offensief ingesteld en een fijne co-speler.
6. Tears of the River, Geert, ook een leider van mij geweest maar ook buiten het leiding geven om altijd fijn een praatje kunnen maken op skype!
7. Jess (ken je AF Acc niet) Samen gespeeld op W43 in Klepto en w44 Alexandria Morgan. Was geen succes maar wij hebben samen wel het account gedragen!
8. Brian/Nimue Samen op 33&37 gespeeld, in feite beide gewonnen. Je hebt mij veel bijgeleerd, veel dank daarvoor :cool:
9. Henry/DoI Topspeler die uiteindelijk in W33 maar Retro begon. Altijd gezellig geweest met jouw duif!
10.Douwe/ Imperio Mundi Samen op Friggin, maar buiten dat om nog veel contact sinds W45. Zoetermurdah 4 laife
 
Bovenaan